تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820459039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قاليباف: شهرداري از پول مردم به استقلال و پرسپوليس پاداش نداده است اين روزها شهرداري هر كاري مي‌كند، كسي پيدا مي‌شود و طعنه‌ مي‌زند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: قاليباف: شهرداري از پول مردم به استقلال و پرسپوليس پاداش نداده است اين روزها شهرداري هر كاري مي‌كند، كسي پيدا مي‌شود و طعنه‌ مي‌زند


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اجتماعي - شهري

شهردار تهران گفت: ما از پول شهرداري در حوزه ورزش قهرماني به هيچ خرج نكرديم و موسسه مالي و اعتباري شهر هم كه اسپانسر تيم‌هاي پيروزي و استقلال بود، در اين كار نه تنها هزينه‌اي نداده، بلكه درآمد هم داشته است.

به گزارش سرويس «شهري» ايسنا، دكتر محمدباقر قاليباف در حاشيه مراسم افتتاحيه سومين المپياد ورزشي آقايان محلات در جمع خبرنگاران با بيان اين مطلب، گفت: برخي اوقات، برخي روزنامه‌ها و رسانه‌ها حرف‌هاي به دور از انصاف مي‌زنند و مي‌گويند، شهرداري تهران از پول عوارض مردم در يك باشگاه ورزشي هزينه مي‌كند، اين در حاليست كه ما از پول شهرداري در حوزه ورزش قهرماني به هيچ عنوان خرج نمي‌كنيم.

وي افزود: موسسه مالي و اعتباري شهر كه يك مجموعه اقتصادي است و هزينه‌اي هم براي شهرداري ندارد و يك منبع درآمد است، براي تبليغ خود بايد هزينه كند. از اين رو، هيات مديره آن، مصوب كردند كه كه اسپانسر شود و ما هم آنان را هدايت كرديم و خواستيم به جاي آن كه امكانات را براي تبليغ يك كالا در اختيار يك شركت خارجي بگذارد، آن امكانات را در راستاي ورزش تبليغ كند.

قاليباف ادامه داد: از اين رو اين موسسه اسپانسر تيم‌هاي پيروزي و استقلال شد و در مقابل تبليغاتي هم براي خود انجام داد، بهره اقتصادي برد و نه تنها هزينه‌اي نكرد، بلكه درآمد هم داشت.

به گفته شهردار تهران، موسسه مالي و اعتباري شهر در قرارداد اسپانسري خود، اين شرط را هم داشته كه اگر هر يك از اين دو تيم در ليگ و جام حذفي قهرمان شوند، پاداش مي‌گيرند كه اين اتفاق افتاد و هر دو تيم قهرمان شدند، بنابراين شهرداري به هيچ وجه از پول مردم به آن‌ها پاداش نداده و فكر مي‌كنم، اين كار كه منفعت اقتصادي و اجتماعي براي شهر و ورزش قهرماني داشته، بهترين تدبير شهرداري تهران بوده است.

به گفته وي، اگر تيم‌هاي مذكور دوباره قبول كنند و با موسسه مالي و اعتباري به توافق اقتصادي برسند، اين اسپانسري ادامه مي‌يابد.

وي ادامه داد: اين عادت شده كه اين روزها شهرداري هر كاري مي كند، كسي پيدا مي‌شود و طعنه‌اي به ما مي‌زند و ما هم، اين‌ها را تحمل مي كنيم و همه سعي ما اين است كه وارد حاشيه نشويم و در متن بمانيم و آن چيزي را كه وظيفه‌مان است، انجام دهيم.

شهردار تهران در ادامه با اشاره به اهميت مقوله ورزش گفت: ورزش بعد از موضوعات ديني و مذهبي ما فراگيرترين مقوله اجتماعي است كه همه اقشار جامعه را در بر مي گيرد و مي‌تواند؛ اوقات فراغت را به درستي پر كند و آسيب‌هاي اجتماعي را كاهش دهد.

قاليباف افزود: سرانه‌هاي كالبدي شهر را در فضاهاي ورزشي با همان شدت سابق توسعه مي‌دهيم.مخصوصا در حوزه جنوب شهر كه اين سرانه‌ها كمتر است و مردم هم توان اقتصادي كمتري دارند. از ديگر كارهاي ما هم عمومي كردن ورزش همگاني و بسترسازي در محيط پارك‌ها و توجه به تربيت مديران و مربياني است كه بتوانند، ورزش صحيح را در سطح محلات انجام دهند.

شهردار تهران در پايان يادآور شد: ما در ورزش آنقدر عقب افتادگي داريم كه اگر شهرداري‌ها، تربيت بدني و همه دستگاه‌ها و نهادها با تمام ظرفيت كار كنند، باز هم نمي‌توانيم اين عقب ماندگي‌ها را جبران كنيم.

انتهاي پيام
 دوشنبه 24 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن