تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819793284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير عامل خبرگزاري فارس: خبرگزاري فارس رابطان خبري را در شهرستان‌هاي تابعه استان‌ها فعال مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير عامل خبرگزاري فارس: خبرگزاري فارس رابطان خبري را در شهرستان‌هاي تابعه استان‌ها فعال مي‌كند
خبرگزاري فارس: مدير عامل خبرگزاري فارس گفت: به منظور تقويت و توسعه خبرگزاري در مراكز استان‌ها برنامه‌ريزي‌هايي انجام شده و قصد داريم به غير از مراكز استان، رابطان خبر در شهرستان‌ها‌ي تابعه هر استان را طي يك پروسه زماني فعال كنيم.


به گزارش خبرگزاري فارس از همدان، حميد‌رضا مقدم فر امروز در آيين توديع و معارفه نمايندگي خبرگزاري فارس در استان همدان و افتتاح دفتر رسمي اين خبرگزاري با اشاره به لزوم ايجاد نوآوري و تغيير نگرش در خبرگزاري گفت: نوآوري نشانه تحرك و پويايي يك رسانه است و اين تغيير و تحولي است كه در استان‌ها در حال انجام بوده و استان همدان نمونه‌اي از همين مورد است.
مقدم فر در ادامه با اشاره به اينكه استان همدان تا كنون در تحولات سياسي، اجتماعي، اقتصادي و ورزشي به عنوان يك استان خبرساز و جريان ساز بوده افزود: همدان در مقاطعي موضوعات جريان سازي داشته كه در عرصه ملي مورد توجه قرار گرفته و اين نشانگر درجه اهميت اين استان در مقايسه با استان‌هاي كشور است.
وي اضافه كرد: به همين لحاظ اين تحولات بر مبناي ارتقاي كاري و توسعه ساختاري در اين حوزه انجام گرفته است.
مديرعامل خبرگزاري فارس با اشاره به جايگاه خبرگزاري در بين ديگر رسانه‌هاي خبري گفت: با اينكه چند سالي از آغاز به كار اين خبرگزاري نمي‌گذرد، اما آمار بازديدكنندگان و مراجعان به اين سايت خبري و انعكاس اخبار آن در رسانه‌هاي داخلي و خارجي بيش از انتظار است به طوري كه به جرأت مي توان گفت خبرگزاري فارس در بين خبرگزاري‌هاي داخلي چه از حيث كيفيت و چه از نظر سرعت ارسال اخبار رتبه نخست را دارد.
مقدم فر در پايان تصريح كرد: به منظور تقويت خبرگزاري در مراكز استان‌ها برنامه‌ريزي‌هايي انجام شده و در اين راستا به غير از مراكز استان رابطان خبر در شهرستان‌ها‌ي تابعه هر استان در يك فرايند زماني نير فعال خواهند شد كه بايد تلاش شود كار توليدي و گزارش‌هاي حرفه‌اي كه ارزش مضاعفي دارد مورد توجه بيشتر‌ي قرار بگيرد.
در پايان از زحمات حسين شهبازي نماينده خبري سابق خبرگزاري فارس در استان همدان تقدير و تشكر به عمل آمد و احسان مطهري زاده به عنوان نماينده جديد در استان همدان معرفي شد.
شايان ذكر است در اين راستا مديرعامل خبرگزاري فارس و هيئت همراه با تني چند از مسئولان فرهنگي و سياسي استان همدان ديدار و گفتگويي داشتند.
انتهاي پيام/ب
 يکشنبه 16 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 381]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن