تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع ت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820191190




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بروجردي در ديدار با سفير فرانسه: نبايد اجازه داد زنجيرهاي تروريست در منطقه و جهان باز شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: بروجردي در ديدار با سفير فرانسه: نبايد اجازه داد زنجيرهاي تروريست در منطقه و جهان باز شود


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در ديدار با سفير فرانسه با بيان اين كه يكي از سياست مشترك دو كشور مبارزه با تروريسم است، افزود: تروريسم دشمن مشترك همه ما است و نبايد اجازه داد زنجيرهاي تروريست در منطقه و جهان باز شود.

به گزارش روز سه شنبه گروه دريافت خبر باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، برنارد پولتي سفير فرانسه در تهران صبح امروز سه شنبه با علاءالدين بروجردي رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس ديدار و طرفين در مذاكرات خود بر اهميت توسعه مراودات دو جانبه بويژه روابط پارلماني، مواضع مشترك در مبارزه با تروريسم و قاچاق مواد مخدر و نيز تداوم مذاكرات هسته اي تاكيد كردند.
در ابتداي اين ديدار بروجردي با اشاره به روابط ديرينه و تاريخي دو ملت گفت: دو كشور ظرفيت هاي فراواني براي توسعه و تقويت روابط همه جانبه دارند كه بايد از آنها استفاده كرد و گام هاي برداشته شده متناسب با امكانات موجود نبوده است.
بروجردي همچنين آغاز رياست فرانسه بر پارلمان اروپايي را تبريك گفت.
بروجردي در بخش ديگري از سخنانش نتايج سفر سولانا به ايران را مثبت ارزيابي و ابراز اميدواري كرد: مذاكرات هسته اي در چارچوب اصول بين المللي و مقررات آژانس بين المللي انرژي هسته اي و NPT به نتايج خوبي برسد.
وي با انتقاد از اتحاديه اروپا جهت اعمال تحريم هاي فراتر از قطعنامه هاي سازمان ملل عليه جمهوري اسلامي ايران گفت: قطعا تحريم ها تزلزلي در اراده ملت ايران ايجاد نخواهد كرد. ولي در افكار عمومي ملت ايران نسبت به اروپا بدبيني ايجاد خواهد كرد.
رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي همچنين از رشد فزاينده توليد مواد مخدر در افغانستان در سال هاي اخير ابراز نگراني كرد و بر لزوم همكاري بيشتر كشورهاي اروپايي با ايران در اين زمينه تاكيد كرد.
براساس اين گزارش برنارد پولتي سفير فرانسه در تهران نيز در اين ديدار با تاكيد بر اراده كشورش براي توسعه و تقويت مناسباتي همه جانبه با ايران گفت: رهبران فرانسه همواره به داشتن روابط خوب، سازنده و بسيار نزديك با ايران تاكيد داشته اند.
وي همچنين با اشاره به نقش پارلمان ها در تقويت روابط في مابين افزود: روند توسعه و پيشرفت مناسبات پارلماني دو كشور بايد از شتاب بيشتري برخوردار شود.
سفير فرانسه در ادامه با تشريح سياست هاي كشورش براي مبارزه با تروريسم اظهار داشت: ايران و فرانسه در مبارزه با تروريسم در يك سنگر مشترك قرار دارند و ديدگاه هاي دو كشور در اين زمينه بسيار نزديك است.
برنارد پولتي در ادامه سفر سولانا به ايران را بسيار مهم خواند و نسبت به نتايج آن ابراز خوش بيني كرد و افزود: پاريس نسبت به آينده مذاكرات هسته اي اميدوار و خوش بين است.
وي همچنين با بيان سياست كشورش بر مبارزه با مواد مخدر تاكيد كرد: فرانسه در اين زمينه همكاري بسيار نزديكي با ايران دارد و خواهد داشت./01/120
 سه شنبه 11 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن