تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زمستان بهار مومن است از شبهاى طولانى‏اش براى شب زنده‏دارى واز روزهاى كوتاهش براى روز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820174780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هيات ايراني احتمالا هفته آينده به پاكستاني سفر مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: هيات ايراني احتمالا هفته آينده به پاكستاني سفر مي كند
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): "سيدمهدي هاشمي"‌ گفت: هيات ايراني براي توسعه همكاريهاي امنيتي به احتمال زياد هفته آينده به پاكستان سفر مي كند.


"سيد مهدي هاشمي " روز شنبه در حاشيه مراسم گردهمايي استانداران سراسر كشور كه در سالن پيامبر اعظم وزارت كشور برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود : يك هيات پاكستاني براي ديدار با مقامات ايراني در خصوص مسايل امنيتي در جمهوري اسلامي ايران حضور يافتند وقرار است يك هيات ايراني به سرپرستي اينجانب نيز به پاكستان سفر كند.
وي تصريح كرد: سفير پاكستان برنامه پيشنهادي را براي اين سفر ارايه كرده و ما نيز براي انجام اين سفر اعلام آمادگي كرديم ، احتمالا اين سفر در هفته آينده انجام خواهد شد.
خبرنگاري ازسرپرست وزارت كشور سوال كرد كه شما در سخنان خود در جمع استانداران در خصوص بحت امنيت اجتماعي و خدمت رساني بي منت صبحت كرديد، وزارت كشور چه برنامه اي در اين زمينه دارد؟
هاشمي در جواب گفت: بحث امنيت عمومي و مشاركت سياسي مردم با يك هماهنگي و ايجاد بستر مناسب براي حضور مردم محقق مي شود.
سرپرست وزارت كشور در ادامه تصريح كرد :در بحث خدمت رساني و ايجاد امنيت و جلب مشاركت مردم مي توانيم بر ارايه برنامه هاي مطلوب و برنامه ريزي صحيح بسيار تاثيرگذار باشيم .
وي اظهار داشت : مي خواهيم اين اطمينان را به مردم بدهيم كه با استفاده از تكنولوژي روز در جهت صيانت از آراي آنها و تقويت امينت مردم از تمامي توان و امكانات خود استفاده خواهيم كرد.
خبرنگاري ديگر از سرپرست وزارت كشور سوال كرد برخي معتقدند كه واگذاري سهميه اتوبوس هاي تهران به ديگر استان ها از سوي وزارت كشور يك اقدام سياسي بوده است ، نظر شما در اين زمينه چيست؟
هاشمي ضمن رد چنين اظهار نظرهايي گفت : وزارت كشور آمادگي كامل دارد همه گونه فداكاري در جهت تامين منافع مردم داشته باشد و هيچ اعتقادي به اين نوع اظهار نظر ها ندارد و معتقديم اين نوع اظهار نظر ها توسط افرادي بيان مي شود كه به دنبال شكاف بين مردم و مسولان هستند.
سرپرست وزارت كشور اعلام كرد : ما به دنبال اين هستيم سطح خدمات رساني به مردم را به بالاترين حد ممكن با استفاده از توان و امكانات خودمان برسانيم .
وي تاكيد كرد : خواست ما اين است كه از امكانات موجود براي خدمت به مردم بالاترين استفاده را داشته باشيم تا منافع مردم به بهترين نحو ممكن تامين شود.
خبرنگاري ديگر از هاشمي پرسيد آيا طرح ها وبرنامه هاي شما در بحث امنيت اجتماعي با همكاري نيروي انتظامي ادامه مي يابد؟
وي در جواب گفت : ما بايد با ريشه يابي در بحث ناامني و فساد با اين دو ناهنجار برخورد جدي داشته باشيم .
هاشمي با بيان اين كه برخورد نيروي انتظامي با مواد مخدر مهمترين خواسته ما از نيروي انتظامي در بحث امنيت اجتماعي است ، افزود: ما مبارزه با مواد مخدر را به شدت و جديت دنبال مي كنيم .
خبرنگاري ديگر از سرپرست وزارت كشور در خصوص زمان ديدارش با قاليباف شهردار تهران سوال كرد كه وي در جواب گفت : اين ديدار قرار است در هفته آينده صورت گيرد.
خبرنگاري ديگر از سرپرست وزارت كشور پرسيد زماني كه شما ريس ستاد تبصره 13 بوديد براي قيمت بنزين نرخ تعيين كرديد در صورتي كه بر اساس قانون تعيين نرخ بنزين بايد توسط مجلس صورت مي گرفت ، آيا فكر نمي كنيد اين اقدام شما در آن زمان خلاف قانون بوده است ؟
هاشمي هم در جواب گفت : ما به هيچ وجه حاضر نيستيم بيشتر از اختيارت قانوني خود تصميم گيري كنيم و تعيين نرخ بنزين بر اساس مصوبه اي بوده كه مجلس به ما ابلاغ كرد.
سرپرست وزارت كشور گفت : بر اساس مصوبه مجلس كه قانون است ما بايد تا سال 1390 بنزين را به قيمت جهاني عرضه كنيم و آن را از سبد حمايتي خارج كنيم و بر همين اساس برنامه ريزي كرديم به صورت پلكاني تا زمان تعيين شده بنزين به قميت واقعي آن عرضه شود.
خبرنگاري از سرپرست وزارت كشور در خصوص زمان تغيير استانداران سوال كرد كه وي در جواب گفت : بحث توانمندي و كارآمدي افراد و اثر بخشي و عناصر محيطي در كارآمدي آنها بسيار موثر است و به طور طبيعي سعي بر اين است كه از يك فرد در بالاترين و مهمترين جايگاه ممكن استفاده كنيم .
وي خاطر نشان كرد : در برخي مواقع اين امكان وجود ندارد كه توانمنديها يك فرد به صورت كامل شكوفا شود به همين دليل جابجايي در اين مواقع لازم است و حتما اين كار با توجه به منافع مردم صورت خواهد گرفت .
خبرنگاري ديگري از وي سوال كرد چه زماني ثبات مديريت در وزارت كشور شكل خواهد گرفت ، وي در جواب تصريح كرد: تغيير مديريتي هيچ زماني در كشور متوقف نخواهد شد و هميشه در زمان هاي مختلف بر اساس مصالح و منافع مردم تغيير مديريتي خواهيم داشت و اين تغيير مديريت تنها مربوط به قوه مجريه نيست .
ادامه دارد...
سيام 1908
 شنبه 15 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن