تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 4 آبان 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1823927429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پس از سه سال، کمدی "سینما شهر قصه" به صحنه سینما بازمی‌گردد.


واضح آرشیو وب فارسی::

علی‌اکبر حیدری اعلام کرد که فیلم "سینما شهر قصه" به زودی روی پرده سینما می‌رود و سپس برنامه‌ریزی برای اکران فیلم "۲۸۸۸" تا پیش از پایان سال انجام خواهد شد. این دو فیلم قبلاً ساخته شده‌اند اما هنوز به اکران عمومی نرسیده‌اند.



علی‌اکبر حیدری اعلام کرد که فیلم "سینما شهر قصه" تا پایان شهریورماه یا اوایل مهرماه به اکران عمومی خواهد رسید. سپس نیز برنامه‌ریزی برای اکران فیلم "۲۸۸۸" تا پایان سال انجام خواهد شد. وی توضیح داد که تأخیر اکران این فیلم‌ها به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی سینماها رخ داده است.
علی‌اکبر حیدری اعراب کرد که فیلم "سینما شهر قصه" در نهایت باید برای مردم یک فیلم دوست‌داشتنی باشد و امیدوار است که تماشاگران از تماشای آن لذت ببرند. او اشاره کرد که این فیلم یک کمدی است که مخاطبان می‌توانند حس خوبی از تماشای آن داشته باشند و نتیجه نگیرند که به آن‌ها توهین شده است.

همچنین، علیمحمدی و حیدری پروانه ساخت فیلمی با نام "مولن روژ" را دریافت کرده‌اند که به نظر می‌آید این فیلم هم مرتبط با موضوع سینما باشد.

"سینما شهر قصه" که در سال ۱۳۹۷ ساخته شد، با بازی هنرمندانی همچون حامد کمیلی، آناهیتا درگاهی، بابک کریمی، فرخ نعمتی، سیاوش مفیدی، رؤیا میرعلمی، فریبا جدیکار، حمیدرضا پگاه، افشین هاشمی، هدیه تهرانی و زنده‌یاد جمشید مشایخی به تماشاگران نگاهی نوستالژیک و طنز به تاریخ سینمای ایران ارائه داد. این فیلم در زمان نمایش در جشنواره فجر نظر مثبت جمع زیادی از تماشاگران را به خود جلب کرد.

در مقابل، "۲۸۸۸" داستانی از خلبان‌هایی است که از دوران دفاع مقدس به‌عنوان یک گروه ناشناخته باقی مانده‌اند. این فیلم با حضور هنرمندانی همچون هادی حجازی‌فر، حامد کمیلی، کامبیز دیرباز، امین حیایی، سام درخشانی، کوروش تهامی، احمد مهرانفر، رضا یزدانی، سعید چنگیزیان، کامران تفتی و کاظم سیاحی از جمله بازیگران خوبی به نمایش گذاشت و داستان آن‌ها را به تصویر کشید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 586]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن