تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819714826




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيوس : قطبي كار سختي پيش رو دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: پيوس : قطبي كار سختي پيش رو دارد
فرشاد پيوس روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا در خصوص سرمربيگري افشين قطبي گفت : كار قطبي در هشتمين دوره رقابتهاي ليگ برتر سخت تر از دوره گذشته خواهد بود چرا كه در اين دوره حريفان روشهاي و تاكتيك‌هاي وي را به خوبي مي‌شناسند.

وي افزود : قطبي بايد در فصل آينده به گونه‌اي برنامه ريزي كند تا به همگان اثبات كند كه تيمش بطور شانسي قهرمان هفتيمن دوره ليگ برتر نشده است .

پيوس تصريح كرد : قطبي حواشي زيادي خواهد داشت و براي مقابله با آن بايد كادر فني قوي را همراه خود داشته باشد.

وي در خصوص اينكه آيا بايد قطبي تغييراتي در تركيب تيم اعمال كند يا خير گفت : اگر بخواهد در رقابتهاي قهرماني باشگاه‌هاي اسيا قدرتمند ظاهر شود بايد حداقل ‪ ۵‬بازيكن طراز اول ليگ يا بازيكن خارجي را به جمع تيم اضافه نمايد .

وي افزود : هواداران تيم پرسپوليس در فصل گذشته حمايت خوبي از اين تيم كردند و در اين دوره توقع آنها نسبت به قبل بالاتر رفته و مردم از قطبي قهرماني آسيا، ليگ برتر و جام حذفي را مي‌خواهند .

پيوس گفت : به نظر من قهرماني در هر ‪ ۳‬جام كار مشكلي براي قطبي خواهد بود و بايد براي اين دوره دقيق تر و هوشيارانه عمل كند.

وي ادامه داد : تيمهاي سپاهان و استقلال در اين دوره خوب يارگيري مي‌كنند و بازيكنان خوبي را انتخاب كرده‌اند قطبي نيز بايد همين كار را انجام دهد وي در خصوص دستياران و كادر فني گفت :قطبي تصميم گيرنده نهايي است اما مطمئن هستم با تركيب قبلي كار نمي‌كند و بايد كساني را براي اينكار پيدا كند كه حرف و حديث و حاشيه نداشته باشد.

پيوس در خصوص انتخاب پيرواني ، عابد زاده و كماسي به عنوان دستيار دوم ، مربي دروازه بانان و مربي بدنساز در ليگ هشتم افزود : اگر مصطفوي اين انتخاب را كرده باشد قطبي هم موافق است چون با مدير عامل باشگاه راحت است و تعامل خوبي دارد.

وي در خصوص اتخاب نشدن دنيزلي گفت : او شرايط سرمربي گري را نپذيرفته وگرنه او هم مربي خوب و با تجربه‌اي بود و با شرايط ما آشنا بود.

پيوس در خصوص پيوستن خود به تيم پرسپوليس گفت : من فقط براي سرمربي گري به اين تيم مي‌آيم و در حال حاضر با دو سه تيم خوب وارد مذاكره شدم و پس از بررسي نتيجه نهايي را اعلام خواهم كرد.

وي در پايان افزود : اميدوارم قطبي بتواند با ايجاد يك تيم با تركيبي مناسب در فصل آينده به تمامي خواسته‌هاي هواداران خود جامعه عمل بپوشاند و دل مردم را همانند ليگ هفتم شاد نمايد.
 شنبه 15 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 272]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن