تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 14 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه حقيقت خوشبختى آن است كه پايان كار انسان خوشبختى باشد و حقيقت بدبختى آن ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799315813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واردات ته لنجی چیست و علت محبوبیت آن در بین بازرگانان چیست؟


واضح آرشیو وب فارسی::

یکی از دغدغه های و چالش‌های مهم تجار و بازرگانان واردات کالا از کشورهای مختلف به داخل ایران با صرف حداقل هزینه و به صورت کاملا امن و قانونی است.



متن جایگزین: واردات ته لنجی چیست؟

واردات محصولات به داخل کشور با استفاده از روش‌های متفاوتی صورت می‌گیرد که یکی از جذاب‌ترین این روش‌ها واردات ته لنجی است که ما در این محتوا به این موضوع خواهیم پرداخت.

واردات ته لنجی چیست؟

واردات از نوع ته لنجی که برخی آن را با نام واردات ملوانی هم می‌شناسند یک روش قانونی برای وارد کردن محصولات از کشورهای همسایه به داخل ایران با استفاده از لنج ملوانان و مرزنشینان است.

بر اساس قانون برای توسعه اقتصادی و اشتغال زایی در مناطق مرزی کشور، مرزنشینان می‌توانند مقدار مشخصی بار را با لنج خود وارد کشور کرده و از این طریق امرار معاش کنند.

طبق قانون مرزنشینان می‌توانند سالانه 6 محموله بار به ارزش 1500 دلار وارد کشور کنند؛ در صورتی که ارزش بار بیش از این مقدار باشد آن محموله قاچاق محسوب می‌شود.

این نوع واردات در بخش‌های جنوبی کشور مثل بوشهر، عسلویه، دیلم و گناوه رایج است و محموله های باری از دبی به این مناطق ارسال می‌شوند.

اجناس واردات ته لنجی

بر اساس قانون طیف گسترده ای از کالاهای مورد نیاز کشور را می‌توان از طریق لنج وارد کرد؛ شما دوست عزیز برای اطلاع از لیست آخرین محصولات مجاز برای واردات از این طریق به ایران می‌توانید از گمرک ایران استعلام بگیرید.

از جمله مهم‌ترین محصولات مجاز برای واردات از این طریق می‌توان به انواع وسایل الکترونیکی، ماشین آلات صنعتی، قطعات خودرو، لوازم آرایشی و بهداشتی و انواع لباس، کیف و کفش اشاره کرد.

 

علت محبوبیت واردات ته لنجی در بین بازرگانان

واردات با استفاده از لنج به دلیل مزایای جذابی که دارد در بین تجار و بازرگانان بسیار محبوب است؛ از جمله مزایای ویژه این نوع واردات محصول، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

در این شیوه واردات نیازی به هزینه گمرکی و سایر تشریفات اداری نیست که همین موضوع سبب کاهش هزینه ها و سرعت بیشتر این روش می‌شود که این موضوع برای تجار بسیار جذاب است.

با استفاده از این روش امکان وارد کردن محصولات برندهای مطرح بین المللی از کشورهای همسایه وجود دارد در حالی که با توجه به تحریم بودن ایران امکان واردات مستقیم این نوع محصولات وجود ندارد.

هزینه حمل بار ته لنجی

برای واردات محصول به صورت ته لنجی هزینه گمرک و هزینه هایی رسمی واردات پرداخت نمی‌شود ولی برای انتقال بار از مبدا به سمت بنادر کشور باید هزینه حمل و نقل بار پرداخت شود.

عوامل و فاکتورهای متعددی در هزینه حمل و نقل بار با استفاده از لنج موثر هستند که از جمله مهم‌ترین این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

انواع کالای وارداتی شرایط نگهداری و بسته بندی متفاوتی دارند و به طور مستقیم بر هزینه حمل و نقل آن موثر هستند.

ابعاد کالا و وزن آن یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای تعیین هزینه حمل و نقل هستند، قطعا هر چه ابعاد و وزن محصول بیشتر باشد هزینه جابه جایی آن هم بیشتر خواهد بود.

ارزش محصول مورد نظر یکی دیگر از فاکتورهای تعیین کننده در قیمت آن است؛ هر چه ارزش محصول بیشتر باشد شرایط نگهداری و جابه جایی آن نیاز به حساسیت بیشتری خواهد داشت و در نتیجه هزینه حمل و نقل آن هم بیشتر خواهد بود.



واردات ته لنجی از دبی با وانیکس

شرکت معتبر بازرگانی وانیکس یکی از شناخته شده‌ترین مجموعه ها برای انجام امور واردات ته لنجی بازرگانان است که به دلیل تجربه بالای متخصصین این مجموعه، بسیاری از تجار از خدمات این شرکت برای واردات استفاده می‌کنند.

از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده از خدمات این شرکت بازرگانی برای واردات ته لنجی از دبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

با استفاده از خدمات این مجموعه می‌توانید اجناس خود را با مناسب‌ترین نوع لنج و با هزینه مناسب به کشور وارد کنید.

مجموعه وانیکس بهترین نوع بیمه و بسته بندی را برای محصولات در نظر می‌گیرد و به همین دلیل تجار تا حدود زیادی نسبت به تحویل سالم محموله خود در ایران مطمئن هستند که همین موضوع یک دغدغه بسیار مهم برای واردات کالا از این طریق است.

کارشناسان خبره وانیکس با اطلاع دقیق از قوانین و با کمک رابط‌های خود می‌توانند محصولات مورد نظر بازرگانان را در دبی با قیمت مناسب تهیه کرده و آن را به ایران ارسال کنند.

با استفاده از خدمات این مجموعه واردات ته لنجی محصول مورد نظر از دبی به داخل ایران در سریع‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد و کل این فرآیند در حالت طبیعی حدود 15 روز زمان می‌برد.

با استفاده از خدمات این مجموعه معتبر امکان واردات جزیی و خرد هم برای تجار وجود دارد و این شرکت محدودیتی برای حداقل حجم واردات از دبی ندارد.

شما دوست عزیز اگر قصد واردات محصول از بندر دبی به داخل ایران را دارید می‌توانید با برقراری تماس با بخش پشتیبانی وانیکس، از کارشناسان با تجربه این مجموعه در مورد بهترین شیوه واردات محصول مورد نظر خود و هزینه این کار مشورت بگیرید.

 

سخن آخر

واردات ته لنجی یکی از جذاب‌ترین روش‌های واردات کالا از طریق مناطق جنوبی کشور به صورت قانونی و بدون پرداخت هزینه های گمرکی است.

ما در این محتوا در مورد این که واردات از نوع ته لنجی چیست، چه اجناسی را می‌توان از این طریق به کشور وارد کرد صحبت کردیم؛ در ادامه هم در مورد مزایای این مدل واردات و هزینه آن توضیحاتی دادیم.

مجموعه وانیکس به عنوان یکی از شرکت‌های معتبر در حوزه بازرگانی امکان واردات از طریق لنج را برای بازرگانان با هزینه مناسب و در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم کرده است که در این محتوا به مزایای استفاده از خدمات این شرکت برای واردات کالا از دبی با استفاده از لنج اشاره کرده‌ایم.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 991]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن