تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820653067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران در كيهان


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: ايران در كيهان
اختصاص اعتبار
اهواز- خبرنگاركيهان: از محل اعتبارات تملك دارايي سرمايه اي اهواز مبلغ پنج ميليارد و 770ميليون ريال به فصل رفاه و تأمين اجتماعي اين شهرستان اختصاص يافت.
اين اعتبار براي تكميل، تعمير و خريد تجهيزات مراكز حمايتي بهزيستي، تكميل، تعمير و تجهيز مراكز توانبخشي، تكميل و تجهيز پايگاه امداد نجات شهري هلال احمر تأمين مسكن ايثارگران و... اختصاص يافته است.
توزيع 2500تن كالا
2500 تن انواع كالاهاي اساسي از ابتداي سال جاري تاكنون بين روستائيان شهرستان باغملك در اهواز توزيع شده است. به گزارش خبرنگار ما از اهواز اين ارزاق و كالاها شامل آرد، روغن، قند و شكر بوده كه از طريق شبكه تعاون روستايي و 46 فروشگاه مصرف در بين 188 روستا توزيع شده است.
آمادگي تحصيلي
نائين- خبرنگاركيهان: در راستاي سنجش آمادگي نونهالان براي ورود به پايه اول دبستان 438 كودك نائيني از لحاظ آمادگي تحصيلي، شنوايي و بينايي ارزيابي شدند. از اين تعداد 220 نفر پسر و 218نفر دختر بودند.
اجراي سامانه PMS
يزد- خبرنگاركيهان: شهرداري يزد با صرف هزينه اي معادل 500 ميليون ريال به دنبال اجراي سامانهPMS به منظور مديريت بهتر بر معابر شهري است. به گزارش روابط عمومي شهرداري يزد، اجراي سيستم PMS اين امكان را به شهرداريها مي دهد كه كيفيت روسازي معابر را به مراتب افزايش و هزينه هاي صرف شده را براي تعميرات را به شدت كاهش دهد.
احداث پنج خيابان
تبريز- خبرنگاركيهان: 5 خيابان جديد در تبريز در دست احداث است. اين خيابانها با درصدهاي مختلفي در مراحل تملك قرار دارند و تا پايان سال به مرحله بهره برداري خواهند رسيد. براي اجراي اين پروژه ها، بيش از 110ميليارد و 600ميليون ريال اعتبار، هزينه مي شود.
مركز ديجيتال
مركز «ديجيتال امضاي آذربايجان» در آينده نزديك در تبريز راه اندازي و تأسيس مي شود. به گزارش خبرنگار ما، صادق نجفي رئيس سازمان بازرگاني آذربايجان شرقي با اعلام اين خبر افزود: طبق قانون، بازار كشور، بايد از سال 82 به نظام الكترونيك متصل مي شد، ولي متأسفانه اين امر، تاكنون تحقق نيافته است.
اعزام به مشهد
كاشان- خبرنگاركيهان:250 دانشجو از دانشگاه كاشان شامل 200 دانشجوي دختر و 50 دانشجوي پسر به مشهد مقدس اعزام شدند.
حجت الاسلام احمد شيخ زاده، كارشناس فرهنگي و مسئول اردوهاي دانشجويي دانشگاه كاشان، هدف از اعزام اين دانشجويان به مشهد را تقويت روحيه اعتقادي، ديني و مذهبي و ايجاد روحيه نشاط و شادابي در بين دانشجويان ذكر كرد.
به گفته وي 40 درصد از هزينه اين سفر را دانشجو و 60درصد مابقي از سوي دانشگاه تأمين شد.
بازسازي 96 واحد آموزشي
خميني شهر- خبرنگاركيهان: در تابستان امسال 96 واحد آموزشي در شهرهاي خميني شهر، كوشك و درچه بازسازي مي شود.
مجيد رفسنجاني فرمانده سپاه ناحيه خميني شهر ضمن بيان مطلب فوق افزود: با توجه به زمان اجرا 12 هزار و 200نفر روزكار در شهرهاي خميني شهر و كوشك و 1800 نفر روزكار در شهر درچه و 1200 نفر روزكار توسط فرهنگيان بسيجي به عنوان استادكار، 96 واحد آموزشي را مرمت و بازسازي خواهند كرد.
اصلاح نقاط پرحادثه
قزوين- خبرنگار كيهان: رئيس كار گروه تخصصي حمل و نقل حوادث غيرمترقبه استان قزوين، از اصلاح 36 نقطه پرحادثه در محورهاي مواصلاتي اين استان در سال جاري خبر داد.
سيدرضا موسوي گفت: براي اصلاح اين نقاط 20 ميليارد ريال اعتبار اختصاص يافته است كه نقاط زودبازده آن تا پايان سال جاري اصلاح مي شود.
750 واحد مسكوني
قم- خبرنگار كيهان:ساخت 750 واحد مسكوني در شهرك پرديسان قم براي فرهنگيان شروع شده است.
به گفته محمدحسين امين جعفري رئيس سازمان آموزش و پرورش قم همچنين 600 واحد مسكوني از طريق پروژه زمين هاي 99 ساله به فرهنگيان استان واگذار مي شود.
بررسي تخلفات
سمنان- خبرنگار كيهان: پرونده 14 شركت حمل و نقل كالاي استان سمنان در كميسيون رسيدگي به تخلفات مورد بررسي قرار گرفت. با توجه به تخلفات صورت گرفته، راي كميسيون ماده 5 و 12 از قبيل، توبيخ و تذكر كتبي، تعطيلي تعليقي، به شركت-هاي مورد نظر ابلاغ شد.
مراسم اعتكاف
شهريار- خبرنگار كيهان: مراسم معنوي اعتكاف در 28 مسجد جامع شهرستان شهريار برگزار شد. در اين مراسم 75 سخنران برجسته و قاري قرآن حضور داشتند و بسته هاي فرهنگي نيز در اختيار معتكفين قرار گرفت.
برق رساني
دهلران- خبرنگار كيهان: معاون سياسي- اجتماعي فرماندار دهلران گفت: در اجراي طرح توسعه و عمران پاسگاه هاي مرزي دهلران به 6 پاسگاه مرزي اين شهرستان برق رساني شد. جعفر نظري افزود: كار برق رساني به پاسگاه هاي مرزي به طول 50 كيلومتر و با اعتباري بالغ بر 10 ميليارد و 270 ميليون ريال اجرايي شده است.
برخورد قانوني
زاهدان- خبرنگار كيهان: فرمانده نيروي انتظامي زاهدان اعلام كرد: با خودروهايي كه داراي شيشه دودي و سرنشين بدحجاب و يا ايجاد مزاحمت صوتي كنند، برخورد قانوني صورت خواهد گرفت. سرهنگ طاهري افزود: اينگونه خودروها در مرحله اول طبق آيين نامه راهنمايي و رانندگي جريمه نقدي و در مرحله بعدي راننده ملزم به رفع تخلف مي شود.
افتتاح شهرداري
نجف آباد- خبرنگار كيهان: شهرداري شهر جديد «جوزدان» از توابع شهرستان نجف آباد با حضور استاندار اصفهان افتتاح شد. شهر جديد «جوزدان» كه قبلا مركز دهستاني بود داراي 7500 نفر جمعيت است و تاريخچه اي قديمي دارد و تاريخ تأسيس آن به 800 سال پيش برمي گردد.
 دوشنبه 31 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن