تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819697310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كشف ‌63 كيلوگرم كريستال و هلاكت يك سوداگر مرگ در ارتفاعات مرزي تربت‌جام


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: كشف ‌63 كيلوگرم كريستال و هلاكت يك سوداگر مرگ در ارتفاعات مرزي تربت‌جام
خبرگزاري دانشجويان ايران - مشهد
سرويس: شهرستان‌ها

***

كشف ‌63 كيلوگرم كريستال و هلاكت يك سوداگر مرگ

پليس مبارزه با مواد مخدر تربت‌جام، طي يك سلسله عملياتي هماهنگ و ردزني اشرار در ارتفاعات مرزي، مقاديري مواد مخدر را كشف كرد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، منطقه خراسان، تيم‌هاي اطلاعات و عمليات پليس مبارزه با مواد مخدر تربت جام با ردزني گروهي از اشرار در ارتفاعات حوزه استحفاظي خود، موفق شدند سوداگران مرگ را در نقطه كمين خود غافلگير كنند.

در اين عمليات با آتش پرحجم تير بارهاي پليس، اشرار زمين گير شدند و پليس يكي از عوامل اصلي قاچاق مواد مخدر به داخل كشورمان را به هلاكت رساند.

شايان ذكر است ماموران در پاكسازي محل عمليات 63 كيلوگرم مواد مخدر از نوع كريستال را كشف كردند ضمن اينكه عمليات تعقيب و رد زني اشرار همچنان ادامه دارد.

***

سارق تانكر 12 هزار ليتري به دام افتاد

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، منطقه خراسان، صاحب يك دستگاه جرثقيل در مشهد حين درگيري با مردي جوان در خيابان بزرگمهر مشهد توسط خودرو گشت كلانتري كوي پليس دستگير شدند كه پليس اين دو نفر را به كلانتري انتقال داد.

مالك جرثقيل در اظهارات خود به پليس گفت: حدود دو ماه قبل اين جوان جرتقيل مرا كرايه كرد و يك تانكر 12 هزار ليتري را از طرق به جاده قديم قوچان انتقال دادم، اما چند روز قبل از طريق يكي از دوستان فهميدم كه تانكر 12 هزار ليتري سرقت شده است.

وي ادامه داد: امروز قصد داشتم اطلاعاتم را به پليس بدهم كه ناگهان و به طور تصادفي سارق را در خيابان ديدم و جلوي وي را گرفتم.

متهم نيز كه خود را حبيب 24 ساله و تبعه افغاني معرفي كرد در بازجويي‌هاي پليسي گفت: به همراه فرد ديگري كه اكنون به كشور خودمان رفته است اين سرقت را انجام داديم ولي اصلا فكرش را هم نمي‌كردم دستگير شوم تا اينكه امروز ناگهان مالك جرثقيل جلوي راهم سبز شد و من را دستگير كرد.

شايان ذكر است در اين رابطه با اعلام كشف تانكر سرقتي به مالباخته، پرونده‌اي تشكيل شد و متهم براي سير مراحل قضايي معرفي شده است.

***

دستگيري سه زن كيف‌قاپ

سه زن كه در خيابان‌هاي اصلي شهر مشهد كيف‌زني مي‌كردند، شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، منطقه خراسان، سرهنگ ماشاء الله صادقي، رييس پليس آگاهي خراسان رضوي با اعلام اين خبر افزود: در پي وقوع چند فقره سرقت كيف‌زني از بانوان در خيابان‌هاي اصلي شهر مشهد، تيم‌هاي كنترل نامحسوس اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي خراسان رضوي با دستورات مراجع قضايي براي شناسايي سارق يا سارقان وارد عمل شدند.

وي ادامه داد: در اين رابطه اقدامات كنترلي پليس به نتيجه رسيد و ماموران در سه خيابان شلوغ و پرتردد مشهد سه زن كيف دزد را شناسايي كردند كه با اقدامي غافلگيرانه اين سه متهم دستگير شدند.

وي افزود: 3 متهم پرونده به نام‌هاي نازنين به 32 فقره سرقت، معصومه به 19 فقره سرقت و مليحه به 15 فقره سرقت كيف‌زني اعتراف كردند.

وي با بيان اينكه تحقيقات فني پرونده همچنان ادامه دارد، گفت: با توجه به اينكه احتمال تعداد افزايش سرقت‌ها متصور است و از طرفي لازم است مالباختگان براي شناسايي متهمان موضوع را پيگيري كنند لذا شاكيان مي‌توانند به اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي مراجعه و يا با شماره تلفن 80237000 تماس بگيرند.

***

دستگيري عامل تخريب دستگاه عابر بانك

با تلاش ماموران كلانتري امام رضا(ع) مشهد فردي كه با تخريب دستگاه عابر بانك قصد داشت وجوه نقد داخل دستگاه را سرقت كند دستگير شد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، منطقه خراسان، سه‌شنبه شب گذشته ماموران گشت كلانتري امام رضا(ع) مشهد حين گشت‌زني در حوزه استحفاظي خود به يك جوان كه به طرز مشكوكي مشغول دستكاري خودپرداز بانك بود، مشكوك شدند و او را تحت نظر قرار دادند.

اين جوان كه متوجه حضور ماموران پليس نشده بود با استفاده از يك عدد قيچي آهن بري و يك قبضه چاقو تلاش مي‌كرد كه راهي را براي دسترسي به وجوه نقد داخل دستگاه بيابد كه بلافاصله ماموران پليس اقدامات لازم را در اين خصوص به عمل آوردند و متهم را كه اميد نام داشت دستگير كردند.

اين گزارش حاكي است: متهم 30 ساله اين پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضايي شد.

انتهاي پيام
 جمعه 21 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 220]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن