تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 25 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1822590840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقویت مژه اکسیلیا بهتره یا سریتا ؟ + نقد و بررسی کامل


واضح آرشیو وب فارسی::

 



مژه یکی از اجزای مهم صورت است که در بین افراد موجب زیبا تر شدن چهره می شود به طور کلی داشتن مژه هایی ضخیم و بلند برای تمام افراد لذت بخش است چرا که زیبایی صورت و چشم ها را چندین برابر می کند از آنجایی که چشم از اجزای مهم صورت است و بسیار مورد توجه قرار می گیرد تمام افراد به دنبال زیبا تر دیده شدن آن هستند و بسیاری از افراد برای زیبا تر شدن حالت چشم ها و جذاب به نظر رسیدن آن ها دست به اقداماتی مثل اکستنشن، کاشت مژه و یا لیفت مژه می زنند که در تمامی این کارها از مواد شیمیایی مضر استفاده می شود که گاهی ممکن است به سلامت چشم شما آسیب بزند و در پی آن موجب ریزش بیشتر مژه ها شود.

بسیاری از افراد به دلیل مشکلات ژنتیکی، استفاده از دارو های شیمیایی و یا تغدیه نامناسب و استرس دارای مژه های کوتاه و نازک هستند این افراد باید به دنبال تقویت و افزایش ضخامت مژه های خود باشند و با استفاده از محصولات تقویت مژه با کیفیت مواد و ترکیبات لازم مژه را به آن برسانند تا موجب افزایش رشد ضخامت و همچنین تیرگی مژه ها شوند.به طور کلی ما باید به سلامت مژه های خود رسیدگی کنیم چرا که در حفاظت از چشم، زیبایی صورت و یا انتقال احساسات ما نقش مهم دارند.

شاید برای شما هم سوال شده باشد که تقویت مژه اکسیلیا بهتره یا سریتا؟ در ادامه به بررسی این دو برند محبوب می پردازیم و آن ها را از تمام جهات بررسی می کنیم تا انتخاب برای شما عزیزان بهتر باشد.

تقویت مژه اکسیلیا

اکسیلیا ساخته شرکت INOCLON و ارکید فارمد (ارکید بیوتی) است و در زمینه تولید محصولات تقویت مژه و ابرو بسیار موفق بوده است. تقویت مژه اکسیلیا با دارا بودن 0.03% بیماتوپروست، اولین و تنها داروی تأیید شده توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) است که در افزایش طول، ضخامت و تیرگی مژه‌ها بسیار تاثیر گذار بوده است. با استفاده منظم این محصول تقویت کننده مژه ، اولین تغیرات در طول مژه‌ها شروع می شود و به تدریج ضخامت و تیرگی آن‌ها تغییر پیدا می کند.

به طور کلی استفاده از محصولات تقویت مژه نیازمند صبر و حوصله است اما می توان گفت تغییرات اولیه ممکن است پس از 4 هفته شروع شود، اما نتایج بهتر و بیشتر پس از 8 هفته مشاهده می‌شود. توصیه می‌شود حتی اگر در ابتدا استفاده از این محصول نتایج خوب و چشم گیری ملاحظه کردید، استفاده از محلول را تا پایان دوره 16 هفته‌ای ادامه دهید و مصرف محصول را قطع نکنید. مطالعات بالینی که در آمریکا انجام شده است نشان می دهد بیماتوپروست موجود محصولات اکسیلیا باعث بلند شدن مژه تا 25%، افزایش ضخامت و پرپشتی تا 106% و تیره تر شدن مژه تا 18% می شود.

ویژگی تقویت مژه اکسیلیا

  • افزایش رشد طولی مژه ها
  • کمک به پر پشت شدن و افزایش ضخامت مژه
  • افزایش تیرگی مژه
  • بزرگ تر و برجسته نشان دادن چشم ها
  • استفاده آسان از این محصول
  • دستیابی به نتیجه عالی با گذشت زمان مشخص شده
  • حاوی بیماتوپروست %0.03
  • مناسب برای پوست‌های حساس به دلیل فرمولاسیون خاص
  • قیمت مناسب باتوجه به  ترکیبات طبیعی در رشد مژه
  • دارای اپلیکاتور های استریل و بدون آلودگی
  • تایید شده توسط سازمان غذا و دارو
  • جلوگیری از بروز عفونت های چشمی
  • کمک به درمان ریزش موی ارثی، سکه‌ای و مصرف دارو های شیمیایی
  • قابل استفاده برای مژه و ابرو
  • حجم 3 میلی لیتر



چه افرادی نباید از تقویت مژه اکسیلیا استفاده کنند؟

به طور کلی افرادی که دارای حساسیت نسبت به بیماتوپروست 0.03 درصد هستند نباید از این محصول استفاده کنند. در صورت داشتن مشکلات چشمی و یا شک برای داشتن مشکلاتی مثل گلوکوم (آب سیاه) و یا فشار بالای داخل چشم و بیماری های چشمی فعال قبل از استفاده از این محصول حتما با پزشک مشورت کنید.

در صورت بروز علائمی مثل سوزش، خارش و التهابات چشمی بعد از استفاده از این محصول استفاده آن را متوقف کنید.

 توجه : ایجاد خارش و قرمزی در ناحیه چشم که معمولا به مرور زمان رفع می‌شود طبیعی است و جای نگرانی نیست.

نحوه استفاده از تقویت مژه و ابرو اکسیلیا

  1. ابتدا پوست اطراف چشم را به خوبی با پاک کننده مناسب و یا آب از هرگونه آلودگی و مواد آرایشی پاک می کنید.
  2.  دو عدد اپلیکاتور داخل بسته است که هر دوی آنها را خارج می کنید و هرشب روی هر کدام یک قطره از محلول را می ریزید
  3. بعد از آغشته شدن محلول به اپلیکاتور آن را از داخل به سمت خارج چشم بر روی خط رویش مژه ها بزنید.
  4. در صورت پخش شدن محلول پشت پلک با دستمال اضافی محلول را پاک کنید

تقویت مژه سریتا

سریتا از جمله برند های معروف و محبوب ایرانی است که در زمینه تولیدات محصول تقویت و محافظت از پوست و مو توانسته با رقبای خارجی خود رقابت کند. تقویت مژه سریتا توانسته تا به امروز رضایت مندی بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب نماید تا حدی که شما وقتی به پزشک مراجعه می کنید برای افزایش ضخامت و پر پشتی مژه های خود اولین پیشنهاد پزشکان و متخصصان استفاده از تقویت مژه سریتا محبوب است.

این محصول تا حد زیادی توانسته بین مصرف کنندگان خود مشهور باشد چرا که درصد بالایی از آنها بعد از استفاده از محصولات سریتا به نتیجه رسیده اند و زیبایی خود را به دست اورده اند. این محصول با استفاده از بیماتوپروست، باعث افزایش زمان فاز رشد مژه یا آناژن شده و  کاهش مدت زمان فاز ریزش یا تلوژن می شود. شما بعد از گذشت تقریبا یک ماه و نیم استفاده از این محصول تغیرات را مشاهده می کنید.

در این محصول از ترکیبات گیاهی مثل شبدر قرمز و آلوئه ورا و ویتامین هایی مانند ویتامین E و ویتامین B5  استفاده شده است که تمامی اینها در کنار هم سبب افزایش رشد و ضخامت مژه های شما خواهد شد.



ویژگی تقویت مژه سریتا

  • کاهش شکنندگی و انعطاف مژه
  • افزایش ضخامت و رشد طولی آن
  • افزایش تیرگی مژه ها
  • تاثیر عالی در رویش مجدد مژه ها
  • فاقد چربی و مناسب برای زیر آرایش
  • مناسب استفاده برای پوست های حساس
  • دارای ترکیبات گیاهی طبیعی و ویتامینی
  • مناسب استفاده برای خانم ها و آقایان
  • حجم 8 میلی لیتر

نحوه استفاده از تقویت مژه سریتا

  1. در ابتدا پوست اطراف چشم را از هرگونه آلودگی پاک نمایید.
  2. سپس با استفاده از اپلیکاتور محصول از گوشه داخلی چشم به سمت بیرون بکشید.
  3. در دوره اول مصرف هر شب این کار را تکرار کنید و بین آن وقفه نیندازید.
  4. دوره دوم یک شب در میان و دوره سوم سه روز در هفته می باشد.
  5. بعد از پایان دوره سوم به مژه های خود استراحت بدهید و در صورت تمایل به ادامه روند درمانی میتوانید دوره جدید را آغاز کنید.

نتیجه گیری نهایی

به صورت کلی هر دو محصولات از جمله محصولات با کیفیت و محبوب هستند اما شما باید با توجه به نیاز خود این محصولات را خریداری کنید. اگر به دنبال محصولی با قیمت به صرفه تر ، حجم بیشتر و ویژگی‌های کاربردی روزانه و بدون عوارض هستید، سریتا انتخاب خوبی است و ممکن است با روند کند تری شما را به نتیجه دلخواه برساند.

اما اگر به دنبال محصولی با نتیجه گیری سریع و پر قدرت هستید و عوارض های خفیف برای شما مشکلی ایجاد نمی کند، استفاده از تقویت مژه اکسیلیا به شما پیشنهاد می شود. هر دو این محصولات از برند با کیفیت ایرانی هستند و در یک سری ویژگی های محدود که به آنها اشاره شد با هم فرق دارند که شما میتوانید با توجه به نیاز و انتظارات خود این محصول را تهیه کنید.

قبل از هرچیزی خریداری محصولات اصل و با کیفیت باید در الویت خرید شما باشد چرا که چشم از اجزا حساس صورت است و باید به سلامت آن اهمیت بدهید. شما میتوانید هر دو این محصولات و یا دیگر محصولات مراقبت از پوست و مو مورد نیاز خود را از بانو کالا تهیه کنید.

بانوکالا تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت و تاریخ انقضا معتبر به فروش می رساند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن