تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820521107




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وليد معلم وارد بيروت شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: وليد معلم وارد بيروت شد
خبرگزاري فارس: وزير خارجه سوريه امروز به منظور ديداري كوتاه از لبنان وارد بيروت شد.


به گزارش فارس به نقل از راديو بين‌المللي فرانسه، "وليد معلم" طي اين سفر پيام دعوت "بشار اسد" رئيس‌جمهور سوريه از "ميشل سليمان" رئيس‌جمهور لبنان براي عزيمت به دمشق را تقديم سليمان" خواهد كرد كه احتمالا در هفته اول اوت و در راستاي سفر دوره‌اي رئيس جمهور لبنان به سوريه و ديگر كشورهاي عربي انجام خواهد شد.
وليد معلم كه با يك هواپيماي شخصي وارد فرودگاه بين‌المللي رفيق حريري شده فوراً به كاخ رياست‌جمهوري "بعبدا" لبنان خواهد رفت و در آنجا مورد استقبال ميشل سليمان قرار خواهد گرفت.
يكي از منابع كاخ رياست‌جمهوري لبنان اعلام كرد: «"روابط دو جانبه" و "برقراري روابط ديپلماتيك و سياسي" محور مذاكرات معلم و سليمان در كاخ بعبدا خواهد بود.»
معلم به محض خروج از هواپيماي خود مورد استقبال "فوزي صلوخ" همتاي لبناني خود قرار گرفت.
تصميم دمشق و بيروت براي گشودن سفارتخانه‌ در كشورهايشان در روز 12 ژوئيه پس از مذاكرات "نيكلا ساركوزي" رئيس‌جمهور فرانسه ، اسد و سليمان مطرح شد.
سفر وليد معلم به لبنان در يك روز خلاصه مي‌شود و وي طي آن تنها با رئيس جمهور اين كشور ديدار مي‌كند و ميشل سليمان نيز دعوت همتاي سوري خود براي سفر به دمشق در روزهاي دوم تا پنج آگوست آينده را مي‌پذيرد.
پس از سفر رئيس جمهور لبنان به سوريه دعوتي مشابه از "فواد سنيوره" نخست‌وزير لبنان به عمل خواهد آمد.
سوريه و لبنان در پي ترور "رفيق حريري" نخست‌وزير پيشين لبنان و وارد آمدن اتهاماتي بر سوريه، روابط خود را در 14 فوريه 2005 قطع كردند.
انتهاي پيام/+
 دوشنبه 31 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن