تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خوبى و بدى در روز جمعه چند برابر (حساب) مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820700343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك مقام سپاه: ايران‌اسلامي روز به‌روز قدرتمندتر شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: يك مقام سپاه: ايران‌اسلامي روز به‌روز قدرتمندتر شده است
داخلي. اجتماعي. سپاه.

جانشين معاونت سياسي نيروي مقاومت بسيج كشور تاكيد كرد: به‌رغم خواست و ميل باطني دشمنان، ايران‌اسلامي روز به روز قدرتمندتر و با نفوذتر شده است.

سرهنگ پاسدار"محمود معلمي" روز دوشنبه در گردهمايي سياسي در حسينيه ثارالله سپاه قائم (عج) استان سمنان افزود: استكبار جهاني براي مقابله و برخورد با جمهوري اسلامي سه هدف راهبردي و كلان را مد نظر دارد. وي تغيير ساختار، تغيير رفتار مسوولان و مهار قدرت نرم نظام مقدس جمهوري اسلامي را از جمله اهداف راهبردي آمريكا و استكبار جهاني دانست. وي گفت: دشمنان از ابتداي انقلاب‌اسلامي راه مقابله با نظام جمهوري اسلامي را پيش گرفته‌اند و اهداف زيادي را دنبال كرده و مي‌كنند.

معلمي تصريح كرد: خوشبختانه استكبار و دشمنان انقلاب با تمام تلاشي كه كرده‌اند به دليل مقاومت و هوشياري مردم ايران اسلامي در اهداف خود ناكام مانده و به‌رغم ميل باطني آنها، جمهوري اسلامي ايران روز به روز قدرتمندتر و با نفوذتر شده است.

وي فضاي تهديد و جنگ رواني شديدي كه اخيرا عليه ايران توسط آمريكا و استكبار جهاني به‌راه افتاده است را مورد اشاره قرار داد و گفت: جنگ رواني اقتصادي، سياسي، فرهنگي، ايجاد شورش‌هاي قومي و ايجاد تعارض بين مسوولان و نهادها و دستگاههاي حكومتي از جمله تاكتيك‌هاي دشمنان است.

جانشين معاونت سياسي نيروي مقاومت بسيج كشور گفت: دشمنان در راستاي براندازي نظام از هيچ كوششي فروگذار نبوده‌اند اما همواره در اهداف خود ناكام مانده‌اند.

در اين گردهمايي كه با هدف ارتقاي سطح آگاهي‌هاي سياسي روز برگزار شد فرمانده سپاه استان سمنان، مسوول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان، فرماندهان و مديران رده‌هاي مقاومت و زميني و نيز كاركنان پايور و وظيفه سپاه استان سمنان حضورداشتند. ك/‪۲‬
 دوشنبه 31 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 172]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن