تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798785646




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی یک سایت مطمئن جهت دانلود قسمت اول سریال خائن کشی مسعود کیمیایی


واضح آرشیو وب فارسی::

 

  بنابر آخرین گزارش ها قسمت 1 سریال خائن کشی آماده تماشا و دانلود قانونی شده است. لینک دانلود قسمت هفتم حیثیت گمشده، قسمت اول خائن کشی، قسمت 1 مادر خوانده و سریال هفت در این نوشتار جهت استفاده و بهره برداری شما کاربران عزیز درج شده است. همزمان با این آثار باید منتظر پخش قسمت های جدید سریال های پدر گواردیولا، صداتو، پدرخوانده 2، ضد، زودیاک، مگه تموم عمر چندتا بهاره، تی ان تی، قهوه ترک، عقرب عاشق، پیکولو و فوفو مسافری از کامادو نیز در این هفته باشیم. دانلود سریال های جذاب و روز نمایش خانگی با کیفیت بلوری و ترافیک نیم بها در سایت کول دانلود.

  

 

-          قسمت 1 سریال خائن کشی

 

ه گزارش وبسایت کول دانلود سریال خائن کشی جدیدترین کار مسعود کیمیایی است که از این هفته آغاز به پخش خواهد کرد. کیمیایی خود در مقام نویسنده و کارگردان و همچنین علی اوجی  به عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارند. این سریال از جمله سریال های پربازیگر و پرسروصدای امسال خواهد بود که انتظار می رود که از آثار مهم نیمه نخست سال باشد. اثر دیگر مشابه با آن یعنی بهشت تبهکاران ساخته مسعود جعفری جوزانی که آن هم در یک برهه تاریخی (1330) رقم می خورد نیز سریال دیگری است که به زودی آماده پخش خواهد شد و از این بابت این دو سریال تا حدودی مشابه یکدیگر هستند. با این تفاوت که بهشت تبهکاران از آغاز و با نیت یک سریال ساخته شده است ولی خائن کشی در واقع یک فیلم سینمایی بوده است که بعده ها تبدیل به یک مینی سریال شده است.



Ø      شما می توانید از لینک زیر جهت دانلود قسمت 1 و همچنین سایر قسمت های سریال جنایی سیاسی تاریخی خائن کشی اقدام کنید:

 

Ø      دریافت لینک: دانلود سریال خائن کشی

 

 موضوع سریال خائن کشی درباره چه چیزی است؟

داستان خاین کشی در مورد گروهی است که می خواهند از بانک ملی دزدی کنند. مهدی، شاهرخ، گیو، اطلس و دیگرانی دزدان ظاهری بانک هستند. اما این پول را برای قرضه ملی مصدق می خواهند. مصدق بر سر این مساله اصرار می ورزد که نفت ایران باید ملی شود. از سویی سرکرده این گروه دلباخته زنی است اما در درگیری هایی که در جلوی بانک با پلیس بالا می گیرد او تیر می‌خورد و باقی فرار می کنند و … این سریال در واقع زندگی مهدی بلیغ مشهورترین سارق و کلاهبردار ایرانی را به تصویر می‌ کشد. بلیغ معروف‌ ترین خلاف کار تهران بود؛ خلاف کاری که قصه‌ هایش مشهور است کسی که حتی کاخ دادگستری را هم فروخت. همچنین در ادامه به نهضت ملی شدن صنعت نفت به رهبری دکتر محمد مصدق در سال 1330 پرداخته می شود!

 

چه هنرپیشه هایی در خائن کشی حضور دارند؟

الهام حمیدی , امیر آقایی , اندیشه فولادوند , پردیس پورعابدینی , حمیدرضا آذرنگ , رضا یزدانی , سارا بهرامی , سام درخشانی , مسعود کیمیایی , مهران مدیری , نرگس محمدی

خائن کشی فیلم است یا سریال؟

خائن کشی پروژه ای بود که در آغاز قرار بود به عنوان یک فیلم سینمایی ساخته شود ولی از آن جایی که به گفته کارگردان، بیش از یک فیلم سینمایی راش از این اثر در دست است به همین خاطر تصمیم گرفته شده که یک نسخه سریالی از فیلم سینمایی خائن کشی آماده پخش شود! نخستین نمایش این اثر در قالب فیلم در چهلیمن جشنواره فجر رخ داد‌‌.مسعود کیمیایی و پولاد کیمیایی در پی حضور شهاب حسینی در هیئت داوران (مربوط به تقابل‌شان در سال ۱۳۹۸) از حضور در جشنواره انصراف دادند. بنابراین قرار است که خائن کشی در قالب یک مینی سریال 4 قسمتی از 3 شهریور تا 24 شهریور پخش شود!

زمان دقیق پخش سریال خائن کشی چه روزی است؟

سریال خائن کشی ساعت 09:00 آدینه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

   

-          قسمت 7 حیثیت گمشده!

 حیثیت گمشده – Heysiate Gomshodeh محصول سال 1402 که از 25 تیرماه 1402 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی: محمدرضا منصوری و کارگردانی: سجاد پهلوان زاده تولید و ساخته شده است. شما می توانید از طریق لینک هایی که در این نوشتار برای شما آماده شده است، جهت دانلود و یا تماشای این سریال اقدام کنید.



Ø      شما می توانید قسمت 7 سریال حیثیت گمشده و همچنین سایر سایر قسمت های این سریال ملتهب و جذاب را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 Ø      دانلود قانونی: قسمت هفتم سریال حیثیت گمشده

 

  هنرپیشه های سریال حیثیت گمشده چه کسانی هستند؟

مهدی حسینی نیا , بهاره افشاری , نادر فلاح , الناز حبیبی , مهدی زمین پرداز , ستاره پسیانی , امیر نوروزی , بهزاد خلجی , نادر فلاح، آرش فلاحت پیشه، اشکان دلاوری، روزبه ریوفی، لویی سیفی، عباس شجاع، وحید عبدالمجیدی، جواد پورحیدری، سحر لطفی، مرضیه بدرقه، عباس قلی زاده، عماد درویشی، ابراهیم طلعتی نژاد، محمد مهدی نظری و بازیگران خردسال: آرشیدا درستکار ، آوین فرخی

داستان و موضوع حیثیت گمشده حول چه محوری است؟

زخمی، عمیق تر از انزوا… ‌پای «حیثیت گمشده» در میان است! امیر (با بازی مهدی حسینی نیا) و هاجر (با بازی بهاره افشاری) زوج جوانی هستند که در کنار یکدیگر زندگی نه چندان شادی را بخاطر نبود و خلا داشتن بچه سپری می کنند. معین زد (معین زندی) آهنگ و موزیک ویدیویی را با نام «دنبال خودم می گردم» برای حیثیت گمشده اجرا کرده است که در واقع تیتراژ پایانی این سریال نیز می باشد

زمان دقیق پخش سریال حیثیت گمشده چه روزی است؟

سریال حیثیت گمشده ساعت 08:00 آدینه هر هفته در سایت کول دانلود CoolDl.net پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

 

در قسمت های پیشین حیثیت گمشده چه خبر؟

در قسمت ششم از سریال جذاب و هیجان انگیز حیثیت گمشده با حقایقی دیگر از گذشته شخصیت های داستان و مشخصا امیر، تهمینه، پدرشان و همچنین فرشاد آشنا شدیم. داستان به شب خواستگاری تهمینه بازمی گردد. سرانجام پدر به دلیل از دست دادن منزل و تنها سرپناهی که داشتند تصمیم به موافقت با وصلت فرشاد و تهمینه می کند. چیزی که می دانیم در گذشته با آن موافق نبوده ولی بر اثر جبر شرایط و فشار از دست دادن و توقیف منزل تن به آن می دهد. ماجرا ولی به این سادگی ها نیست. تهمینه به این وجه حاضر به این ازدواج نیست و حتی نمی تواند قبول کند که در شب خواستگاری به اتاقی که فرشاد در آن است برود و با او صحبت کند. چیزی که با خشم پدر روبرو می شود. در این میان امیر سعی در متقاعد کردن تهمینه می کند. سرانجام به هر نحوی که هست این وصلت سر می گیرد و چیزی می شود که در آینده شاهد آن هستیم به عنوان زندگی مشترک فرشاد و تهمینه!

در سمت دیگر داستان با دامه توفان مهیبی که در اپیزود پیشین رخ داد روبرو هستیم. در جایی که اسماعیل و شرکایش پس از جر و بحثی که بینشان در می گیرد به همدیگر شلیک کرده و باعث تلفات دادن از خودی ها می شوند. حتی خود اسماعیل در یک قدمی مرگ قرار گرفت ولی امیر با ضربات چاقو فرد حمله کننده را از پای در می آورد و سپس با آزاد کردن رسول از زندان، باعث درمان و بهبود حال اسماعیل می شود تا او زنده بماند و بتواند درباره ناگفته ها و راز و رمزهای زندگی هاجر به او کمک کند. او سرانجام به هوش می آید و حالا که خودش و زندگیش را مدیون امیر می داند، رد و سرنخ هایی را  به او می دهد تا بلکه بتواند به کسی که باعث مرگ هاجر شده است نزدیک شود. برای این کار باید وارد مجالس افراد بزرگ و متمول شهر که در مراسمات خود به تبادل مواد می گدرانند شود، این نیز خود نیازمند کیو آر کد است. چرا که این افراد هر کسی را و در واقع شخص غریبه ای را به جمع خود و محافل خود راه نمی دهند. اسماعیل این مورد را شخصا به عهده می گیرد.

در همین حال است که باری دیگر سهیلا با امیر تماس می گیرد و این گونه وانمود می کند که اطلاعات به درد بخور دیگری را نیز از هاجر دارد. مشخص نیست که اگر این گونه است پس چرا در ملاقات های پیشین چنین چیزی را بازگو نمی کند؟ قضیه وقتی مشکوک تر می شود که این صحبت ها را پس از دیدار با فرشاد بیان می کند. چرا سر و کله فرشاد باید در حوالی دوست هاجر پیدا شود و ارتباط این دو چیست؟ به هر روی، سهیلا این گونه اظهار می کند که وی از این موضوع آگاه بوده است که هاجر یک اتاق در مسافرخانه ای اجاره کرده و گاهی به آن جا می رفته است. هر دو به سرعت به مسافرخونه مذکور می روند و در آن جا می بینند که مقادیر بسیار زیادی شیشه نگهداری می شده است! چیزی که تا یک قدمی دستگیری امیر برای او دردسر داشت ولی به هر ترتیبی که بود او از دستگیری و بازداشت به وسیله پلیس رهایی می یابد. امیر ولی به سختی به فکر فرو می رود و به این می اندیشد که شاید هاجر در صدد خروج از ایران و مهاجرت بوده است. این ظن و گمان وقتی بیشتر تقویت شد که در زمان مراجعه به پذیرش مسافرخانه و ارایه شناسنامه هاجر با شناسنامه دیگری از هاجر مواجه می شود که المثنی هم نبوده و به این ترتیب وی تازه متوجه می شود که هاجر قبلا ازدواج کرده است.

 در ادامه امیر به دنبال تغییر استایل و قیافه است تا خود را برای رفتن به مجالس مواد مخدر آماده کند. او همه این مقدمات را انجام داده و با شمایلی تازه تصمیم می گیرد که وارد این مجالس شود. چیزی که مسلما خطر کمتری از حوادثی که تا این جا به دلیل ماجراجویی های وی رقم زد را به دنبال نخواهد داشت. می توان حدس زد که با ورود امیر و به این گونه مجالس پرخطر و پی بردن به موارد و زوایای پنهانی از زندگی هاجر این بار هم به زحمت های بسیار زیادی خواهد افتاد.

 حال باید دید که در قسمت هفتم حیثیت گمشده چه اتفاقاتی در انتظار است. در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت 7 این سریال می کنیم.

       

-          سریال مادرخوانده نیز در راه است

 

مادرخوانده – MadarKhaandeh  نام سریالی است که از جمله محصولات جدید و 1402 شرکت سرو رسانه پارسیان می باشد. تهیه کننده مادرخوانده مهدی یاری و کارگردانی بر عهده امیر پورکیان می باشد.

 

Ø      شما می توانید از لینک زیر جهت دانلود سریال مادرخوانده اقدام کنید:

 Ø      دریافت لینک: دانلود سریال مادرخوانده

  

 آناهیتا درگاهی , آیدا ماهیانی , بهاره کیان افشار , پژمان بازغی , حسین مهری , شهاب مظفری , علیرضا استادی , مجید نوروزی , نیما شعبان نژاد , هامون سیدی در حالی بازیگران مادرخوانده را تشکیل داده اند که در خلاصه داستان این سریال آمده است که: فرصت هفت ها به سر رسید، حالا دورانِ مادر خوانده هاست!؟ آناهیتا درگاهی در این سریال ایفاگر یکی از کاراکترهای زنانه منحصر به فرد سال های اخیر سینما و شبکه خانگی است.

    

 -          سریال هفت سرانجام به پخش رسید

 

سریال هفت –   Seven Serialبه تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی: کیارش اسدی زاده از محصولات 1399 می باید که هنوز که هنوزه پخش نشده است ولی به نظر می رسد که این بار تصمیم برای پخش این سریال قطعی باشد و در هفته های آتی این اتفاق روی دهد.

 

Ø      شما می توانید با کلیک بر روی لینک که در ادامه آمده است نسبت به دانلود سریال هفت اقدام کنید:

 Ø      لینک: دانلود سریال هفت

 

 چه بازیگرانی در هفت حضور دارند؟

امیر جعفری , بابک حمیدیان , حدیث میر امینی , رضا کیانیان , علی مصفا , مهدی هاشمی , مینا ساداتی , نازنین بیاتی , نیکی کریمی , هانیه توسلی , مهدی هاشمی, پانته آ بهرام,مه لقا باقری

موضوع و خط داستانی سریال هفت درباره چه چیزی ست؟

داستان این سریال در مورد هفت دانشجو می باشد که برای پول درآوردن وارد راه خلاف می شوند. شخصیت اصلی داستان نازنین بیاتی در سریال آنیل نام دارد. این سریال که قرار بود در آغاز 7 اپیزود باشد، در نهایت در 20 قسمت تولد شده است. ما رفیق بازیم ، پای حق وای میستیم، بزنن می زنیم، بکشن، می کشیم، ما هفتا تا تهش می ریم ولی نمی بخشیم، تهش هرچی که باشه بازم هستیم، بازم هفتیم!






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 547]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن