تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820710508




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نرم‌افزار ويژه مايكروسافت براي شركت‌هاي كوچك و متوسط


واضح آرشیو وب فارسی:همکاران سیستم: نرم‌افزار ويژه مايكروسافت براي شركت‌هاي كوچك و متوسط
مايكروسافت براي آن دسته از شركت‌هاي تجاري كوچك كه نياز به به‌روز كردن فناوري‌هاي كامپيوتري خود دارند و نداشتن مدير IT باعث شده است تا اين شركت‌ها براي نصب و پشتيباني از نرم‌افزارهاي جامع با مشكل مواجه شوند، سري جديد محصولات خود را عرضه مي‌كند.
غول نرم‌افزاري جهان اعلام كرد كه نرم‌افزارهاي جديد خود را با نام‌هاي Windows Small Business Server 2008 و Windows Essential Business Server 2008 را در تاريخ 12 نوامبر عرضه خواهد كرد.
اين شركت اعلام كرد كه نسخه‌هاي آزمايشي اين نرم‌افزار هم‌اكنون روي يكي از سايت‌هاي مايكروسافت به‌ آدرس MultiplyYourPower.com براي بارگذاري عرضه شده است.
نرم‌افزار Windows Small Business Server 2008 نسخه سبك‌تري از نرم‌افزار Windows Server 2008 محسوب مي‌شود. اين نرم‌افزار كه در اصل يك سيستم‌عامل براي سرور محسوب مي‌شود، در مقابل سيستم‌عامل Windows Vista براي كامپيوترهاي روميزي عرضه شده است.
نسخه كامل اين سيستم‌عامل همراه با برنامه‌هاي Microsoft Exchange Server 2007، Windows SharePoint Services 3.0، Windows Live OneCare for Server و ... عرضه مي‌شود.
نسخه Premium اين سيستم‌عامل كه براي شركت‌هاي كوچك طراحي شده است، برنامه‌هاي SQL Server 2008 و ديگر فناوري‌هاي Windows Server 2008 را در خود جا داده است.
سيستم‌عامل Windows Essential Business Server 2008 شركت مايكروسافت آن را با نام Centro به بازار معرفي كرده، براي شركت‌هاي متوسط با نيازهاي IT بيشتر طراحي شده است و ابزارهاي بيشتري را در زمينه امنيت، مديريت و پيام‌رساني شامل مي‌شود.
 چهارشنبه 26 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همکاران سیستم]
[مشاهده در: www.systemgroup.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن