تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819848153




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ابرقويي نژاد در گفتگو با مهر:انتقال سپاهان نوين، جفا به مردم اصفهان و توهين به مردم خوزستان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ابرقويي نژاد در گفتگو با مهر:انتقال سپاهان نوين، جفا به مردم اصفهان و توهين به مردم خوزستان است
رئيس هيئت فوتبال استان اصفهان، انتقال امتياز تيم فوتبال سپاهان نوين به استان خوزستان را جفا به مردم استان اصفهان و توهين به مردم خوزستان عنوان كرد.

علي اكبر ابرقويي نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بيان اين مطلب افزود: من به عنوان رئيس هيئت فوتبال استان اصفهان از ابتدا هم با انتقال امتياز تيم فوتبال سپاهان نوين به خوزستان مخالف بودم و امروز هم كه اين انتقال صورت پذيرفته است، بر مواضع قبلي خود كماكان استوار هستم. به عقيده من حضور در ليگ برتر حق طبيعي جوان هاي با استعداد استان اصفهان است كه با تلاش، ايثار، همبستگي و همدلي خود با چهارسال خون دل خوردن اين سهميه را به دست آوردند.

وي ادامه داد: بازي در ليگ هاي پايين تر از ليگ برتر كار آساني نيست به ويژه در ليگ دسته اول كه تمامي تيم ها براي دستيابي به دو سهميه حضور در ليگ برتر تلاش مي كنند. اما تيم سپاهان نوين عرصه رقابت در مسابقات حساس و نفس گير ليگ دسته اول را با تمركز و قدرت پشت سرگذاشت. اين تيم در مرحله پلي اف حتي تيم استيل آذين را كه با تدارك گسترده به اين رقابت ها گام نهاده بود را شكست داد. اين نشان از توان فكري و فني بالاي تيم سپاهان نوين دارد كه بيش از ديگر تيم ها استحقاق صعود به ليگ برتر را داشت.

رئيس هيئت فوتبال استان اصفهان تاكيد كرد: بازيكنان و مربيان تيم فوتبال سپاهان نوين هدف خود را صعود به ليگ برتر تعيين كرده بودند و براي رسيدن به اين هدف چهار سال تلاش كردند. در شرايطي كه حاصل تلاش آنها با يك امضا از بين رفته است، ديگر هدف آنها ارزشي ندارد و حاصل زحمت شان در يك لحظه ناديده گرفته شده است.

ابرقويي نژاد با انتقاد از انتقال امتياز تيم فوتبال سپاهان نوين به استان خوزستان ياد و اين انتقال را به نوعي ترويج راحت طلبي عنوان كرد. وي در اين باره خاطرنشان كرد: با انتقال امتياز تيم سپاهان نوين به صورت غير مستقيم به ديگر تيم ها اعلام شد كه ديگر نبايد تلاش كنند و حتي اگر به ليگ برتر صعود نكردند مي تواند با استفاده از حاصل تلاش ديگر تيم ها به اين رقابت ها گام بگذارند.

وي با اذعان به اينكه قطعا مردم خوزستان هم از انتقال تيم فوتبال سپاهان به استان شان راضي و خشنود نيستند، افزود: خوزستان مهد فوتبال است و استاني زرخير در اين رشته ورزشي است. حال اين استان كه همه آن را مهد فوتبال مي خوانند دست نياز به استان اصفهان دراز كرده است، آيا اين توهين به مردم خوزستان نيست؟ من شك ندارم كه مردم خوزستان هم علاقه ندارند كه از حاصل زحمت افراد ديگر استفاده كنند.

ابرقويي نژاد ادامه داد: قطعا اگر تيم فوتبال فولاد به خوبي مديريت مي شد امروز اين تيم هم در ليگ برتر شركت مي كرد و ديگر نيازي به خريد امتياز سپاهان نوين نبود.

ابرقويي نژاد تاكيد كرد: ما براي حفظ امتياز تيم فوتبال سپاهان نوين در استان اصفهان راهكاريي انديشيده بوديم. حتي دو شركت خصوصي "چيكا" و "فولاد ماهان" براي حمايت مالي از اين تيم اعلام آمادگي كرده بودند كه مدارك درخواست آنها درهيئت فوتبال استان اصفهان موجود است. علاوه بر اين ما در هيئت فوتبال استان تدابير لازم را براي حضور سه تيم استان در ليگ برتر انديشيده بوديم اما تمام اين پيش بيني ها با يك امضا از بين رفت.

وي با ابراز تاسف از اينكه حاصل زحمت و تلاش بازيكنان مستعد اصفهاني به راحتي از بين رفته است، تصريح كرد: نمي دانم آيا امكان لغو اين انتقال وجود دارد يا خير اما احساس مي كنم با اين انتقال به مردم اصفهان جفا شد و توهيني بزرگ نسبت به مردم خوزستان روا شد.
 چهارشنبه 12 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 168]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن