تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798303709




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار سیلاب در پنج استان کشور


واضح آرشیو وب فارسی::

با توجه به هشدارهای هواشناسی درباره وقوع بارش‌های شدید و ممکن بودن سیلاب در برخی مناطق کشور، سخنگوی صنعت آب کشور هشدار داده است. وی توصیه کرده است که شهروندان برای سفرهای نوروزی خود مسیر و مقصد را با توجه به پیش‌بینی های سامانه هواشناسی انتخاب کنند.



عیسی بزرگ‌زاده با اشاره به احتمال وقوع سیلاب در برخی نقاط کشور، اظهار کرده است که بارش‌های قابل توجهی از ساعات پایانی روز دوشنبه ۲۸ اسفند تا ظهر روز چهارشنبه اول فروردین می‌تواند وقوع سیلاب را به همراه داشته باشد. به ویژه برای استان‌های ایلام، خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد هشدار داده شده است.

همچنین، هشدارهای نارنجی برای بارش‌های شدید تا روز پنج‌شنبه در استان‌های کرمانشاه، آذربایجان‌غربی، تهران، البرز، قزوین، اصفهان، آذربایجان‌شرقی، اردبیل، زنجان، قم، مازندران، فارس، بوشهر، کردستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان، گیلان، کرمان، همدان و مرکزی صادر شده است.

سخنگوی صنعت آب کشور، با توجه به هشدارهای هواشناسی درباره بارش‌های شدید و ممکن بودن وقوع سیلاب در برخی مناطق، اعلام کرده است که باید احتیاط کاملی در مقابله با این وضعیت‌های اضطراری داشته باشیم. وی به اشاره به سوابق سیلاب‌های گذشته در مقابل بارش‌های مشابه، هشدار داده که بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر و جاده‌ها پیش‌بینی می‌شود.

همچنین، سخنگو تاکید کرده که در این روزها که دستگاه‌های مختلف در حال انجام کارهای سنگین پایان سال هستند، باید توجه ویژه‌ای به مدیریت این پدیده‌های بارشی داشته و با همکاری با دیگر دستگاه‌های مرتبط، مواجهه با پیش‌بینی شده‌ها را مدیریت کنیم.

همچنین، وی به شهروندان توصیه کرده است که در سفرهای نوروزی خود، با مراقبت از پیش‌بینی‌های هواشناسی، مسیر و مقصد مناسبی را انتخاب کنند تا از خطرات احتمالی سیلاب در امان باشند. همچنین عیسی بزرگ‌زاده بیان کرده است که شهروندان باید از عبور از سازه‌های تقاطعی و پل‌های رودخانه‌های سیلابی خودداری کنند و از سازه‌های خطرناک جلوگیری کنند.

وی همچنین از عشایر و مهاجران تقاضا کرده است که در زمان کوچ خود، از تردد در محل‌های خطرناک مانند مسیرهای نزدیک به رودخانه‌ها و آبگرفتگی‌ها خودداری کنند. سخنگوی صنعت آب همچنین از دستگاه‌های مرتبط خواسته که آمادگی‌های لازم را برای مقابله با احتمال وقوع سیلاب داشته باشند و تدابیر ایمنی لازم را اتخاذ کنند.

وی در پایان، امیدواری خود را بیان کرده است که با آمادگی‌های لازم و هماهنگی میان مردم و مسئولان، هیچ خسارتی به وقوع نخواهد پیوست و این نوروز برای همه به سلامتی و شادمانی می‌گذرد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 423]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن