تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820492465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده نيروي هوايي ارتش : تلاش در راه نوآوري و شكوفايي جهاد في سبيل الله است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فرمانده نيروي هوايي ارتش : تلاش در راه نوآوري و شكوفايي جهاد في سبيل الله است
به گزارش روز شنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي نهاجا، امير سرتيپ خلبان احمد ميقاني درمراسم اولين گردهمايي نوآوري و شكوفايي كاركنان نيروي هوايي ارتش، افزود: تلاش در راه نوآوري و شكوفايي جهاد في سبيل الله است چرا كه زير بناي نوآوري و خلاقيت تفكر است و با تفكر است كه درخت استعدادها ثمر مي‌دهد و شاخه‌هاي خلاقيت به بار مي‌نشيند و جوانه‌هاي آن با همت جوانان غيور ايران زمين شكوفا مي‌شود.

فرمانده نيروي هوايي با تبيين موقعيت و جايگاه كنوني ايران اسلامي در دنيا و منطقه خاورميانه افزود: نظام مقدس اسلامي پيش قراول مبارزه با نظام سلطه است و به همين دليل است كه استكبار جهاني تمامي حملات و تهاجم و دشمني خودش را متوجه ما كرده است و مصمم است كه در مقام اول ما را از پيشرفت علمي و فناوري هسته‌اي باز دارد.

ميقاني اظهار داشت: پس بر ماست كه در سطح نيروي هوايي با نوآوري آمادگي دفاع و توان رزمي خود را ارتقاء دهيم و همانگونه كه مقام معظم رهبري فرمودند هر كس هرجايي كه هست اگر آنجا را آباد كند جهان آباد مي‌شود با قدرت هر چه تمام در راه پيشبرد اهداف و افزايش توانمندي‌ها و نمايش اقتدار نظامي نيروي هوايي گام برداريم.

در اين مراسم امير سرتيپ خلبان چيت فروش رييس دفتر مطالعات و تحقيقات نيز به ارايه مختصري از اهداف همايش و تشريح روند فعاليت‌هاي آتي اين دفتر در قالب نوآوري و شكوفايي در اين نيرو پرداخت.

وي گفت: از هر ايده ، عقيده و خلاقيتي كه ما را در مسير افزايش توان رزمي و دفاعي ، سيستم آفندي و پدافندي، امورات فني و تخصصي جهت تحول مقتدرانه اين نيرو قرار دهد استقبال مي‌كنيم.
 يکشنبه 16 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 278]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن