تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814438049




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گیفت کارتی، پلتفرم معتبر خرید گیفت کارت اپل


واضح آرشیو وب فارسی::

گیفت کارتی یکی از پلتفرم‌های آنلاین درزمینۀ خرید انواع کارت‌های هدیه است. به‌واسطۀ امکانات متنوع این سایت مثل خرید گیفت کارت اپل، پلی استیشن، ریزرگلد، اسپاتیفای و ... می‌توانید از پلتفرم‌های معتبر خارجی مثل اپل، خرید بی‌دغدغه‌ای داشته باشید. به‌لطف محصولات این مجموعه، دیگر نیازی به پرداخت دلاری و چالش‌های مختلف آن نیست، کافیست کارت مربوطه را از وب‌سایت تهیه کنید، کد مخصوص به آن را در پلتفرم مربوطه بزنید و سپس خریدی راحت داشته باشید.

چرا نیاز به گیفت کارت داریم؟

قبل از این‌که بخواهیم دربارۀ وب‌سایت گیفت کارتی صحبت کنیم، اجازه دهید بگوییم که چرا به کارت‌های هدیه نیاز دارید. کارت‌های هدیه بهترین راه برای خرید غیرمستقیم محصولات متنوع از وب‌سایت‌های خارجی هستند. همان‌طورکه می‌دانید، کشور ایران به‌دلیل برخی مشکلات مثل تحریم‌ها، امکان پرداخت مستقیم در وب‌سایت‌های خارجی را ندارد. بنابراین اگر قصد استفاده از پلتفرم‌هایی مانند اسپاتیفای، گوگل پلی و ... را داشتید، باید به فکر راه‌حل‌های دیگری باشید.

دسترسی به حساب پی‌پال یا پلتفرم‌های مشابه تقریباً برای تمام ما ایرانی‌ها کاری سخت و دشوار است. بنابراین وب‌سایت گیفت کارتی تصمیم گرفت که کارت‌های هدیه متنوعی را برای فروشگاه‌های سرتاسر جهان تهیه کند تا کاربران داخل ایران بتوانند به‌صورت غیرمستقیم خریدشان را انجام دهند.

این کارت‌ها دارای یک کد یکتا هستند که به‌میزان مشخصی اعتبار دارد. کافیست کد مخصوص این کارت‌ها را در وب‌سایت‌های مربوطه وارد کنید تا خریدتان انجام شود و دیگر نیازی به پرداخت هزینه به‌صورت مستقیم نداشته باشید.

بررسی انواع کارت‌های هدیه وب‌سایت گیفت کارتی

به‌واسطۀ خدمات مختلف وب‌سایت گیفت کارتی، دیگر نیاز به هیچ پلتفرم و وب‌سایت مشابه‌ای ندارید. این مجموعه تقریباً برای تمام پلتفرم‌های مختلف دنیا، کارت‌های هدیۀ متنوعی را عرضه می‌کند که می‌توانید با آن‌ها خریدی بدون دردسر را تجربه کنید. در ادامه لیستی از این محصولات را می‌آوریم و دربارۀ آن‌ها توضیح می‌دهیم:

گیفت کارت‌های بازی موبایل

بازی‌های موبایلی مختلف برای باز کردن مراحل متنوع و ارائه برخی خدمات ویژه به کاربرانشان، حق اشتراک در نظر گرفته‌اند. درواقع شما در ازای خرید اشتراکی مشخص می‌توانید از برخی خدمات غیررایگان بازی‌ها استفاده کنید که ازجمله آن‌ها می‌توان به باز کردن مراحل پیشرفته؛ امکان خرید لباس‌های جدید؛ امکان خرید صلاح‌های جدید و... اشاره کرد.

ازجمله مهم‌ترین خدمات درون برنامه‌ای این سایت برای بازی‌های موبایلی مختلف می‌توان به سی پی کال آف دیوتی؛ سی پی وارزون؛ انسی و یوسی پابجی؛ جم کلش آف کلنز؛ جم کلش رویال؛ خرید جم فری فایر و ... اشاره کرد که همه جزو بازی‌های محبوب و پرطرفدار در کشور ایران هستند.

برای استفاده از خدمات درون برنامه‌ای سایت، کافیست تا آی‌دی یا ایمیلی را که در یک بازی ثبت کرده‌اید، وارد کنید و سپس عملیات پرداخت را انجام دهید. مجموعۀ گیفت کارتی در مدت زمان بسیار کوتاهی، خدمات انتقال سکه، سی پی و ... را به بازی‌تان انجام می‌دهد و از آن به بعد می‌توانید تجربۀ لذت‌بخش‌تری از بازی‌ها داشته باشید.

این مجموعه گزینه‌های متنوعی برای خرید‌های درون‌برنامه‌ای پیش‌ِرویتان می‌گذارد. درواقع شما می‌توانید متناسب با بودجه‌تان، یکی از محصولات گیفت کارتی را بخرید. مثلاً اگر قصدتان خرید سی پی کال آف دیوتی است، امکان خرید این محصول از ۸۰ تا ۱۰۸۰۰ سی پی وجود دارد.



گیفت کارت پلی استیشن

وب‌سایت گیفت کارتی علاوه‌بر این‌که بستری مخصوص خرید گیفت کارت اپل است، درزمینۀ فروش کارت‌های مخصوص پلی استیشن نیز فعالیت دارد. درواقع یکی از پرکاربردترین عرصه‌ها که کارت‌های هدیه در آن نقشی پررنگ دارند، پلی استیشن‌ها هستند.

شرکت سونی برای کنسول‌های بازی ps4 و ps5 کارت‌های هدیۀ مخصوصی را در نظر گرفته‌‌‌‌است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بدون نیاز به پرداخت دلاری یا اعتباری، بازی‌های محبوبتان را فقط با چند کلیک ساده بخرید. این محصولات همچنین به شما خدمات ویژۀ کنسول‌ها، مثل نسخه‌های پیشرفتۀ بازی‌های مختلف، استفاده از خدمات ویژه و دسترسی و... را می‌دهند.

این محصولات به شما در خرید درون‌برنامه‌ای از بازی‌ها نیز کمک می‌کنند. درواقع برای بعضی از بازی‌ها خدمات اضافه‌ای برای کاربران و بازیکنان در نظر گرفته‌اند که غیررایگان هستند و برای دسترسی به آن‌ها باید هزینه بپردازید. چنانچه گیفت کارت پلی استیشن را بخرید، امکان استفاده از خدمات این بازی‌ها به‌صورت رایگان وجود دارد.

امکان استفاده از کارت‌های هدیۀ مخصوص ps4 برروی ps5 در اغلب موارد وجود دارد. بنابراین چنانچه گیفت کارتی مخصوص یکی از این کنسول‌ها را خریدید، نیازی به خرید محصول جدیدی برای کنسول دیگر نیست.

در گیفت کارت‌های پلی استیشن یک کد مخصوص به‌نام PSN وجود دارد؛ کافیست تا این کد را در باکس کد تخفیف پلتفرم مربوطه وارد کنید تا امکان استفاده از ویژگی‌ها و مزیت‌های گیفت کارتتان را داشته باشید.

گیفت کارت ایکس باکس

شرکت مایکروسافت برای ایکس باکس‌ها، در سری‌های مختلف، گیفت کارت‌هایی را به‌فروش می‌رساند که این کارت‌ها خدماتی مشابه کارت‌های مخصوص پلی استشین ارائه می‌دهند. به‌لطف این محصولات می‌توانید از خدمات کمپانی مایکروسافت بدون هیچ دردسری بهره‌مند شوید و تجربه‌ای خوشایند در بازی با کنسول ایکس باکس داشته باشید.

برای استفاده از مزیت‌های این کارت می‌توانید به فروشگاه محصولات ایکس باکس بروید و با واردکردن کد مخصوص آن، از خدمات این وب‌سایت بهره‌مند شوید. ازجمله خدمات سایت مربوطه می‌توان به خرید اشتراک لایو گلد، بازی‌ها و محتوا‌های دیجیتالی دیگر اشاره کرد.

گیفت کارت استیم

اگر قصد خرید گیفت کارت اپل، استیم و ... را دارید، گیفت کارتی یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای انجام این کار است. تقریباً تمام گیمر‌ها با وب‌سایت استیم آشنا هستند. این سایت درزمینۀ عرضۀ بازی‌های معتبر فعالیت دارد و به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌ها شناخته می‌شود.

پلتفرم استیم حساب ویژه‌ای دارد که با شارژ کردن آن می‌توانید به هزاران بازی مختلف دسترسی داشته باشید. کافیست با گیفت کارت‌های مخصوص وب‌سایت گیفت کارتی، حساب این پلتفرم را شارژ کنید تا با دنیایی از بازی‌های مختلف و زیبا روبه‌رو شوید که قطعاً برای مدت زیادی سرگرمتان می‌کنند.

گیفت کارت نتفلیکس

وب‌سایت گیفت کارتی علاوه‌بر ارائه امکان خرید گیفت کارت اپل، درزمینۀ عرضۀ کارت‌های هدیه مخصوص نتفیلکیس نیز فعالیت دارد. اگر جزو طرفداران پرو‌پاقرص فیلم و سریال هستید، حتماً با نتفلیکس آشنایی دارید. این وب‌سایت درزمینۀ پخش آخرین و جدیدترین سریال‌ها و فیلم‌های روز دنیا فعالیت دارد و از آن می‌توان به‌عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم فیلم و سریال در تمام جهان یاد کرد.

وب‌سایت نتفلیکس برای دسترسی به محتوا‌های مختلف حق اشتراک ویژه‌ای را در نظر گرفته‌است. درواقع کاربران باید حق اشتراکشان را بپردازند تا بتوانند از خدمات این سایت استفاده کنند. وب‌سایت گیفت کارتی با عرضۀ کارت‌های مخصوص این وب‌سایت، کمکتان می‌کند تا بدون نیاز به پرداخت دلاری و اتصال به حساب پی‌پال و مشکلات مختلف، حق اشتراک این سایت را بخرید و از مزیت‌های آن بهره‌مند شوید.

با خرید گیفت کارت از وب‌سایت گیفت کارتی برای سایت نتفلیکس یک کد مخصوص در اختیارتان قرار می‌گیرد. کافیست این کد را در حساب کاربری‌تان در وب‌سایت نتفلیکس وارد کنید تا عملیات پرداخت انجام شود و بعد به هزاران فیلم و سریال مختلف دسترسی پیدا کنید.

البته وب‌سایت نتفلیکس تمامی فیلم و سریال‌ها را به زبان اصلی کشور سازنده فیلم پخش می‌کند. بنابراین این پلتفرم فقط مخصوص کسانی است که به زبان‌های مختلف به‌خصوص زبان انگلیسی مسلط هستند.

گیفت کارت wtfast

Wtfast یک GPN مخصوص گیمر‌ها در کشور ایران است که با VPN فرق می‌کند. درواقع این سرویس به هیچ عنوان IP شما را تغییر نمی‌دهد و فقط درزمینۀ کاهش پینگ و افزایش سرعت بارگذاری بازی‌ها به‌کار می‌آید.

با توجه به مشکلات مختلفی که گیمر‌ها درزمینۀ اینترنت در کشور ایران با آن دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند، می‌توان گفت wtfast بهترین سرویسی است که به‌کمکتان می‌آید و مشکلات را تا حد زیادی برطرف می‌کند.

لایسنس ویندوز ۱۱ پرو

ویندوز ۱۱ پرو آخرین نسخۀ سیستم‌عامل منتشرشده توسط کمپانی مایکروسافت است که ویژگی‌های ظاهری زیبا و کاربرد‌های مختلفی دارد. این نسخه از ویندوز، تمام مشکلات نسخه‌های سری قبلی را از بین می‌برد و تجربه‌ای خوشایندتر از کارکردن با لپ‌تاپ یا رایانه را برایتان به‌ارمغان می‌آورد. ویندوز ۱۱ امکان اجرای برنامه‌های اندرویدی را نیز دارد و با بهبود امنیت و حریم‌خصوصی، فضایی امن را برای کاربران به‌وجود می‌آورد.

در وب‌سایت گیفت کارتی می‌توانید علاوه‌بر خرید گیفت کارت اپل، لایسنس ویندوز ۱۱ پرو را بخرید و از این ویندوز بدون هیچ محدودیتی در رایانه‌تان استفاده کنید. اگر جزو مشتری‌های پروپا قرص ویندوز هستید و به هیچ عنوان نمی‌توانید با سیستم‌عامل‌های دیگر کار کنید، پیشنهاد می‌دهیم این ویندوز را تهیه و لایسنس آن را از گیفت کارتی بخرید.

گیفت کارت اپل

اگر قصد خرید گیفت کارت اپل یا آیتونز را دارید، می‌توانید روی خدمات وب‌سایت گیفت کارتی حساب باز کنید. این مجموعه کد‌های مخصوص این کارت‌های هدیه را در اختیار کاربران می‌گذارد. بنابراین می‌توانید با استفاده از این کد‌ها در سرویس اپل‌استور، به دنیایی از محتوا‌های الکترونیکی مختلف دسترسی پیدا کنید.

با خرید گیفت کارت اپل آمریکا از گیفت کارتی می‌توانید کد تخفیف مخصوص آن را در سرویس‌های مختلفی ازجمله App Store، iTunes Store، iBooks Store و Mac App Store استفاده و به دنیایی از بازی‌ها، فیلم و سریال‌ها، کتاب‌ها و محتوا‌های دیجیتالی دیگر دسترسی پیدا کنید.

با خرید گیفت کارت اپل وب‌سایت گیفت کارتی، یک کد ۱۰رقمی را در قیمت‌های مختلف ۲، ۳، ۴، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۵، ۵۰ و ۱۰۰دلاری در اختیارتان می‌گذارد. شما می‌توانید براساس نیازتان، یکی از این کد‌ها را بخرید و از محتوا‌های غیررایگان کمپانی اپل بهره‌مند شوید.

 

گیفت کارت گوگل پلی

گفت کارتی علاوه‌بر ارائه خدمات خرید گیفت کارت اپل، امکان خرید گیفت کارت گوگل پلی را برای کاربران اندوریدی نیز به‌وجود آورده‌است. اگر جزو کاربران اندرویدی هستید و به محتوا‌های غیرپولی گوگل پلی نیاز دارید، کافیست تا کارت هدیه مخصوص آن را از وب‌سایت گیفت کارتی بخرید تا بدون هیچ دردسری یا نیاز به پرداخت مستقیم بتوانید خریدتان را انجام دهید.

گوگل پلی بستری برای عرضۀ انواع بازی‌ها و اپلیکیشن‌های اندوریدی است. در این پلتفرم از شیر مرغ تا جان آدمیزاد پیدا می‌شود و کاربران می‌توانند از طریق آن، به دنیایی از محتوا‌های رایگان و غیررایگان نیز دسترسی پیدا کنند.

گوگل پلی این فرصت را فراهم آورده‌است تا محتوا‌های دیجیتالی را به‌صورت کاملاً امن و مطمئن، از بستری با رابط کاربری ساده تهیه کنید و دیگر نیازی به ساعت‌ها گشتن برای پیداکردن محتوای موردعلاقه‌تان در سایت‌ها نداشته باشید.

در گوگل پلی محتوا‌های دیجیتالی مختلفی مثل کتاب‌های صوتی، موسیقی و فیلم نیز وجود دارد که امکان دسترسی به تمام آن‌ها را با گیفت کارت خواهید داشت.

اگر می‌خواهید دستگاه اندوریدی‌تان یک دستگاه همه‌فن‌حریف بوده و بسیاری از اپلیکیشن‌های حرفه‌ای دنیا روی آن نصب باشد، باید نسخه‌های پریمیوم اپلیکیشن‌ها را از گوگل پلی دانلود کنید. برای دانلود این نسخه‌ها نیز نیاز به پرداخت هزینه دارید، اما ازآن‌جاکه پرداخت دلاری برای ایرانیان کاری مشکل و سخت است، بهترین راه‌حل خرید گیفت کارت خواهد بود.

گیفت کارت PAYTM

گیفت کارت PAYTM یکی از بهترین روش‌های پرداخت هزینۀ محصولات مختلف در فروشگاه‌ها و آنلاین‌استور‌ها در کشور هند است. با استفاده از این کارت هدیه می‌توانید کیف پول دیجیتالی‌تان را شارژ کنید و به‌راحتی خرید‌هایتان را انجام دهید.

با استفاده از این کارت، امکان خرید و استفاده از خدمات وب‌سایت‌ها را به‌راحتی در فضایی کاملاً امن دارید. این محصول امکان پرداخت راحت و بی‌دردسری را نیز برایتان به‌ارمغان می‌آورد. بنابراین دیگر نیازی نیست هزینه را به‌صورت مستقیم و اعتباری بپردازید.

گیفت کارت ریزر گلد

ریزر گلد به‌عنوان یک کارت اعتباری دیجیتالی، برای بسیاری از گیمر‌های دنیا کاربردی است. با استفاده از این کارت می‌توانید به صد‌ها بازی مختلف دسترسی داشته باشید و حتی قفل‌ها و محدودیت‌های بازی‌ها را نیز از بین ببرید. با استفاده از این محصول حتی امکان شارژکردن برنامه‌های مختلفی مثل لایکی، وایبر و... را نیز دارید.

اگر گیفت کارت ریزر گلد را بخرید، می‌توانید به‌حدود ۲۰۰۰ بازی آنلاین نیز دسترسی داشته باشید.



گیفت کارت مسترکارت وانیلا

گیفت کارت مسترکارت وانیلا یکی از کارت‌های هدیۀ پراستفاده برای وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین است که از طریق آن می‌توانید به دنیایی از فیلم، کتاب، برنامه‌های دیجیتال، خدمات پستی، بازی و ... دسترسی پیدا کنید. این کارت هدیه توسط بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین پشتیبانی می‌شود. بنابراین با تهیۀ آن می‌توانید از فروشگاه‌های متنوعی خرید داشته باشید.

شما می‌توانید مقدار مشخصی از گیفت کارت وانیلا را تهیه کنید تا سیستم یک کد یکتا در اختیارتان بگذارد. اکنون در وب‌سایت‌های پشتیبانی‌شده، توسط این کارت کد را وارد کرده و سپس خریدتان را با خیال راحت و بدون نیاز به پرداخت مستقیم انجام دهید.

گیفت کارت اسپاتیفای

اسپاتیفای یکی از پلتفرم‌های معتبر درزمینۀ موسیقی است. تقریباً هر موسیقی یا موزیکی را که مدنظر دارید، در اسپاتیفای پیدا می‌شود. یکی از خدمات گیفت کارتی علاوه‌بر امکان خرید گیفت کارت اپل، امکان تهیۀ گیفت کارت یا اشتراک اسپاتیفای است. به‌وسیلۀ این کارت می‌توانید به محتوا‌های غیررایگان اپلیکیشن اسپاتیفای دسترسی داشته باشید و از شنیدن موسیقی‌های این برنامه لذت ببرید.

اپلیکیشن اسپاتیفای فرصتی را فراهم آورده است تا در سریع‌ترین زمان به موزیک‌های موردعلاقه‌تان دسترسی داشته باشید. آلبوم‌ها، بخش‌ها و دسته‌بندی‌های مختلف این برنامه نیز در پیداکردن موسیقی‌های موردعلاقه‌تان کمکتان می‌کنند.

اسپاتیفای این امکان را فراهم آورده‌است تا کاربران بتوانند موسیقی‌ها را به‌صورت آنلاین پخش کنند و در صورت نیاز با دانلودکردنشان آ‌ن‌ها را برای همیشه در تلفن‌همراه‌شان داشته باشند. اسپاتیفای برخی آهنگ‌ها را به‌صورت رایگان در اختیار کاربران می‌گذارد، اما برای برخی دیگر نیاز به پرداخت اشتراک دارید. امکان پرداخت مستقیم نیز برای کاربران ایرانی وجود ندارد. به همین منظور وب‌سایت گیفت کارتی کارت هدیه مخصوص این پلتفرم را فراهم کرده‌است تا تنها با چند کلیک ساده بتوانید آن را بخرید و از مزیت‌ها و ویژگی‌های مثبت این پلتفرم بهره‌مند شوید.

خرید شماره مجازی

در وب‌سایت گیفت کارتی، امکان خرید شماره مجازی نیز وجود دارد. بنابراین اگر می‌خواهید در وب‌سایت‌های خارجی ثبت‌نام کنید، تحریم‌ها را دور بزنید، یک حساب جدید در شبکه‌های اجتماعی به‌وجود بیاورید و... می‌توانید روی خدمات وب‌سایت گیفت کارتی حساب باز کنید. این سایت شماره‌های مجازی کشورهای مختلف را با قیمت بسیار مقطوع و مناسب در اختیار کاربران می‌گذارد. با این شماره‌ها نیازتان برای ثبت‌نام در شبکه‌های اجتماعی یا سایت‌ها به‌طور کامل رفع می‌شود و دیگر نیازی به هیچ شماره مجازی دیگری نخواهید داشت.

 

مزیت‌های وب سایت گیفت کارتی

اکنون که با محصولات متنوع وب‌سایت گیفت کارتی آشنا شدید و فهمیدید که در این وب‌سایت امکان خرید گیفت کارت اپل، اسپاتیفای و ... وجود دارد، قصد داریم در ادامۀ مطلب، مزیت‌های مختلف این سایت را نیز بگوییم:

دارا بودن نماد الکترونیکی ای نماد

وب‌سایت گیفت کارتی دارای نماد الکترونیکی ای‌نماد است، یعنی شما با خیال راحت می‌توانید خریدتان را از این سایت انجام دهید و هیچ نگرانی بابت امنیت پرداختتان نداشته باشید. نماد الکترونیکی ای‌نماد درواقع مجوزی برای وب‌سایت‌های معتبر ایرانی است و کسب‌و‌کارها را قانونی می‌کند.

خرید انواع گیفت کارت

اگر به لیست محصولات گیفت کارتی نگاهی بیندازید، متوجه می‌شوید که این سایت، گیفت کارت‌هایی پلتفرم‌هایی با موضوعات مختلف را عرضه می‌کند. درواقع از کارت‌های هدیه پلتفرم‌های مخصوص آهنگ گرفته تا پلتفرم‌های دانلود بازی، فیلم و ... در این سایت عرضه می‌شود. بنابراین کافیست نگاهی به محصولات گیفت کارتی بیندازید تا متناسب با نیازتان، یک کارت هدیه مخصوص از این سایت بخرید.

انتشار مقالات متنوع

در این وب‌سایت، مقاله‌های متنوعی برای کاربران انتشار پیدا می‌کند که هرکدام مرتبط با موضوعات کارت‌های عرضه‌شده در سایت هستند. مثلاً در این سایت مقالاتی دربارۀ بازی کالاف دیوتی می‌خوانید که کمکتان می‌کنند تجربۀ بهتری از این بازی داشته باشید. با مقالات منتشرشده در وب‌سایت گیفت کارتی می‌توانید همواره اطلاعاتتان را به‌روز نگه دارید و از موضوعات و مفاهیم مختلف آگاه شوید.

خرید ریالی

امکان خرید تمام محصولات این سایت به‌صورت ریالی وجود دارد. درواقع نیازی به پرداخت دلاری یا اتصال به پی‌پال و ... نیست. شما می‌توانید گیفت کارت‌ها را به‌صورت کاملاً ریالی از این سایت بخرید و سپس کد‌های مخصوص آن‌ها را در پلتفرم‌های مربوطه وارد کنید.

پشتیبانی فعال

آیا سؤالی دربارۀ خرید از سایت دارید؟ کارشناس‌های این وب‌سایت پاسخگوی تمام مشکلات و سؤال‌های کاربرانشان هستند. اگر سؤالی دربارۀ محصولات سایت دارید یا می‌خواهید با خدمات این مجموعه بیشتر آشنا شوید، با شمارۀ داخل بخش تماس با ما ارتباط بگیرید تا کارشناسان مجموعه پاسختان را دهند.

حساب کاربری

کاربران در گیفت کارتی می‌توانند یک حساب کاربری مخصوص خودشان داشته باشند. در این حساب جزییات خرید‌های انجام‌شده به‌همراه محصول‌ها وجود دارد. بنابراین اگر یک گیفت کارت بخرید، به‌سرعت به حساب کاربریتان منتقل می‌شود و می‌توانید کد مخصوص به آن را از پروفایلتان کپی کنید.

رابط کاربری ساده

این سایت رابط کاربری بسیار ساده و راحتی دارد. برای همین شما تنها با چند کلیک ساده و بدون سردرگمی، امکان خرید خواهید داشت. بنابراین نیازی به پیمودن مسیری پرپیچ‌و‌خم برای خرید از این مجموعه ندارید و همۀ کار‌ها فقط با چند کلیک ساده و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

آیا می‌توان روی خدمات گیفت کارتی حساب باز کرد؟

این مجموعه به‌صورت قانونی فعالیت خود را آغاز کرده‌است و هم‌اکنون بسیاری از کاربران داخلی، برای خرید از وب‌سایت‌های خارجی روی خدمات این مجموعه حساب باز می‌کنند. با این سایت دیگر نیازی به مراجعه به منابع غیرمعتبر برای خرید از سایت‌های خارجی ندارید. همچنین می‌توانید به‌صورت مداوم با پشتیبانی در ارتباط باشید تا تمام چالش‌هایتان برای خرید گیفت کارت را از بین ببرند.

کافیست خدمات این سایت را با رقبا بررسی کنید تا متوجۀ وجه‌تمایز آن شوید. تمام مزیت‌هایی که دربارۀ این مجموعه گفتیم، وجه‌تمایز آن با رقبایی هستند که به‌صورت غیرقانونی فعالیت می‌کنند یا تنوع محصولاتشان اندک است و نمی‌توان روی خدماتشان حساب باز کرد.



گیفت کارتی؛ عرضه‌کنندۀ انواع کارت هدیه

در این مطلب به‌طور کامل دربارۀ خدمات وب‌سایت گیفت کارتی و مزیت‌های خرید از آن صحبت کردیم. اکنون که این سایت را می‌شناسید و با ویژگی‌های مختلف آن آشنایی دارید، برای اطلاعات بیشتر دربارۀ این مجموعه می‌توانید وارد سایت آن شوید یا با پشتیبانی گیفت کارتی تماس بگیرید تا به‌صورت کامل راهنمایی‌تان کنند.

با مجموعۀ گیفت کارتی، دیگر خرید از وب‌سایت‌های خارجی، رویا و خیال نیست؛ شما می‌توانید به‌راحتی از تمام وب‌سایت‌های معروف دنیا مثل نتفلیکس، اسپاتیفای و ... خرید کنید و تجربۀ کاربری خوبی داشته باشید. این مجموعه تمام تلاش خود را می‌کند تا کارت‌های هدیه وب‌سایت‌های معتبر جهانی دیگر را نیز در وب‌سایت خود برای فروش عرضه کند تا نیاز کاربران ایرانی به‌صورت کامل برطرف شود.

اگر نیاز به خرید گیفت کارت اپل یا محصولات مشابه دارید، به‌سراغ منابع غیرمعتبر نروید، زیرا گیفت کارتی آماده است تا این کارت‌ها را با توجه به ویژگی‌های دلخواه‌تان و با قیمت بسیار مناسب در اختیارتان بگذارد. شما می‌توانید با خرید این محصولات، تا مدت زمانی طولانی برای خرید از آن‌ها استفاده کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 842]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن