تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820547366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برنده جايزه خرس طلا فيلمي با موضوع كوكائين مي‌سازد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: برنده جايزه خرس طلا فيلمي با موضوع كوكائين مي‌سازد
خوزه پاديلا برزيلي كه پارسال با "يگان ويژه" برنده جايزه خرس طلا جشنواره فيلم برلين شد، درام "پودر حركت" را با همكاري دان چيدل بازيگر آمريكايي مي‌سازد.

به گزارش خبرنگار مهر، ورايتي اعلام كرد اين فيلم بر مبناي كتاب خاطرات "پودر حركت: يك داستان واقعي از دوستي، كوكائين و عجيب‌ترين زندان جنوب آمريكا" تامس مكفدن ساخته مي‌شود كه با همكاري راستي يانگ نوشته شد.

خوزه پاديلا

چيدل از طريق كمپاني فيلمسازي خود "كريشندو پروداكشنز" و كمپاني "پلن بي" براد پيت و دو كمپاني ديگر فيلم "پودر حركت" را تهيه مي‌كند و قصد دارد به نقش مكفدن، قاچاقچي مواد مخدر بريتانيايي ظاهر شود كه در بوليوي دستگير شد و شش سال را در زندان سان پدرو گذراند. او دوران حبس را به عنوان راهنماي تور گذراند و اين كار را با رشوه دادن به مقامات رسمي انجام داد.

پاديلا 40 ساله فوريه امسال با "يگان ويژه" جايزه اصلي پنجاه و هشتمين جشنواره فيلم برلين را از آن خود كرد. فيلم او درباره خشونت و فساد درون يك تيم از ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر است كه براي پاك كردن زاغه‌هاي آميخته با جنايت ريودوژانيرو اعزام مي‌شوند.

او سال 2002 با فيلم مستند "اتوبوس 174" درباره ماجراي واقعي گروگانگيري سرنشينان يك اتوبوس در ريودوژانيرو به شهرت رسيد و برنده جوايز مختلف از جشنواره هاي سينمايي شد. پاديلا اخيرا قرار بود تريلر حادثه‌اي "يك ميهن‌پرست مشتاق" را براي استوديو برادران وارنر بسازد.

داستان را جيسن كلر نوشته و درباره يك مامور فدرال آمريكاست كه با هدف خنثي كردن نقشه‌هاي يك گروه تروريستي با ظاهر مبدل به منطقه‌اي مرزي و خطرناك در آمريكاي جنوبي مي‌رود. چيدل 44 ساله در سال 2005 براي بازي در نقش يك مدير هتل در فيلم "هتل رواندا" نامزد اسكار بهترين بازيگر مرد شد.

"شيطان در لباس آبي"، "خارج از ديد"، "ماموريت به مريخ"، "قاچاق"، "تصادف" و مجموعه فيلم‌هاي "اوشن" از ديگر فيلم‌هاي اوست.
 دوشنبه 31 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن