تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814260564




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شيوه هاي نوآوري و شكوفايي در فرهنگ و هنر كردستان به مسابقه گذاشته شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شيوه هاي نوآوري و شكوفايي در فرهنگ و هنر كردستان به مسابقه گذاشته شد
سنندج - خبرگزاري مهر: معاون فرهنگي حوزه هنري استان كردستان از برگزاري مسابقه نوآوري و شكوفايي در عرصه فرهنگ و هنر كردستان خبر داد.

احمد رضا قاسمي در گفتگو با خبرنگار مهر در سنندج، اظهار داشت: حوزه هنري استان كردستان در راستاي تحقق رهنمود هاي مقام معظم رهبري در عرصه فرهنگ و هنر اقدام به برگزاري مسابقه مقاله نويسي با عنوان "بررسي راهكارهاي عملي ايجاد نوآوري در عرصه فرهنگ و هنر و زمينه يابي چگونگي شكوفايي استعدادهاي موجود در استان " مي نمايد.

وي ادامه داد: با توجه به نام گذاري سال جاري به عنوان نوآوري و شكوفايي و به منظور بررسي راهبردها، رويكردها، شناسايي فرصت ها و آسيب هاي موجود در عرصه فرهنگي و هنر استان يك دوره مسابقه مقاله نويسي با عنوان شيوه هاي نوآوري در عرصه فرهنگ و هنر كردستان برگزار مي شود.

معاون فرهنگي حوزه هنري استان كردستان تصريح كرد: اين مسابقه در شش محور برگزار و در پايان به نفرات برتر هر بخش جوايز نفيسي اهدا خواهد شد.

قاسمي با اشاره به محورهاي برگزاري اين مسابقه عنوان كرد: شناسايي و معرفي بسترها و بنيان هاي فرهنگ و هنري موجود در استان، ارزيابي و مقايسه فضاهاي فرهنگي و هنري با ظرفيت ها و استعداد هاي موجود و بررسي علل و عوامل مظلوميت بخش فرهنگ در استان و ارائه راهكار از جمله محورهاي برگزاري اين مسابقه استاني به شمار مي رود.

وي بررسي راهبردها و راهكارهاي مقابله با تهاجم فرهنگي بيگانگان، ارائه راهكاري هاي عملي جهت نوآوري در خلق آثار هنري و چگونگي شكوفايي استعدادهاي جوان در رشته هاي مختلف هنري و بررسي جايگاه هنر و هنرمندان در توسعه و شكوفايي بخش هاي مختلف استان از ديگر محورهاي مسابقه نوآوري و شكوفايي عرصه فرهنگ و هنر كردستان به شمار مي رود.

معاون فرهنگي حوزه هنري استان كردستان خاطرنشان كرد: در پايان به پنج نفر برتر جوايز نقدي اهدا خواهد كرد. قاسمي آخرين مهلت ارسال آثار را 30 مرداد ماه علام كرد و بيان داشت: نفرات برتر نيز طي برنامه اي ويژه و در تاريخ 8 مهرماه در سنندج معرفي خواهند شد.
 سه شنبه 11 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن