تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر با اين شمشيرم بر بينى مؤمن بزنم كه مرا دشمن بدارد با من دشمنى نمى كند و اگر هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820005554




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك مسئول وزارت جهاد اعلام كرد:ايجاد شبكه هاي فرعي آبياري با اعتبار 170 ميليارد توماني


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: يك مسئول وزارت جهاد اعلام كرد:ايجاد شبكه هاي فرعي آبياري با اعتبار 170 ميليارد توماني
مديركل دفتر توسعه شبكه ها و روشهاي آبياري وزارت جهاد كشاورزي گفت: براي ايجاد شبكه هاي فرعي سه و چهار در زير سدهاي مخزني، اعتباري بالغ بر 170 ميليارد تومان بايد تامين و پرداخت شود.

سيد رحيم سجادي در گفتگو با مهر گفت: به منظور توسعه شبكه ها و روشهاي آبياري در سالجاري، ايجاد شبكه هاي سه و چهاردر زير سدهاي مخزني در صورت تامين اعتبار محقق مي شود.

مديركل دفتر توسعه شبكه ها و روشهاي آبياري وزارت جهاد كشاورزي بيان كرد: براي ايجاد شبكه هاي فرعي سه و چهار در بخش كشاورزي، اعتباري بالغ بر170 ميليارد تومان مورد نياز است كه بايد از محل اعتبارات وزارت جهاد كشاورزي در سالجاري تامين و پرداخت شود.

وي اظهارداشت: شبكه هاي سه و چهار ادامه شبكه هاي اصلي وزارت نيرو است كه در بخش كشاورزي در زير سدهاي مخزني به منظور تامين آب و توسعه روشهاي آبياري ايجاد مي شود.

سجادي افزود: ايجاد شبكه هاي اصلي آبياري توسط وزارت نيرو با اعتبارات 100 درصد دولتي انجام مي شود، ولي براي ايجاد شبكه هاي مذكور بايد 70 درصد اعتبارات به صورت بلاعوض و 30 درصد نيز از طريق تسهيلات بانكي و آورده بهره برداران تامين شود.

وي با اعلام اينكه اعتبارات در رابطه با انتقال آب با لوله در بخش كشاورزي تامين نشده، تصريح كرد: به منظوراجراي طرح انتقال آب با لوله پيشنهاد اعتباري حدود 100 تا 150 ميليارد تومان داده شده، كه در صورت تامين اين اعتبار وارد مراحل اجرا خواهيم شد.

مديركل دفتر توسعه شبكه ها و روشهاي آبياري وزارت جهاد كشاورزي با اشاره به سهم 50 درصدي دولت در آبياري تحت فشار، عنوان كرد: سقف وام به منظور انجام عمليات آبياري تحت فشار بالغ بر يك ميليون و 400 هزار تومان است.
 سه شنبه 18 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن