تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798753106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت چاپ ساک دستی کاغذی اختصاصی برای ارسال هدایای تبلیغاتی نوروز ۱۴۰۳


واضح آرشیو وب فارسی::

ساک دستی اختصاصی یک نوع ساک یا کیسه با طراحی اختصاصی و لوگوی یک شرکت یا برند است. این ساک های اختصاصی می‌توانند شامل لوگو، شعار یا تصاویر مرتبط با برند شما و پیام تبریکی نوروزی باشند. 

به طور کلی، ارسال هدایای تبلیغاتی درون ساک دستی اختصاصی می‌تواند به عنوان راهکاری کارآمد در برندینگ و تبلیغات استفاده شده و به وسیله جشن نوروز باعث گسترش نام برند شما در بین مخاطبان و تقویت ارتباط با مشتریان شود.

اهمیت استفاده از ساک دستی اختصاصی برای ارسال هدایای تبلیغاتی در نوروز ۱۴۰۳ به دو دلیل می‌تواند مورد توجه قرار گیرد:

  1. ساک دستی اختصاصی می‌تواند به عنوان یک وسیله‌ی تبلیغاتی موثر برای ارتقای برند و شناخته شدگی شرکت شما به عنوان هدیه به مشتریان یا همکاران استفاده شود. 
  2. هدیه دادن به مشتریان و مخاطبان شرکت تان در جشن نوروز می‌تواند نشان از احترام شرکت شما به ارزش ها و سلیقه های فرهنگی آنان باشد.

نکاتی درباره استفاده از ساک دستی اختصاصی برای ارسال هدایای تبلیغاتی نوروز ۱۴۰۳

  1. انتخاب طرح منحصر به فرد: انتخاب یک طرح منحصر به فرد برای ساک دستی اختصاصی به شما کمک می‌کند تا از بین هدایا و تبلیغات دیگر تمایز پیدا کنید و توجه مخاطبان خود را به خود جلب کنید.
  2. استفاده از رنگهای جذاب: انتخاب رنگ های جذاب و جلوه های ویژه در طرح ساک دستی می‌تواند مشتریان را به سمت ساک دستی شرکت شما جلب کند. 
  3. واضح بودن لوگو و نام شرکت: لوگو و نام شرکت باید به شکل واضح و قابل دید انتخاب شوند تا هنگام استفاده از ساک، مشتریان به راحتی بتوانند برند شما را تشخیص دهند.
  4. استفاده از پیام‌های نوروزی: می توانید از تبریک های نوروزی در طراحی ساک دستی استفاده کنید، زیرا این موضوع می‌تواند باعث شود هماهنگی مناسبتی بیشتری با مخاطبان تان پیدا کنید.
  5. کیفیت چاپ و مواد مورد استفاده: اطمینان حاصل کنید که چاپ با کیفیت صورت گرفته و در چاپ ساک دستی از مواد با کیفیت استفاده شده است تا ظاهری حرفه‌ای و با کیفیت داشته باشد.


چاپ ساک دستی کاغذی چاپ انعکاس

استفاده از رنگ های جذاب و متناسب با جشن نوروز در طراحی ساک دستی اختصاصی

استفاده از رنگ های متناسب با مفهوم نوروز در طراحی ساک دستی اختصاصی می‌تواند به شما کمک کند تا ظاهری فریبنده و جذاب برای هدیه های تبلیغاتی نوروزی تان ایجاد کنید. در فرهنگ ایران، رنگ های زرد و سبز به طور خاص مرتبط با نوروز هستند. زرد به عنوان نمایانگر آفتاب و روزهای گرم و سبز به عنوان نمایانگر رویش و شادابی در فصل بهار شناخته می‌شوند.

بنابراین، در طراحی ساک دستی اختصاصی برای ارسال هدایای تبلیغاتی نوروز ۱۴۰۳، می‌توانید از ترکیب رنگ‌های زرد و سبز بهره ببرید. مثلاً می‌توانید از پس‌زمینه‌ی زرد با جزئیات سبز یا بالعکس برای جلوه‌ی ویژه استفاده کنید. همچنین، می‌توانید از رنگ‌های گل های بهاری مانند صورتی یا بنفش نیز برای تزیین ساک استفاده کنید.

به علاوه، می‌توانید از الگوها و تصاویر مرتبط با نوروز مثل گل ها، شکوفه ها، سمبل های بهار و همچنین تصاویر مرتبط با سنت های نوروزی مانند اجزائ سفره هفت سین بهره ببرید تا طراحی شما بیشتر با مفهوم نوروز هماهنگ شود و توجه مشتریان را به خود جلب کند.

اهمیت استفاده از مواد با کیفیت برای ساخت ساک دستی اختصاصی هنگام ارسال هدایای تبلیغاتی در نوروز ۱۴۰۳

  1. نمایش حرفه‌ای: استفاده از مواد با کیفیت برای ساک دستی اختصاصی باعث می‌شود که ساک به نمایشی حرفه‌ای و با کلاس تبدیل شود. این امر می‌تواند نشان دهنده اهمیت و ارزشی که به مخاطبان خود می‌دهید باشد.
  2. پایداری و ماندگاری: مواد با کیفیت برای ساخت ساک دستی باعث می‌شود که ساک دارای پایداری و ماندگاری بیشتری باشد. این امر می‌تواند به مشتریان شما انطباق و تعهد به کیفیت کارهای شما را نشان دهد.
  3. ارتقاء برند: ساک های دستی با مواد با کیفیت، به عنوان یک ابزار تبلیغاتی، می‌توانند به ارتقاء برند شما کمک کنند. از آنجایی که مشتریان معمولاً ارتباط مواد با کیفیت را با برند مرتبط می‌کنند، استفاده از مواد با کیفیت برای ساخت ساک دستی می‌تواند تصویری مثبت از برند شما ایجاد کند.

با انتخاب مواد با کیفیت برای ساخت ساک دستی اختصاصی، شما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که هدایای تبلیغاتی نوروزی شما نه‌تنها مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرند بلکه نشانی از ارزش و کیفیت بالای برند شما نیز خواهند بود.


تولید کننده ساک تبلیغاتی - چاپ انعکاس

مزایای ارسال هدایای تبلیغاتی درون ساک دستی اختصاصی به مشتریان

  1. ایجاد ارتباط مستقیم: ارسال هدایای تبلیغاتی درون ساک دستی اختصاصی می‌تواند به عنوان یک روش برای ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان عمل کند. این اقدام احساس ارتباط نزدیک‌تری با مشتریان ایجاد می‌کند و احساس ارزشمند بودن برای شرکت شما را در آنها تقویت می‌کند.
  2. افزایش شناخت برند: ارسال هدایای تبلیغاتی درون ساک دستی می‌تواند به ترویج و افزایش شناخت برند کمک کند. افرادی که این هدایا را دریافت می‌کنند، احتمالاً از آنها استفاده می‌کنند و به طور ناخودآگاه با برند شما در تعامل هستند.
  3. ایجاد بازخورد مثبت: ارسال هدایای تبلیغاتی درون ساک دستی می‌تواند بازخورد مثبتی از سوی مشتریان به همراه داشته باشد. این امر می‌تواند به ایجاد ارتباط مستقم تر و مفید تر با مشتریان کمک کند.
  4. ارتقاء برند: ارسال هدایای تبلیغاتی درون ساک دستی می‌تواند به ارتقاء برند کمک کند. این اقدام می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که برند شما به مسائل فرهنگی و مردمی توجه دارد و ارزش های مخاطبان را تشخیص می‌دهد.

افزایش شناخت برند و ارتباط با مشتریان از طریق ارائه هدیه در یک ساک دستی اختصاصی در نوروز ۱۴۰۳

ارائه یک ساک دستی اختصاصی می‌تواند به شما کمک کند تا شناخت برند خود را افزایش دهید و ارتباط مستقیم‌تری با مشتریان خود برقرار کنید. در زیر توضیحاتی در مورد نحوه افزایش شناخت برند و ارتباط با مشتریان از طریق ارائه یک ساک دستی اختصاصی آمده است:

  1. استفاده به عنوان هدیه: ارائه ساک دستی اختصاصی به عنوان یک هدیه به مشتریان، می‌تواند تا حد زیادی به افزایش شناخت برند شما کمک کند. هدیه دادن به مشتریان به آنان نشان می‌دهد که آنها برای شما ارزشمندند و این می‌تواند باعث ایجاد ارتباط مثبت با آنان شود.
  2. ارتقاء ویژگی‌های برند: ساک دستی اختصاصی می‌تواند ویژگی‌های برند شما را نشان دهد؛ از جمله لوگو، شعار، رنگ‌ها و طرح‌ها. این موارد می‌توانند به شناخت برند شما کمک کنند و همچنین ارتباط مشتریان با برند شما را تقویت کنند.
  3. تقویت وفاداری مشتریان: ارائه یک ساک دستی اختصاصی می‌تواند به تقویت وفاداری مشتریان کمک کند. وقتی که مشتریان احساس می‌کنند که شما به آن‌ها ارزش می‌دهید، احتمالاً بیشتر به شما وفادار خواهند بود و این می‌تواند تاثیر مثبتی بر روی کسب و کار شما داشته باشد.


چاپ ساک دستی اختصاصی چاپ انعکاس

قیمت چاپ ساک دستی اختصاصی برای ارسال هدایای تبلیغاتی نوروز ۱۴۰۳

در چاپخانه ی چاپ انعکاس اندازه های زیر برای چاپ ساک دستی کاغذی اختصاصی موجود است اما امکان چاپ ساک دستی با سایز سفارشی شما هم وجود دارد.

  • 24*35 با عطف 12 افقی - چاپ تک رنگ
  • 24*35 با عطف 12 افقی - چاپ رنگی
  • 24*17 با عطف 7 عمودی - چاپ تک رنگ
  • 24*17 با عطف 7 عمودی - چاپ رنگی
  • 36*24 با عطف 10 عمودی - چاپ تک رنگ
  • 36*24 با عطف 10 عمودی - چاپ رنگی
  • 36*52 با عطف 15 افقی - چاپ تک رنگ
  • 36*52 با عطف 15 افقی - چاپ رنگی
  • 32*44 با عطف 12 افقی - چاپ تک رنگ
  • 32*44 با عطف 12 افقی - چاپ رنگی
  • 23*23 با عطف 10 مربع - چاپ تک رنگ
  • 23*23 با عطف 10 مربع - چاپ رنگی
  • 42*31 با عطف 12 عمودی - چاپ تک رنگ
  • 42*31 با عطف 12 عمودی  - چاپ رنگی

 

قیمت چاپ ساک دستی کاغذی با اندازه ی استاندارد برای قرار دادن هدایایی مانند کتاب یا سالنامه در چاپخانه ی چاپ انعکاس در تهران به شرح زیر است. برای اطلاع از قیمت چاپ ساک دستی اختصاصی با دیگر سایز ها نیز می توانید به وبسایت چاپ انعکاس مراجعه کنید.

قیمت ساک دستی تبلیغاتی سایز 24*35 با عطف 12 افقی - چاپ تک رنگ

نوع کاغذ مصرفی250 عدد500 عدد1000 عدد2000 عدد
چاپ ساک دستی کرافت 120 گرم4.000.0005.000.0007.500.00013.300.000
چاپ ساک دستی با کاغذ تحریر 120 گرم4.300.0006.000.0009.900.00017.000.000
چاپ ساک دستی گلاسه 200 گرم با روکش سلفون5.200.0007.300.00013.900.00023.000.000
چاپ ساک دستی گلاسه 250 گرم با روکش سلفون5.300.0007.500.00013.500.00026.000.000
چاپ ساک دستی ایندربورد 230 گرم با روکش سلفون5.300.0007.500.00013.500.00026.000.000

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 227]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن