تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808213451




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلاس زبان انگلیسی چند ترم است؟ | مبتدی تا پیشرفته


واضح آرشیو وب فارسی::


کلاس زبان انگلیسی چند ترم است؟

چقدر به زبان انگلیسی مسلط هستید؟ آیا می‌توانید به راحتی صحبت کنید یا فقط می‌توانید در حد چند کلمه مکالمه انگلیسی داشته باشید؟ چگونه می‌توان سطح دانش زبان‌ را سنجید؟ کلاس زبان انگلیسی سطح‌های مختلفی دارد و در دسته‌بندی مبتدی تا پیشرفته قرار می‌گیرد؛ برای این که سطح زبان آموزان سنجیده شود لازم است تا آن‌ها توسط سیستم CEFR ارزشیابی شوند. این سیستم توانایی افراد را در شش سطح ارزیابی می‌کند. اگر شما هم به دنبال کلاس زبان هستید و نمی‌دانید که کلاس زبان انگلیسی چند ترم است و کدام یک از آن‌ها مناسب سطح دانش شما است، با این مقاله همراه شوید.

آشنایی با سیستم استاندارد بین‌المللی CEFR 

سیستم (CEFR) یک چارچوب استاندارد است که برای ارزیابی و توصیف سطح زبان‌آموزان استفاده می‌شود. این سیستم سطوح زبان را به شش دسته‌بندی تقسیم می‌کند که به ترتیب عبارتند از: 

1.    سطح A1: beginner  
2.    سطح A2: elementary  
3.    سطح B1: Intermediate 
4.    سطح B2: Upper-Intermediate 
5.    سطح C1: Advanced 
6.    سطح C2: Proficient 

با توجه به CEFR، دوره‌های زبان انگلیسی بر اساس این سطوح تدوین می‌شوند. هر دوره می‌تواند یک یا چندین ترم داشته باشد، ولی در یک آموزشگاه معتبر مانند سفیر، هر ترم معادل با یک سطح CEFR است. به عنوان مثال، یک دوره زبان انگلیسی در سطح B1 ممکن است شامل چندین ترم باشد. در هر ترم، مهارت‌های زبانی در سطح B1 تدریس می‌شوند تا زبان‌آموزان به سطح متوسط برسند؛ بعد از اتمام همه ترم‌ها، زبان‌آموزان می‌توانند به سطح بعدی یعنی B2 پیش بروند. در کل، شناخت ترم‌های زبان انگلیسی با CEFR به منظور تدریس و یادگیری زبان استفاده می‌شود و هر ترم معمولاً متناسب با یکی از سطح‌های این سیستم آموزشی طراحی می‌شود. 

 سطح (A1 (Beginner

اولین سطحی که هر زبان آموزی باید با آن شروع کند، ترم A1 (مبتدی) است؛ این سطح در زبان انگلیسی برای زبان‌آموزانی مناسب است که تازه شروع به یادگیری زبان کرده‌اند و اصول پایه‌ای زبان انگلیسی را می‌خواهند یاد بگیرند. در این سطح، تمرکز اصلی بر تعاملات ساده و مهارت‌های اولیه زبانی قرار دارد. در طول کلاس زبان A1، ممکن است موارد زیر در برنامه درسی قرار بگیرد: 
 ●    معرفی الفبای انگلیسی: یادگیری حروف الفبا، تلفظ و نحوه صحیح خواندن آن‌ها. 
●    اعداد و اعداد اصلی: یادگیری اعداد انگلیسی و استفاده از آن‌ها در موقعیت‌های مختلف. 
 در این سطح، تمرینات گوناگونی در جهت تقویت مهارت‌های چهارگانه زبان (شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن) انجام می‌شود. مهارت‌هایی که در ترم A1 آموزش داده می‌شوند، زبان‌آموزان را برای پیشرفت به سطوح بالاتر آماده می‌کنند. اگر باز هم می‌خواهید بدانید کلاس زبان انگلیسی چند ترم است؟ به خواندن مقاله و سایر سطح‌ها ادامه دهید.

سطح (A2 (Elementary

سطح A2 (ابتدایی) در زبان انگلیسی پس از سطح مبتدی (A1) قرار می‌گیرد. در این سطح، زبان‌آموزان قادر هستند تا مکالمات ساده‌تر و درک مطالب ابتدایی را یاد بگیرند. همچنین در این سطح، زبان‌آموزان در محیط‌های آکادمیک توانایی ارتباطات ساده با افراد مختلف را به دست می‌آورند. در این کلاس‌ها تمرینات و فعالیت‌های گوناگونی نیز انجام می‌شود تا زبان‌آموزان بتوانند مهارت‌های زبانی خود را تقویت کنند و به سطح بالاتری از زبان انگلیسی دست پیدا کنند. به طور کلی زبان آموزان مهارت‌های زیر را در کلاس‌ها یاد می‌گیرند: 

●     توسعه دایره لغات: یادگیری لغات جدید و افزایش دایره لغات به منظور استفاده در موقعیت‌های مختلف. 
●    ساختارهای گرامری پیشرفته‌تر: آشنایی با ساختارهای گرامری پیشرفته‌تر از سطح A1 مانند آموزش زمان گذشته ساده، جملات شرطی، ضمایر و ... 


سطوح زبان انگلیسی

سطح (B1 (Intermediate

سطح B1 (متوسط) در زبان انگلیسی پس از سطح ابتدایی (A2) قرار می‌گیرد. در این سطح، زبان‌آموزان توانایی صحبت کردن و درک مطالب متنوع در زبان انگلیسی را پیدا می‌کنند. همچنین زبان‌آموزان در چنین سطحی این توانایی را پیدا می‌کنند تا از مهارت‌های به دست آمده‌ خود در محیط‌های کاری و تحصیلی استفاده کنند. در طول ترم B1، مهارت‌های گفتاری و نوشتاری مانند تمرین در مکالمه در موقعیت‌های پیچیده‌تر و ارائه دیدگاه‌های شخصی و نوشتن پاراگراف‌های بلندتر را به خوبی آموزش می‌بینند.

 سطح (B2 (Upper-Intermediate

 در زبان انگلیسی سطح B2 (فوق متوسط) پس از سطح متوسط (B1) قرار می‌گیرد. زبان‌آموزان در این سطح قادر به مشارکت در بحث‌ها، ارائه دیدگاه‌های پیچیده‌تر و فهمیدن متون تخصصی و آکادمیک می‌شوند. آن‌ها با ساختارهای گرامری پیچیده‌تر مانند جملات شرطی نوع سوم، زمان‌های شرطی و زمان‌های مجهول آشنا می‌شوند. همچنین، آن‌ها می‌توانند نظرات و دیدگاه‌های خود را به طور دقیق و منطقی بیان کنند؛ به طور کلی زبان آموزان می‌توانند از زبان انگلیسی در سطح قابل فهمی استفاده کنند. با این حال توجه داشته باشید که مهارت‌ها و توانایی‌های هر زبان‌آموز ممکن است متفاوت باشد و بستگی به تمرین و تلاش شخصی هر فرد دارد.

سطح (C1 (Advanced 

زبان آموزان همیشه در بدو ورود این سوال را دارند که کلاس زبان انگلیسی چند ترم است؟ تفاوت سطح‌های مختلف در چیست؟ یکی دیگر از سطح‌های پیشرفته سطح C1 نام دارد که برای زبان‌آموزانی مناسب است که توانایی تعامل پیشرفته و تسلط بر زبان انگلیسی را دارند. آن‌ها می‌توانند به طور مستقل و با اعتماد به نفس در موقعیت‌های زبانی پیچیده صحبت کنند و به طور کلی با زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم خود آشنا هستند. توجه داشته باشید که سطح C1 (پیشرفته) در زبان انگلیسی، یک سطح بالاتر از سطح B2 (فوق متوسط) است. در این سطح، زبان‌آموزان بر مهارت‌های زبانی پیشرفته خود تسلط کافی دارند، برخی از ویژگی‌های سطح C1 به شرح زیر است:  
●    تسلط بر ترجمه: توانایی ترجمه متون پیچیده از زبان مادری به زبان انگلیسی و بالعکس. 
●    دایره لغات گسترده و وسیع: تسلط بر دایره لغات پیچیده و تخصصی، اصطلاحات عمومی و تخصصی، توانایی استفاده از لغات درست و مناسب در موقعیت‌های مختلف. 

 سطح (C2 (Proficient  

سطح C2 (حرفه‌ای) در زبان انگلیسی، سطحی بسیار پیشرفته است. در این سطح تقریباً به طور کامل بر تمامی جنبه‌های زبان انگلیسی تسلط پیدا می‌کنید. برخی از ویژگی‌های آموزش سطح C2 این است که شما بر ساختارهای گرامری پیچیده تسلط پیدا می‌کنید و می‌توانید تفاوت‌های ظریف گرامری را متوجه شوید. همچنین استفاده درست از زمان‌ها یکی دیگر از آموزش‌هایی است که در این ترم فرا خواهید گرفت؛ در این ترم توانایی بیان دقیق و بدون محدودیت ایده‌های خودتان را پیدا می‌کنید و می‌توانید مقالات تخصصی و پژوهشی را با ساختار درست و آرایش مناسب بنویسید.


کلاس زبان انگلیسی چند ترم است؟

نتیجه گیری
در طول یک دوره آموزشی زبان انگلیسی، ترم‌های مختلفی وجود دارد که لازم است برای تشخیص سطح خود به صورت حضوری یا آنلاین تعیین سطح کنید. هر یک از آن‌ها مزایای خاص خود را دارند اما اگر جزو افرادی هستید که برای تعیین سطح حضوری استرس می‌گیرید و نمی‌توانید به خوبی مهارت‌های خود را نشان دهید، بهتر است که تعیین سطح آنلاین را انتخاب کنید. همچنین هر یک از ترم‌ها، به زبان آموزان کمک می‌کند تا مهارت‌های زبانی خود را بهبود ببخشند. البته نکته مهم این است که نام و ترتیب ترم‌ها ممکن است بسته به سیستم آموزشی یا مؤسسه مورد نظر متفاوت باشد. در برنامه‌های آموزشی و پیشرفته‌تر، ترم‌های دیگری مانند ترم آزمون آیلتس یا تافل، ترم مکالمه تلفظ و ترم ادبیات انگلیسی وجود دارند که به زبان‌آموزان کمک می‌کنند تا راحت‌تر به اهداف به خصوص خود برسند. شما می‌توانید برای یادگیری و آموزش زبان انگلیسی به صورت تخصصی از کلاس زبان انگلیسی سفیر استفاده کنید. کلاس‌های زبان سفیر بعد از تعیین سطح شما شروع می‌شوند و می‌توانید برای این که دوره‌های خود را سریع‌تر بگذرانید، دوره نیمه‌فشرده یا دوره فشرده آن را انتخاب کنید. برای  کسب اطلاع بیشتر می‌توانید از به سایت gosafir.com مراجعه یا آدرس یا شماره تماس زیر کمک بگیرید.
آدرس: تهران، خیابان دکتر شریعتی، خیابان یزدانیان، پلاک ۱۴
شماره تماس: 84346 (021)






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 581]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن