تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797689425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش ارز دیجیتال از صفر تا صد


واضح آرشیو وب فارسی::

آموزش ارز دیجیتال از صفر تا صد

کریپتوکارنسی‌ها یکی از بازارهای مالی نوظهور و غیرمتمرکز هستند که به دلیل ویژگی‌های متعدد، نظیر کاهش هزینه کارمزد و امنیت بالا، نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده‌اند؛ به همین دلیل تصمیم گرفتیم آموزش ارز دیجیتال را در اختیار شما قرار دهیم تا اگر قصد دارید بخشی از سبد دارایی‌های خود را به آن اختصاص دهید، با دیدی باز، اقدام به انجام این سرمایه‌گذاری کنید. داشتن اطلاعات کافی موجب افزایش امنیت سرمایه شما در برابر خطرهای احتمالی می‌شود. اگر به کسب اطلاعات در مورد این موضوع علاقه‌مند هستید، در ادامه با ما همراه باشید.



 

معرفی ارز دیجیتال

در اولین بخش از مقاله آموزش ارز دیجیتال قصد داریم، رمزارزها را به شما معرفی کنیم. نوعی دارایی دیجیتال غیرمتمرکز که با استفاده از فناوری بلاک‌چین طراحی و تولید شده است؛ به همین دلیل افراد می‌توانند بدون هیچ‌گونه واسطه‌ای و به شکل کاملاً ایمن دارایی‌های خود را به فردی دیگر منتقل کنند. اولین و معروف‌ترین نوع این دارایی یعنی بیت‌کوین در سال 2009 به مخاطبان معرفی شد؛ ولی در حال حاضر بیش از صدها ارز دیجیتال با اهداف مختلف ضرب شده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به اتریوم، ریپل و ... اشاره کرد.

غیرمتمرکز بودن، اصلی‌ترین ویژگی این دارایی‌ها به حساب می ‌آید که خیال سرمایه‌گذاران را از بابت دخالت و کنترل دولت‌ها بر اموالشان به‌طورکلی راحت کرده است. البته این به معنی عدم شفافیت معاملات انجام شده در این بازار نیست؛ بلکه به دلیل استفاده از فناوری بلاک‌چین می‌توان گفت کریپتوکارنسی‌ها یکی از شفاف‌ترین دارایی‌های موجود در جهان هستند که شیوه تبادلات مالی را به‌طورکلی تغییر داده‌اند.

 

بلاک‌چین چیست؟

در ادامه آموزش ارز دیجیتال به زبان ساده، قصد داریم Blockchain را به شما معرفی کنیم. بلاک‌چین فناوریی است که از آن برای ثبت، انتقال امن و شفاف دارایی‌ها استفاده می‌شود. در این تکنولوژی اطلاعات تراکنش‌ها به‌صورت متوالی و مستقل در بلوک‌ها ذخیره شده و به یکدیگر متصل می‌شوند؛ به همین دلیل است که امکان تغییر اطلاعات بعد از تشکیل یک بلوک وجود ندارد و احتمال دست‌کاری در آن‌ها بسیار کم است. در هر بلوک اطلاعاتی نظیر امضای دیجیتال، زمان انجام و … ثبت می‌شود.

تا سال 2009 استفاده از این فناوری رایج نبود؛ اما با ظهور بیت‌کوین و مشخص‌شدن ویژگی‌های منحصربه‌فرد، برای انجام کارهایی مثل رأی‌گیری الکترونیک، ثبت املاک، بیمه و ... استفاده از آن رواج پیدا کرد. برخی از ویژگی‌های این فناوری عبارت هستند از:

شفافیت

امنیت

غیرقابل‌تغییربودن

بدون واسطه



آموزش ارز دیجیتال و بررسی روش‌های مختلف تولید آن

پس از اینکه با فناوری ساخت این دارایی‌های دیجیتال آشنا شدید، نوبت به آموزش ارز دیجیتال به زبان ساده و معرفی روش‌هایی است که با استفاده از آن‌ها، این دارایی‌ها تولید می‌شوند. در ادامه به دو روش اصلی این کار اشاره می‌کنیم.

استفاده از الگوریتم PoW

در این بخش آموزش ارز دیجیتال رایگان، قصد داریم الگوریتم اثبات کار که از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و اولین‌بار برای تولید بیت‌کوین از آن استفاده شده را به شما معرفی کنیم. در این روش، کاربران شبکه، سخت‌افزارهای خود را به اشتراک می‌گذارند تا با استفاده از آن‌ها معادلات پیچیده ریاضی حل شود.

در ابتدای معرفی این روش، مشارکت‌کنندگان با استفاده از سیستم‌های خانگی نیز می‌توانستند، عمل استخراج یا ماین‌کردن را انجام دهند؛ اما باگذشت زمان و افزایش سختی شبکه، لازمه فعالیت به‌عنوان یک ماینر، داشتن سخت‌افزارهایی قوی بود. یکی از مشکلات عمده که موجب شده است بسیاری از افراد با استفاده از این روش مخالفت کنند، گرمای بیش از حد تولیدشده و مصرف برق بالاست که به محیط‌زیست آسیب وارد می‌کند.

استفاده از الگوریتم PoS

به دلیل مشکلات متعددی که Pow داشت، سرمایه‌گذاران و توسعه‌دهندگان تصمیم گرفتند الگوریتم اثبات سهام را راه‌اندازی کنند. در این روش شما نیاز به تهیه سخت‌افزارهای گران‌قیمت ندارید؛ زیرا به صاحبان رمزارزها اجازه داده می‌شود، بر اساس میزان دارایی که در اختیار دارند، بلاک جدید تولید کرده و تراکنش‌ها را تأیید کنند.

 

کیف پول ارز دیجیتال چیست؟

ازآنجایی‌که قصد داریم بهترین آموزش ارز دیجیتال را در اختیار شما قرار دهیم، در ادامه کیف پول رمزارزها و انواع آن را به شما معرفی می‌کنیم. ازآنجایی‌که کریپتوکارنسی‌ها ماهیت فیزیکی ندارند، شما برای نگهداری از آن‌ها باید از Wallet مخصوص استفاده کنید که به دو صورت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در اختیارتان قرار داده شده است.

سخت‌افزاری

دستگاه‌هایی که معمولاً به‌ اندازه یک USB هستند و با استفاده از آن‌ها کاربر می‌تواند، کلیدهای عمومی و خصوصی خود را مدیریت کند. شما می‌توانید آن‌ها را با روش‌های مختلف به گوشی هوشمند یا کامپیوترها متصل کرده و دارایی‌های خود را جابه‌جا کنید. اصلی‌ترین ویژگی این مدل‌ها امنیت بالای آن‌هاست که امکان هک‌شدن و سرقت دارایی‌های شما را به صفر می‌رساند.

نرم‌افزاری

در ادامه بهترین آموزش ارز دیجیتال، نوع دیگری از این کیف‌ها را معرفی می‌کنیم که استفاده از آن رایگان است. این ولت‌ها برای گوشی‌های هوشمند و سیستم‌های کامپیوتری طراحی شده و شما می‌توانید با نصب نرم‌افزارهای موردنیاز روی دستگاه خود، از آن‌ها استفاده کنید. اگر قصد دارید به‌صورت روزانه به خریدوفروش دارایی‌های مختلف بپردازید، بهتر است از این مدل استفاده کنید؛ اما اگر برای هولد و سرمایه‌گذاری بلندمدت وارد این بازار شده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم دارایی خود را در کیف سخت‌افزاری نگهداری کنید.



مزایای ارز دیجیتال

بررسی مزایای استفاده ارزهای دیجیتال، یکی از مهم‌ترین مواردی است که در آموزش ارز دیجیتال رایگان باید به آن اشاره کنیم. در ادامه برخی از مهم‌ترین آن‌ها را با شما به اشتراک می‌گذاریم:

وجود سایت آموزش ارز دیجیتال قوی برای آشنایی با این بازار

غیرمتمرکز بودن که موجب می‌شود، هیچ نهاد و دولتی نتواند بر انجام تراکنش‌ها نظارت کند.

حفاظت از حریم خصوصی

سرعت و کارایی بالا

شفافیت

دسترسی آسان

استفاده از فناوری بلاکچین، امنیت تبادلات را به میزان چشمگیری افزایش داده است؛

امکان توسعه بر اساس نیاز بازار

 

جمع‌بندی

قبل از سرمایه‌گذاری در هر زمینه‌ای، باید اطلاعات کافی در مورد آن به دست آورد؛ به همین دلیل در این مقاله آموزش ارز دیجیتال، تصمیم گرفتیم در مورد فناوری استفاده شده در ساخت این دارایی، روش‌های تولید و کیف پول‌هایی که می‌توان برای نگهداری توکن‌ها از آن استفاده کرد، اطلاعاتی را با شما به اشتراک بگذاریم. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید، به شما توصیه می‌کنیم به سایت کریپتونگار مراجعه کرده و از مطالب آن‌ها استفاده کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 784]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن