تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799045451




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی مجموعه لوتوس لایتینگ


واضح آرشیو وب فارسی::



مجموعه لوتوس لایتینگ از جمله مجموعه های معتبر و البته با سابقه در زمینه طراحی، تولید، نظارت و اجرای پروژه های نور پردازی در کشور است. حقیقتاً توان علمی این مجموعه یکی از دلایل رضایت مشتریان و البته کیفیت بالای خدمات است؛ چرا که تیم مهندسی ماهر و باتجربه ای در این مجموعه مشغول فعالیت هستند و تا به امروز توانسته اند، پروژه های گسترده ای را مدیریت و با تعرفه ای مناسب تحویل دهند. ما در ادامه شما را بیشتر با خدمات این مجموعه آشنا خواهیم کرد، پس همراه ما باشید.

بررسی خدمات

مجموعه لوتوس لایتینگ خدماتی از قبیل خدمات نور خطی، خدمات چراغ خطی، خدمات لاین نوری و خدمات لاینر را در دستور کار خود قرار داده است. هرکدام از این خدمات ویژگی، کاربرد و تعرفه خاص خود را دارد و اگر شما به دنبال خدماتی با کیفیت و با قیمتی مناسب هستید، مجموعه مطمئنی را انتخاب کرده اید.

چراغ خطی

چراغ خطی به چراغ هایی باریک گفته می شود که در سبک معماری مدرن یا حتی بسیاری از سبک های دیگر به عنوان یکی از المان های اصلی نورپردازی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع چراغ دارای طول طولانی است که برای نصب روی دیوار و سقف بسیار مناسب است. چراغ خطی ال ای دی یک نور کاملاً سازگار با محیط را به رخ می کشد و به صورت مستقیم و غیر مستقیم می توانید به نصب و اجرای آن در محیط کاری، منزل و هر مکان دیگری بپردازید. معمولاً برای جذابیت بصری فضای منزل و محیط هایی نظیر کافی شاپ و... نور خطی توکار یک گزینه کارآمد است. در صورتی که نور خطی روکار مناسب فضاهای اداری، تجاری و مکان های این چنینی دیگر است. 

لاین نوری

لاین نوری یک نوع چراغ خطی است که به 3 حالت توکار، روکار و آویز مورد استفاده قرار می گیرد. معمولاً در فضاهایی نظیر مراکز خرید، خیرگی نور می تواند جنبه مثبتی به حساب آید، به این دلیل که جذب مخاطب را در پی دارد. لاین نوری به شکل های مورب، متقاطع و موازی به کار می آیند. به هر حال اگر به دنبال نوری یکدست و یکنواخت هستید، پیشنهاد ما را جدی بگیرید و از خدمات لاین نوری مجموعه لوتوس لایتینگ استفاده کنید؛ چراکه این نوع چراغ عمر مفید و بالایی دارد و این خود باعث مقرون به صرفه بودن خرید شما خواهد بود.

لاینر

لاینر امروزه در نورپردازی طراحی داخلی حرف های زیادی برای گفتن دارد. به این دلیل که بهترین گزینه برای پراکندگی نور به شمار می آیند. طراحی های مدرن چراغ های لاینر سبب شده است که در حال حاضر جزء پرطرفدارترین چراغ های مناسب نورپردازی باشند.

این چراغ به شدت کم مصرف، صد درصد می تواند با عمر بالا و طولانی خود علاوه بر زیبایی فضای مورد نظر شما، یک خرید اقتصادی به شمار آید. این نوع چراغ در رنگ های متنوعی مورد استفاده قرار می گیرد و این چنین محدودیتی مشتری در هنگام استفاده از خدمات لاینر نخواهد داشت.

محصولات

مجموعه لوتوس لایتینگ محصولات خود را با قیمتی باور نکردنی عرضه می کند و در این میان شما می توانید مشخصات محصولات را مورد بررسی قرار دهید. این مشخصات شامل گارانتی، توان، نوع نصب، رنگ نور و رنگ پروفیل است. 

کد بندی محصولات به شما این اختیار را می دهد که به راحتی هرکدام را انتخاب کنید و سپس به سبد خرید اینترنتی خود اضافه کنید. حتی قابلیت اشتراک گذاری هم یکی دیگر از قابلیت هایی است که این مجموعه در اختیار کاربران خود قرار داده است تا بتوانند محصول مورد نظر را در فیسبوک، توئیتر، پینترست، رددیت، واتس اپ و ایمیل به اشتراک بگذارند. 

شما چنانچه نظر و دیدگاهی در مورد محصولی خاص داشته باشید، می توانید در قسمت نظرات محصول، نظر خود را ثبت کنید و این چنین دیگر کاربران هم از نظرات شما بهره خواهند برد. تنها کافی است که نام و ایمیل خود را ثبت کنید و سپس دیدگاه خود را بنویسید. حتی حق امتیاز دهی به محصول مورد نظر را هم دارید که این خود می تواند به اعتبار این مجموعه در طولانی مدت کمک کند.

نمونه کار و پروژه های موفق

چنانچه به سایت مجموعه لوتوس لایتینگ نگاهی بیندازید، با نمونه کارها و پروژه های موفقی که پشت سر گذاشته است، روبرو خواهید شد. به نظر شما چنین موفقیتی به راحتی به دست می آید؟ قطعاً این طور نیست؛ چراکه یک تیم ماهر، کاربلد و متخصص در پشت ماجرا وجود دارد که طبق برنامه ریزی های اصولی توانسته نتیجه پایانی کار را به یک نتیجه ایده آل تبدیل کند. امروزه مردم آگاه شده اند و آشنایی کامل با کیفیت بالای خدمات و تخصص افراد را پیدا کرده اند. تعهدی که این مجموعه در قبال مشتریان خود دارد، یکی از دلایل موفقیت در طی چندین سال سابقه ای است که به دست آورده و بدون شک تعهد کاری خصوصاً در فضای وب، آن چنان که فکر می کنید کار آسانی نیست. به هر حال مشغله ها و گرفتاری های خاص خود را دارد. با این حساب این مجموعه همیشه سعی بر این داشته است که به صورت اصولی، سازماندهی شده، برنامه ریزی شده و طبق قواعد بهترین خدمات را با قیمتی مناسب و مشتری پسند ارائه دهد تا مشتریان خود را به مشتریانی دائمی تبدیل کند. تنها کافیست یکبار امتحان کنید تا از انتخاب خود در طولانی مدت ناامید نشوید.

لوتوس لایتینگ بهترین مجموعه برای پروژه های نورپردازی در کشور

 طبق آن چه گفته شد و در مورد خدمات صحبت کرده ایم، بهتر است بدانید که مجموعه لوتوس لایتینگ یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین مجموعه هایی است که می توانید برای خدمات نورپردازی خود در مکان هایی نظیر مکان های تجاری، مسکونی، اداری و... انتخاب کنید.

 به هر حال همیشه کیفیت ملاک انتخاب مشتریان باهوش است که در مورد کیفیت خدمات، ما تضمین می دهیم که در طولانی مدت شما به کیفیت محصول و خدماتی که دریافت می کنید، پی خواهید برد. تنها کافی است، یک بار اعتماد کنید تا به یکی از مشتریان ثابت این مجموعه تبدیل شوید و برای کسب اطلاعات بیشتر هم می توانید با مشاورین لوتوس لایتینگ در ارتباط باشید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 790]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن