تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تقواى الهى داشته باشيد و اصلاح كنيد ميان خودتان را زيرا خداوند در روز قيامت ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819649910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازتاب گسترده آزمايش موشكي ايران در رسانه‌هاي جهان


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بازتاب گسترده آزمايش موشكي ايران در رسانه‌هاي جهان
به گزارش ايرنا، ساعت ‪ ۸‬بامداد امروز موشك ارتقا يافته شهاب ‪ ۳‬با برد ‪ ۲۰۰۰‬كيلومتر به وزن يك تن در منطقه برگزاري رزمايش پيامبر اعظم (ص) واقع در خليج فارس با موفقيت آزمايش شد.

سومين رزمايش پيامبر اعظم (ص) توسط دريادلان نيروي دريايي سپاه با بهره گيري از تجارب ارزشمند و نكات راهبردي رزمايش‌هاي پيامبر اعظم ‪ ۱‬و ‪ ۲‬در خليج فارس و تنگه هرمز آغاز شده است.

به گفته تحليلگران سياسي و كارشناسان نظامي ايراني و خارجي اين موشك مي تواند اهداف داخل فلسطين اشغالي را در صورت حمله رژيم صهيونيستي به تاسيسات هسته‌اي ايران هدف قرار دهد.

ايران موشك‌هاي كوتاه برد ، ميان برد و دور برد زيادي در اختيار دارد كه همه اين موشك‌ها در ايران ساخته شده است و متخصصان ايراني به موفقيت‌هاي زيادي در زمينه ساخت موشك دست يافته اند.

بنابر اين گزارش، ايران با تكيه بر توانمندي‌هاي خود و تجربيات مهندسان و متخصصان داخلي به قدرت موشكي منطقه تبديل شده است.

ايران همچنين توانسته است دقت موشك شهاب ‪ ۳‬در اصابت به اهداف را بالا ببرد به طوري كه اين موشك مي‌تواند اهداف را در فاصله دو هزار كيلومتري هدف قرار دهد.

نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران در سومين رزمايش پيامبر اعظم (ص) موشك هاي جديد را با موفقيت آزمايش كردند.

موشك‌هاي جديد شهاب ‪ ۳‬بكار گرفته در اين رزمايش همزمان شليك شدند و شليك همزمان موشك‌ها اظهارات مقامات ايران را مبني بر اينكه ايران مي‌تواند دشمنان خود را با تعداد زيادي از موشك‌ها در نخستين لحظات هر گونه حمله احتمالي به ايران هدف قرار دهد تاييد مي‌كند و با اين آزمايش قدرت و توانايي خود را در هدف قرار دادن دشمن در دقايق نخست ثابت كرد.

رزمايش يگان‌هاي موشكي نيروي هوايي و شناورهاي نيروي دريايي سپاه با عنوان -پيامبر اعظم-‪  چهارشنبه 19 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن