تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808212014




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار سیلاب در پنج استان کشور


واضح آرشیو وب فارسی::

با توجه به هشدارهای هواشناسی درباره وقوع بارش‌های شدید و ممکن بودن سیلاب در برخی مناطق کشور، سخنگوی صنعت آب کشور هشدار داده است. وی توصیه کرده است که شهروندان برای سفرهای نوروزی خود مسیر و مقصد را با توجه به پیش‌بینی های سامانه هواشناسی انتخاب کنند.



عیسی بزرگ‌زاده با اشاره به احتمال وقوع سیلاب در برخی نقاط کشور، اظهار کرده است که بارش‌های قابل توجهی از ساعات پایانی روز دوشنبه ۲۸ اسفند تا ظهر روز چهارشنبه اول فروردین می‌تواند وقوع سیلاب را به همراه داشته باشد. به ویژه برای استان‌های ایلام، خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد هشدار داده شده است.

همچنین، هشدارهای نارنجی برای بارش‌های شدید تا روز پنج‌شنبه در استان‌های کرمانشاه، آذربایجان‌غربی، تهران، البرز، قزوین، اصفهان، آذربایجان‌شرقی، اردبیل، زنجان، قم، مازندران، فارس، بوشهر، کردستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان، گیلان، کرمان، همدان و مرکزی صادر شده است.

سخنگوی صنعت آب کشور، با توجه به هشدارهای هواشناسی درباره بارش‌های شدید و ممکن بودن وقوع سیلاب در برخی مناطق، اعلام کرده است که باید احتیاط کاملی در مقابله با این وضعیت‌های اضطراری داشته باشیم. وی به اشاره به سوابق سیلاب‌های گذشته در مقابل بارش‌های مشابه، هشدار داده که بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر و جاده‌ها پیش‌بینی می‌شود.

همچنین، سخنگو تاکید کرده که در این روزها که دستگاه‌های مختلف در حال انجام کارهای سنگین پایان سال هستند، باید توجه ویژه‌ای به مدیریت این پدیده‌های بارشی داشته و با همکاری با دیگر دستگاه‌های مرتبط، مواجهه با پیش‌بینی شده‌ها را مدیریت کنیم.

همچنین، وی به شهروندان توصیه کرده است که در سفرهای نوروزی خود، با مراقبت از پیش‌بینی‌های هواشناسی، مسیر و مقصد مناسبی را انتخاب کنند تا از خطرات احتمالی سیلاب در امان باشند. همچنین عیسی بزرگ‌زاده بیان کرده است که شهروندان باید از عبور از سازه‌های تقاطعی و پل‌های رودخانه‌های سیلابی خودداری کنند و از سازه‌های خطرناک جلوگیری کنند.

وی همچنین از عشایر و مهاجران تقاضا کرده است که در زمان کوچ خود، از تردد در محل‌های خطرناک مانند مسیرهای نزدیک به رودخانه‌ها و آبگرفتگی‌ها خودداری کنند. سخنگوی صنعت آب همچنین از دستگاه‌های مرتبط خواسته که آمادگی‌های لازم را برای مقابله با احتمال وقوع سیلاب داشته باشند و تدابیر ایمنی لازم را اتخاذ کنند.

وی در پایان، امیدواری خود را بیان کرده است که با آمادگی‌های لازم و هماهنگی میان مردم و مسئولان، هیچ خسارتی به وقوع نخواهد پیوست و این نوروز برای همه به سلامتی و شادمانی می‌گذرد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 452]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن