تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تكميل روزه به پرداخت زكاة يعنى فطره است، همچنان كه صلوات بر پيامبر (صلى الله عليه و آل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820086592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مي‌توانيم قهرمان آسيا شويم


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: مي‌توانيم قهرمان آسيا شويم


فوتبال- گروه ورزشي - كريم اعظمي:
داريوش مصطفوي با بي‌خبري از تأخير پروازي كه قرار بود افشين قطبي را از دبي به ايران بياورد، در اولين ساعات روز شنبه خطاب به مجيد فرخزادي گفت:‌

«چرا اين قدر دير شد، نكند نمي‌خواهد به ايران بيايد؟» انتظار مديرعامل پرسپوليس در فرودگاه امام‌خميني (ره) اما بي‌نتيجه نبود و سرمربي پرسپوليس با دو ساعت تأخير و با استقبال بعضي از مسئولان باشگاه، نمايندگان سازمان و ليدرهاي باشگاه از پله‌هاي برقي فرودگاه وارد سالن شد.

قطبي: علي‌آبادي با من تماس گرفت

سرمربي پرسپوليس در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌ها، بازگشت به ايران را اتفاقي مهم و خوشحال‌كننده براي خودش توصيف كرد و گفت: «هواداران پرسپوليس هميشه به من لطف داشتند و باور نمي‌كردم كه اين‌ بار هم در فرودگاه مورد استقبال آنها قرار بگيرم.

احساس كردم كه پرسپوليسي‌ها خواهان بازگشت من هستند، به همين دليل آمدم تا دوباره به اين باشگاه خدمت كنم.»

قطبي در پاسخ به اين سئوال كه آيا مصطفوي را مي‌شناسيد و اينكه او چه تفاوت‌هايي با كاشاني دارد، گفت:‌ «مي‌خواهم از تجربه داريوش مصطفوي استفاده كنم و هنوز بازي‌هاي او را در تيم‌ملي فراموش نكرده‌ام. البته فراموش نمي‌كنم كه كاشاني براي اولين بار مرا به ايران آورد و قبل از اينكه بيايم، در اين مورد با او مشورت كردم.»

سرمربي پرسپوليس با بيان اينكه علي‌آبادي تأثير زيادي در آمدنش به ايران داشت، افزود: «در اين مدت كه در ايران نبودم، براي من بهترين موضوع تماس رئيس ورزش ايران بود و او از من خواست كه براي ميليون‌ها هوادار و به‌خاطر خوشحالي آنها دوباره برگردم.»

قطبي همچنين گفت: «فصل گذشته با پرسپوليس قهرمان شدم ولي اين ‌بار هدفم قهرماني در آسياست و اميدوارم با حمايت هواداران به اين مهم برسم.»

قطبي تأكيد كرد كه قبل از ديدار استقلال و پرسپوليس درسوپرجام ايران به تهران برمي‌گردد تا هدايت سرخپوشان را برعهده بگيرد.

قول قهرماني آسيا

هرچند قطبي اظهارنظر مثبتي در مورد احمدرضا عابدزاده و افشين پيرواني داشته، ولي او در پاسخ به اين سئوال كه آيا اين دو نفر در كادرفني حضور خواهند داشت، مي‌گويد: «اجازه بدهيد كه كمي زمان بگذرد تا همه چيز به طور كامل مشخص شود.

البته افشين پيرواني قلبش براي پرسپوليس مي‌تپد و احمدرضا عابدزاده هم مثل يك هواپيماي 747 بزرگ و سختكوش است. در ضمن از ماندن كريم باقري هم خوشحالم.»

قطبي در مورد وضعيت چند بازيكن پرسپوليس از جمله نيكبخت، ماماني و‌آقايي كه در طول فصل گذشته با او اختلاف داشتند، گفت: « زود است در مورد اين مسائل از حالا حرف بزنم. بهتر است ابتدا مسائل مهمتر روشن شود. براي صحبت كردن در مورد بازيكنان به اندازه كافي فرصت داريم.»

افشين قطبي ادامه داد: «معتقدم تمام بزرگان فوتبال ايران در پرسپوليس جمع‌اند تا قهرماني آسيا و ليگ برتر را در فصل آتي براي هواداران به ارمغان بياورند.

بازيكنان زيادي در پرسپوليس وجود دارند كه نسبت به كار من آشنايي كامل دارند و من نيز نسبت به آنها شناخت لازم را دارم.

فكر مي‌كنم تمام باتجربه‌ها در كسوت مربيگري و همچنين بازيكنان بزرگي در تيم پرسپوليس جمع شده‌اند ما مي‌توانيم دست به دست هم داده و قهرماني دوباره را براي اين تيم بزرگ به ارمغان بياوريم.»

حضور قطبي در تمرينات

قطبي صبح روز گذشته در مجموعه ورزشي انقلاب حاضر شد تا از نزديك شاهد تمرينات پرسپوليس باشد.

اين تمرين با حضور ديگر اعضاي كادرفني برگزار شد و بازيكنان زير نظر پرويز كماسي تمرينات استقامتي و بدنسازي را انجام دادند. نكته قابل‌توجه در تمرين ديروز غيبت نيكبخت و خليلي بود، در ضمن ابراهيم توره هم در تمرينات حضور نداشت.

قطبي پس از حضور در تمرينات پرسپوليس به دفتر باشگاه رفت تا با اعضاي هيأت‌مديره جلسه داشته باشد.

او با داريوش مصطفوي توافق كرد براي فصل پيش‌رو هدايت اين تيم را برعهده بگيرد، در ضمن قرارداد سال دوم توافقي خواهد بود. قطبي عصر روز گذشته به ورزشگاه كارگران رفت تا در نوبت دوم تمرينات هم شركت كند.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سئوال كه فكر نمي‌كنيد پرسپوليس زمان بسيار كمي را تا شروع ليگ در اختيار دارد، گفت:‌ «بله، حدود يك ماه را از دست داده‌ايم ولي نسبت به سال گذشته چند قدم جلوتر هستيم، چون بازيكنان زيادي در پرسپوليس هستند كه نسبت به كار من آشنايي كامل دارند.»

قطبي صبح امروز مي‌رود

قطبي روز گذشته دو نوبت با مسئولان پرسپوليس مذاكره كرد و با آنها به توافق نهايي رسيد.

اين مربي صبح امروز تهران را به مقصد دبي ترك مي‌كند تا اوايل هفته آينده به تهران بازگردد، قطبي به احتمال فراوان از روز شنبه با پرسپوليس استارت خواهد زد. دستيار برزيلي قطبي هم هفته آينده به ايران مي‌آيد.

تاريخ درج: 15 تير 1387 ساعت 23:16 تاريخ تاييد: 16 تير 1387 ساعت 01:04 تاريخ به روز رساني: 16 تير 1387 ساعت 00:59
 يکشنبه 16 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن