تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798580062




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درآمدزایی با خرید دستگاه جوجه کشی


واضح آرشیو وب فارسی::


امروزه پیدا کردن شغلی مناسب، از جمله دغدغههای اصلی هریک از جوانان ایرانی به شمار میرود. در این راستا، کارآفرینی و گسترش زمینه کاری مخصوص، از خواستههای هریک از افراد بیکار است. اما نیاز به حجم بالایی از سرمایهی اولیه، خیل بسیاری از اشخاص را از این تصمیم منصرف کرده است. لازم است بدانید، افرادی که تمایل به انجام چنین کاری دارند، میتوانند با خرید دستگاه جوجهکشی، کارآفرینی نو و پرسودی را بوجود آوردند. البته در ابتدا لازم است با چیستی دستگاه جوجه کشی و نوع عملکرد آن به طور کامل آشنا شوند. اما در هر صورت، استفاده درست از این نوع دستگاه، میتواند نوعی کسبوکار سودمند را برای شما به ارمغان آورد. بدین منظور در ادامه، مطالبی جهت آشنایی بیشتر با دستگاه جوجهکشی و چگونگی استفاده از آن خدمت شما عزیزان بیان خواهیم کرد تا با اطلاعاتی کامل و دقیق، کسبوکاری نو و سودمند را آغاز کنید.

دستگاه جوجه کشی چیست؟

همانطور که گفته شد، دستگاه جوجه کشی میتواند انواع پرندگان اهلی و زینتی را به گونهای پرورش دهد که موجب کسب درآمد برای فرد گردد. خوب است بدانید، سرمایه اولیه کمی برای تولید و آغاز این نوع کارآفرینی نیاز است. علاوه بر آن، دستگاه جوجه کشی در فضای کوچکی نیز میتواند مورد استفاده قرار گیرد. در نتیجه نیاز به کرایه مکانی بزرگ و منحصر به فرد نیست.




حال لازم است بدانید، کسبوکار یاد شده برخلاف میزان هزینه کم اشخاص، بسیار پردرآمد است. زیرا پرورش پرندگانی همچون طوطی، کاسکو و...، بسیار پرطرفدار بوده و سود بسیاری در فروش آنها وجود دارد. بدین صورت تنها با خرید دستگاهی مخصوص به همراه تخم هریک از پرندگان، میتوانید مراحل پرورش هریک از آنها را طی کرده و در هنگام فروش، سود بسیاری بدست آورید. البته این قاعده در ارتباط با پرندگان اهلی صدق نمیکند. زیرا شما با پرورش تعداد محدودی از پرندگان اهلی همچون بلدرچین، مرغ و...، به سود چشمگیری دست پیدا نخواهید کرد. در نتیجه بهتر است برای پرورش پرندگان اهلی، خیل عظیمی از تخمهای نطفه را خریداری کرده و پرورش دهید. زیرا تنها فروش عمده پرندگان اهلی سودمند خواهد بود.
در این راستا، خریداری دستگاه پیشرفته و نوین برای جوجه کشی نیز بسیار حائز اهمیت است. زیرا نوع دستگاه و تکنولوژی بکار رفته در هنگام ساخت آن، میتواند در چگونگی پرورش هریک از پرندگان تاثیرگذار باشد. پرورش خوب و درست هریک از پرندگان اهلی و زینتی، موجبات پیشرفت در کسب و کار را برای شما به ارمغان میآورد. در نتیجه لازم است قبل از آنکه به شروع کسبوکار خود بپردازید، در ارتباط با دستگاه جوجه کشی تحقیقات لازم را انجام داده و بهترین نوع دستگاه را خریداری کنید. در ادامه با نحوه چگونگی کارکرد و عملکرد دستگاه جوجه کشی به صورت کامل آشنا شده تا با آگاهی بالا به شروع کسبوکار خود بپردازید.



نحوه کارکرد دستگاه جوجه کشی به چه صورت است؟

قبل از آنکه به خریداری دستگاه جوجه کشی بپردازید، لازم است با نحوه عملکرد این دستگاه به صورت کامل آشنا بشید. وظیفه دستگاه جوجه کشی آن است که شرایطی مشابه شرایط پرورش تخم توسط مادر را فراهم کند. تمامی پرندگان به صورت غریزی، مکانی تاریک همراه با دمایی مناسب برای رشد نطفه فراهم میکنند. دستگاه جوجه کشی نیز باید با ایجاد مکانی تاریک و رطوبتی مناسب، برای انواع تخم پرندگان بستری مناسب رشد و پرورش ایجاد کند. علاوه بر آن این دستگاه باید در زمانی مناسب تخمها را بچرخاند تا حس طبیعی مادر به آنها القا گردد. همچنین تهویه مناسب در هنگام رشد تخمها نیز میتواند بسیار کمککننده باشد. در ادامه هریک از فاکتورها را به صورت کامل مورد بررسی قرار داده تا با نحوه عملکرد درست دستگاه جوجه کشی آشنا شوید.


رطوبت دستگاه

جنس پوسته تخم به گونهای است که اکسیژن را جذب کرده و به نطفه انتقال میدهد. میزان رطوبت بالا میتواند اکسیژن بیشتری را به تخم منتقل کرده و موجب رشد سریعتر میگردد. بدین منظور لازم است دستگاه جوجه کشی، رطوبت لازمه را انتقال دهد.


چرخاندن تخم مرغها

به طور طبیعی مادر، هر ۳۵دقیقه یک بار تخمها را میچرخاند. برای پرورش و رشد درست، باید این چرخش از طرف دستگاه نیز انجام گیرد. البته زمان چرخاندن، بسته به نوع پرنده متفاوت است. برای مثال در پرورش تخم بلدرچین، هر ۳ساعت یکبار، چرخش صورت میگیرد. اگر این کار بدون استفاده از دستگاه جوجه کشی صنعتی صورت گیرد، ممکن است میکروبها از دست انسان به تخم پرنده منتقل شده و موجب رشد ناقص و بیماری گردد. در نتیجه استفاده از دستگاه مخصوص در این ارتباط، ضروری به شمار میرود.


تهویه مناسب

علاوه بر دو مورد یاد شده، تهویه مناسب نیز از جمله عوامل ضروری برای پرورش پرندگان به شمار میرود. در ابتدای کار، به دلیل کوچک بودن نطفه، باید جریان اکسیژن درون تخم با سرعت کمتری صورت گیرد. بدین صورت، باتوجه به مراحل رشد نطفه، میزان اکسیژن متفاوتی لازم است. استفاده از دستگاه جوجه کشی پیشرفته، در هریک از مراحل رشد، میزان اکسیژن لازمه را به جریان درآورد.






 

باتوجه به مطالب گفته شده، استفاده از نوعی دستگاه جوجه کشی پیشرفته برای پرورش هرچه بهتر انواع نطفه پرندگان، ضروری است. بدین منظور در ادامه به معرفی یکی از بهترین فروشگاههای حال حاضر ایران در این راستا میپردازیم.


فروشگاه فارمی کالا

اگر که میخواهید کسبوکاری نوین و سودمند را آغاز کنید، لازم است سرمایهای اولیه برای خریداری انواع لوازم ضروری داشته باشید. پرورش انواع جوجه از پردرآمدترین نوع کسبوکار است. زیرا باتوجه به هزینههای اولیه، سود بالایی بدست خواهد آمد. البته خریداری لوازم اولیه باکیفیت و با قیمت مناسب، امری ضروری است. فروشگاه اینترنتی فارمی کالا با عرضه دستگاه جوجه کشی ایرانی از برندهای اسکندری، بلدرچین دماوند، ققنوس، ماشین طیور جویبار و مشهد برق؛ و برندهای خارجی آرکام، ویکتوریا، برینسا، کاکس ماشین؛ در انواع مختلف خانگی، نیمهصنعتی و صنعتی، توانسته رضایت بسیاری از کارآقرینان را بدست آورد. بدین صورت شما میتوانید با پرداخت هزینهای متناسب، دستگاهی نوین و باکیفیت تهیه کنید و به درآمد دلخواه خود دست یابید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 884]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن