تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819759884




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تمرينات قرمزپوشان پايتخت پيگيري شد بازگشت رسمي پرسپوليسي‌ها به ورزشگاه كارگران


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: تمرينات قرمزپوشان پايتخت پيگيري شد بازگشت رسمي پرسپوليسي‌ها به ورزشگاه كارگران


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

دومين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس تهران عصر امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه كارگران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين تمرين از ساعت 17 با حضور بيش از 200 هوادار پرسپوليس و با صحبت‌هاي افشين پيرواني ميان بازيكنان آغاز شد. بازيكنان ابتدا زير نظر كماسي با دويدن كنار زمين به مدت 15 دقيقه بدن‌هاي خود را گرم كردند. در ادامه نرمش‌هاي سبك و حركات كششي تمرين دوم سرخ‌پوشان بود كه پس از آن بازيكنان با دستور افشين پيرواني كه خود براي اولين بار با لباس ورزشي در ميدان حاضر شده بود، پاسكاري در حال حركت و همچنين ارسال پاس‌هاي بلند به صورت دو به دو را مرور كردند.

احمدرضا عابدزاده مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس به طور اختصاصي عليرضا حقيقي و امير عابدزاده (پسر احمدرضا عابدزاده) را تمرين مي‌داد.

در مرحله بعدي بازيكنان در قالب دو تيم با قضاوت احمدرضا عابدزاده فوتبال دسته‌گرمي را در زمين بازي كردند كه بين دو نيمه اين بازي افشين پيرواني به مدت 10 دقيقه نكات تاكتيكي را به بازيكنان گوشزد كرد.

در تمرين امروز پرسپوليس، سپهر حيدري، پژمان نوري و حميد علي‌عسگر به طور اختصاصي تنها برنامه‌ي تمريني دويدن به دور زمين را در دستور كار خود داشتند.

محمود خوردبين، سرپرست تيم پرسپوليس و هم‌چنين "فرخ‌زادي" عضو هيات مديره باشگاه نيز اين تمرين را از نزديك نظاره‌گر بودند. فرخزادي پس از خوش و بش كردن با بازيكنان براي ديدن تمرين به جمع هواداران پرسپوليس رفت.

تماشاچيان سوالات زيادي را درباره وضعيت آتي باشگاه پرسپوليس از جمله انتخاب سرمربي تيم از "فرخزادي" مي‌پرسيدند كه وي در پاسخ تنها مي‌گفت صبر كنيد تا چند روز ديگر همه چيز مشخص مي‌شود.

مهدي واعظي، مجتبي شيري و كريم باقري غابين امروز تمرين تيم پرسپوليس بودند.

انتهاي پيام
 سه شنبه 11 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن