تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820607665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سعيدلو: سفرهاي استاني با جديت دنبال مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سعيدلو: سفرهاي استاني با جديت دنبال مي شود
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): معاون اجرايي رييس جمهوري تاكيد كرد: دولت با جديت سفرهاي استاني را دنبال مي كند.


"علي سعيدلو" روز يكشنبه پس از جلسه هيات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالي در خصوص پيشنهاد رؤساي كميسيون‌هاي اقتصادي مجلس براي به رفراندوم گذاشتن طرح تحولات اقتصادي دولت، در باره اين موضوع اظهار بي اطلاعي كرد و گفت بعد از آگاهي از اين موضوع مي تواند در خصوص آن اظهار نظر كند.
به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، سعيد لو در عين حال گفت كه اظهار نظر درباره همه مسائل جاري كشور از جمله موضوعات اقتصادي همچون طرح تحولات اقتصادي، حق قانوني و مسلم نمايندگان ملت در مجلس است .
سعيدلو در باره خبر دعوت شدنش براي تصدي رياست هيات مديره باشگاه پرسپوليس و علت عدم حضور وي در تركيب جديد اين هيات مديره گفت: هر خدمتگزاري مدتي در يك مسووليت خدمت مي‌كند و سپس مسووليت ديگري را عهده‌دار مي‌شود.
معاون اجرايي رييس جمهوري درخصوص اين سوال كه آيا در جلسه امروز هيات دولت درباره مسكن هم بحث شد يا خير ، گفت : امروز بحثي در خصوص مسكن مطرح نشد و مسائل جاري پيگيري شد و استانداران جديد مازندران و ايلام تعيين و تأييد شدند.
از معاون اجرايي رييس جمهوري همچنين درباره زمان معرفي وزراي كشور و اقتصاد به مجلس سؤال شد كه وي پاسخ داد:‌ رييس جمهوري طبق ضوابط قانوني هنوز براي معرفي وزراي كشور و اقتصاد فرصت دارد و هرگاه درباره افراد مناسب به نتيجه برسد تصميم‌ خواهد گرفت.
سعيدلو همچنين درباره احتمال تغيير زمان گفت‌ و گوي خبرنگاران با اعضاي هيات دولت از روزهاي چهارشنبه به روزهاي يكشنبه گفت: از آنجا كه اعضاي كابينه چهارشنبه‌ها گاهي به سفر استاني مي‌روند و آخر هفته زمان مناسبي براي اطلاع رساني نيست، روزهاي يكشنبه‌ فرصت بهتري براي گفت ‌و گوي خبرنگاران با اعضاي هيات دولت است .
سيام / 1723
 يکشنبه 9 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 186]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن