تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 13 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به ف...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799301464




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دارالترجمه دفتر ترجمه رسمی زبان انگلیسی


واضح آرشیو وب فارسی::

امروزه مهاجرت تحصیلی یا کاری، دریافت ویزا و برگزاری جلسات تجاری در کشورهای خارجی نیازمند ترجمه زبان انگلیسی هستند. دارالترجمه زبان انگلیسی موظف است تا مدارک و اسناد متقاضیان را به صورت کامل بررسی و در مدت زمان مشخصی به آن ها تحویل دهد. ترجمه زبان انگلیسی در دارالترجمه ها یکی از زبان های رایج به حساب می آید و از آنجایی که زبان بین المللی است، متقاضیانیان بسیار زیادی دارد. ترجمه اسناد و مدارک به زبان انگلیسی اهمیت زیادی از نظر حقوقی دارند. در نتیجه، مترجم رسمی باید با تجربه کافی و مهارت بالا بدون هیچ گونه خطایی مدارک و اسناد را به زبان مقصد (انگلیسی) بازگردانی کند.

خدمات آنلاین ترجمه زبان انگلیسی             

تقاضای زیاد در ترجمه مدارک به زبان انگلیسی موجب شده است بستر خدمات غیرحضوری شکل بگیرد. خدمات آنلاین ترجمه زبان انگلیسی در قالب دارالترجمه رسمی آنلاین همراه با مهر و امضاء رسمی قوه قضاییه توسط دارالترجمه های سراسر کشور انجام می شود. دارالترجمه زبان انگلیسی سفرا در حال حاضر به دو شکل حضوری و غیرحضوری (آنلاین) خدمات مربوط به ترجمه مدارک و اسناد انگلیسی را ارائه می دهد. متقاضیان جهت مهاجرت تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری، اخذ ویزا، مشکلات قضایی و... می توانند از طریق درگاه آنلاین، اسناد و مدارک مربوطه را به صورت رسمی ترجمه کنند. 



دارالترجمه آنلاین زبان انگلیسی 

دارالترجمه آنلاین زبان انگلیسی به صورت اینترنتی و یا با استفاده از پیک های معتمد مدارک و اسناد را از متقاضیان دریافت می کنند. پس از دریافت مدارک، فرایند ترجمه رسمی توسط مترجم یار و مترجم رسمی قوه قضاییه انجام می شود و پس از تایید نهایی به صورت مهر شده به متقاضیان تحویل داده می شود. از ویژگی های خدمات آنلاین زبان انگلیسی می توانیم به کاهش ترافیک و افزایش سرعت فرایند ترجمه اشاره کنیم. در این روش، متقاضیان بدون صرف وقت و در منزل به راحتی می توانند از خدمات غیرحضوری استفاده کنند. 

هزینه ترجمه زبان انگلیسی در دارالترجمه رسمی

هزینه خدمات آنلاین و حضوری ترجمه زبان انگلیسی در دارالترجمه های رسمی کشور به صورت سالانه از سوی سازمان امور مترجمین قوه قضاییه تعیین می شود. در نتیجه، هزینه ترجمه اسناد و مدارک توسط دارالترجمه های رسمی در سراسر کشور یکسان است. توجه داشته باشید که قیمت ترجمه زبان انگلیسی در مراجعه حضوری و خدمات آنلاین کمی با یکدیگر متفاوت هستند. اما به طور کلی، در صورت امکان، استفاده از خدمات آنلاین ترجمه زبان انگلیسی گزینه مناسب تری برای متقاضی به حساب می آید. در برخی موارد، مدارک و اسناد ترجمه شده پس از مهر دارالترجمه نیاز به تاییدیه قضایی و خارجه دارند. در این شرایط، هزینه دریافت تاییدیه از هزینه ترجمه جدا محاسبه می شود. زیرا، مبلغ دریافتی جهت تاییدیه مدارک، به حساب دادگستری و وزارت امور خارجه واریز می شود. 

چه مدارکی در دارالترجمه زبان انگلیسی بازگردانده می شوند؟

همانطور که قبل تر اشاره کردیم، تمامی مدارک مربوط به مهاجرت، سفر، اخذ ویزا و یا مشکلات قضایی خارج از کشور در دارالترجمه های رسمی به زبان مقصد بازگردانده می شوند. توجه داشته باشید که ممکن است مدارک از زبان فارسی به زبان انگلیسی و یا بالعکس ترجمه شوند. در هر صورت ترجمه این مدارک باید توسط دفتر ترجمه رسمی زبان انگلیسی انجام شود. زیرا، مقاصد خارجی نظیر دانشگاه ها یا سفارتخانه ها تنها مدارکی که دارای مهر تاییدیه قضایی و امور خارجه هستند را پذیرش می کنند. در نتیجه، مراجعه به دارالترجمه های غیر رسمی به دلیل عدم تایید قضایی و خارجه معتبر نیستند. در ادامه به مدارک قابل ترجمه در دارالترجمه رسمی زبان انگلیسی می پردازیم:

مدارکی که نیاز به ترجمه زبان انگلیسی دارند

  • کلیه مدارک هویتی نظیر شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت (آقایان) و...
  • مدارک اثبات تمکن مالی نظیر فیش حقوقی، حکم کارگزینی و گردش حساب
  • مدارک تحصیلی نظیر ترجمه دیپلم، ریزنمرات تحصیلی و...
  • ترجمه اسناد خروج از کشور نظیر گواهی خروج (برای بانوان و افراد زیر 18 سال)
  • اسناد مربوط به تجارت و اخذ ویزای کاری نظیر اساسنامه، متون حقوقی شرکت و...

آیا تحویل اصل مدارک هنگام ترجمه زبان انگلیسی اهمیت دارد؟

تحویل اصل مدارک و تایید اصالت آن ها توسط مترجم رسمی یکی از مراحل حائز اهمیت در ترجمه رسمی محسوب می شود. در حقیقت، بدون تحویل دادن اصل مدارک، فرایند ترجمه رسمی برای متقاضی انجام نمی شود. زیرا، در صورت جعلی بودن اسناد و ترجمه رسمی آن ها، مترجم رسمی به شدت با مشکلات قضایی مواجه می شود. در نتیجه، تحویل اصل مدارک اهمیت زیادی دارد. توجه داشته باشید که در برخی موارد نیازی به تحویل اصل مدارک نیست و از طریق فضای مجازی و بستر اینترنت فرایند ترجمه رسمی زبان انگلیسی انجام می شود. در صورتی که از خدمات آنلاین دارالترجمه زبان انگلیسی استفاده می کنید، اگر اصل مدارک درخواست شود، باید متقاضی از طریق پیک دارالترجمه، اصل اسناد را در اختیار مترجم رسمی قرار دهد. در غیر این صورت، فرایند ترجمه با همان فایل ارسالی از طریق اینترنت انجام می شود. 



مدت زمان ترجمه رسمی زبان انگلیسی

ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک بسته به نوع و تعداد آن ها متفاوت است. به طور کلی، از زمان ثبت سفارش تا انجام آن توسط مترجم رسمی زبان انگلیسی، بین 2 تا 5 روز کاری به طول می انجامد. البته اگر نیاز به دریافت مهر تایید وزارت دادگستری و یا امور خارجه نیز باشد، برای دریافت هرکدام تقریبا 1 تا 2 روز کاری زمان نیاز است. اگر به هر علتی به ترجمه رسمی انگلیسی فوری نیاز دارید، می توانید از خدمات ترجمه رسمی فوری دارالترجمه سفرا نیز استفاده کنید. درحال حاضر بستر انجام خدمات آنلاین فوری در دارالترجمه سفرا میسر شده است و به واسطه آن می توان خدمات مربوط به ترجمه زبان انگلیسی را در مدت زمان سریع تری انجام داد. 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 457]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن