تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820716216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

موتلفه: رقم دقيق يارانه‌ها چقدر است؟


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: موتلفه: رقم دقيق يارانه‌ها چقدر است؟
ما معتقديم چون قرار است روي اين عدد و رقم يك تصميم‌گيري در سطح ملي گرفته شود بايد دقيقا معلوم شود رقم دقيق يارانه‌ها چقدر است.

دبير كل حزب موتلفه اسلامي درباره طرح تحول اقتصادي مطرح شده توسط محمود احمدي نژاد گفت: «سوال كليدي و مهم در هدفمند كردن يارانه‌ها اين است كه رقم دقيق يارانه‌ها چقدر است».

به گزارش آفتاب «محمدنبي حبيبي» كه در پايان نشست دبيران اين حزب سخن مي‌گفت، در پاسخ به پرسشي درباره طرح هدفمند كردن يارانه‌ها عنوان كرد: «شجاعت دولت را در اجرايي كردن هدفمند كردن يارانه‌ها را تحسين مي‌كنيم؛ البته اين جزء برنامه‌ي پنج‌ساله بوده است و دولت‌هاي پيشين همه به آن معتقد بودند، لكن به دليل تبعات سنگين‌ آن، اجرا را به مصلحت ندانستند».

وي افزود: «سوال كليدي و مهم در هدفمند كردن يارانه‌ها اين است كه رقم دقيق يارانه‌ها چقدر است. رييس دولت مي‌گويند ‌٩٠ هزار ميليارد تومان، برخي در مجلس آن را ‌٨٠ هزار ميليارد تومان مي‌دانند و عده‌اي از كارشناسان معتقدند بيش از صد هزار ميليارد تومان است. ما معتقديم چون قرار است روي اين عدد و رقم يك تصميم‌گيري در سطح ملي گرفته شود بايد دقيقا معلوم شود رقم دقيق يارانه‌ها چقدر است. بايد كارشناسان دولت يا مجلس يا هر دو مركز پژوهش بيايند مبناي محاسبات خود را بگويند. حزب موتلفه‌ي اسلامي معتقد است براي پيدا كردن رقم واقعي به كار كارشناسي دقيق‌تري نياز است».

حبيبي با اشاره به موافقت كنگره آمريكا با تشديد عمليات مخفي عليه ايران و نيز خارج كردن گروهك منافقين از فهرست گروههاي تروريستي در انگليس گفت: «حمايت آمريكا و اروپا از منافقين تروريست شرم‌آور است».

وي افزود: «از يك طرف آمريكا و اروپا ادعاي مبارزه با تروريسم دارند، از طرف ديگر از خونخوارترين گروههاي تروريست جهان حمايت و براي تقويت آن‌ها بودجه ‌٤٠٠ ميليون دلاري تصويب مي‌كنند».

حبيبي با بيان اين‌كه فرانسه هم در راه پيوستن به حاميان تروريسم است، افزود: «غرب و آمريكا بايد بدانند مردم ايران حادثه تروريستي هفتم تير و هشتم شهريور و نيز ترور شهداي محراب و هزاران نفر از مردم بي‌گناه توسط منافقين را هنوز از ياد نبرده‌اند».

وي هم‌چنين با اشاره به تهديدات نظامي آمريكا و رژيم صهيونيستي عليه ايران اظهار كرد: «وزارت خارجه بايد به لحاظ تمهيدات سياسي به مجامع بين‌المللي حق اقدام پيشدستانه براي دفاع از امنيت ملي كشور را تفهيم كند. هم‌چنين محور شرارت عليه ملت ايران هم عواقب سوء اين تهديدات را محاسبه و هزينه آن را پرداخت كند».

وي افزود: «جنگ ‌٣٣ روزه نشان داد حمله پيش‌دستانه بهترين پاسخ براي هر گونه شرارت است».

وي افزود: «دشمن بايد بداند مطالبه ملت شجاع و مقاوم ايران از مقامات نظامي اين است كه پاسخ اقدام نظامي دشمن را در هر نقطه‌اي از دنيا كه منافع آن دشمن متجاوز قرار دارد بايد بدهند و جغرافياي دفاع و پاسخ به تجاوز را مقامات نظامي ايران تعيين مي‌كنند».

حبيبي هم‌چنين با اشاره به تشديد تحريم‌هاي اقتصادي عليه ملت و دولت ايران، تصريح كرد: «دولت و مجلس بايد به فكر مقابله به مثل درباره اين تهديدات باشد. دليلي ندارد با كشورهايي كه حتي بر خلاف قطعنامه‌هاي شوراي امنيت بر طبل خصومت با ملت ايران مي‌كوبند، مناسبات اقتصادي خود را بر همان سياق گذشته ادامه دهيم».

وي افزود: «دولت و مجلس بايد روي قطع صدور نفت به كشورهايي كه روش خصومت‌آميز با ايران دارند حساب باز كنند. هم‌چنين نظر به اين كه با صدور يك ميليون بشكه در روز نيازهاي بودجه‌اي كشور را مي‌توانيم تامين كنيم توليد روزانه نفت را ‌٥/١ ميليون بشكه در روز كاهش دهيم».

حبيبي در بخش ديگري از سخنانش با تاكيد بر حقوق هسته‌اي ايران، گفت:« آمريكا بايد مطمئن باشد تحت هيچ شرايطي ايران به تعليق غني‌سازي تن نمي‌دهد. تعليق غني‌سازي خط قرمز ماست. اگر آن‌ها به خاطر سرعت پيشرفت ايران مي‌خواهند اعلان جنگ با ملت ايران بدهند اين نيت شوم و شيطاني خود را پنهان نكنند، ملت ايران بيش از سه دهه است كه با اين جنگ پنهاني و آشكار آشناست و مي‌داند چگونه آن را مديريت كند».

وي ادامه داد:« تشديد تحريم‌ها نشان مي‌دهد ارائه‌ي بسته‌ي پيشنهادي ‌١ + ‌٥ يك فريب و سراب است».

دبير كل حزب موتلفه‌ي اسلامي در پايان درباره آخرين تحولات منطقه و لبنان، گفت: «حزب‌الله لبنان در آستانه يك پيروزي بزرگ ديگر قرار دارد و بر اساس توافقات انجام شده اسراي لبناني آزاد مي‌شوند و سمير قنطار كه نماد مقاومت در لبنان است به زودي به آغوش وطن بازمي‌گردد، همچنين اعترافات المرت درباره اعلام شكست رسمي از حزب‌الله شنيدني است و ما اين پيروزي را به ملت لبنان تبريك مي‌گوييم».
 چهارشنبه 12 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 305]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن