تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 4 آبان 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1823926411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوره زبان کره ای  در کرج


واضح آرشیو وب فارسی::

 در حال حاضر زبان کره ای یکی از محبوب ترین زبان ها در شرق آسیا است. طی چند سال گذشته، کره توانسته است با موسیقی و فیلم های کانتری توجه جهانیان را به خود جلب کند و از این رو افراد زیادی علاقه مند به یادگیری این زبان هستند.

کره همواره یکی از کشورهای توسعه یافته و مهم در زمینه های مختلف صنعتی بوده است و افراد و شرکت های زیادی برای برقراری ارتباط بهتر با آنها نیاز به یادگیری زبان کره ای دارند.

سفر و گردشگری به کره نیز بسیار پرطرفدار است و کار در زمینه های مختلف گردشگری می تواند فرصت های خوبی برای یادگیری زبان کره ای برای افراد فراهم کند.

 

همچنین تعداد افرادی که به صورت روان به این زبان صحبت می کنند بسیار کم است، بنابراین یادگیری این زبان شما را در موقعیت ویژه ای برای توسعه شغلی و تجاری خوب قرار می دهد.

 

دوره های آموزش زبان کره ای در موسسه زبان ایساتیس در کرج به گونه ای طراحی شده است که از همان ابتدا توانایی استفاده از زبان کره ای را با هدف برقراری ارتباط موثر در شرایط مختلف به دست آورید. این دوره ها بر چهار مهارت اصلی زبان نوشتاری، گفتاری، شنیداری و خواندن تمرکز دارند و آموزش می دهند.



 

بهترین راه برای یادگیری زبان کره ای

زبان کره ای (한국어، که در محلی به عنوان هانگیوگو شناخته می شود) زبان رسمی استان خودمختار کره یانبیا در کره جنوبی، کره شمالی و چین و زبان اصلی کره ای های دیاسپورا از ازبکستان و ژاپن تا کانادا است. این یک زبان جذاب و پیچیده است که ریشه های آن هنوز توسط محققان مورد بحث است. اما از نظر تاریخی و فرهنگی بسیار غنی است و زبان بسیار زیبایی دارد. چه در حال برنامه‌ریزی سفر به دنیای کره‌ای برای تعطیلات خود هستید یا می‌خواهید از یادگیری یک زبان جدید لذت ببرید، مراحل ساده زیر را دنبال کنید تا در کمترین زمان به زبان کره‌ای مسلط شوید.

 

کتاب درسی مورد استفاده در دوره کره ای

در دوره های  آموزشی آنلاین و حضوری زبان کره ای زبان ایساتیس  از کتاب Ihwa به عنوان کتاب اصلی آموزش استفاده می شود و در هر سطح از وسایل کمک آموزشی مانند کتاب کار، فرهنگ کره و کتاب داستان استفاده می شود.

 

این کتاب یکی از بهترین و جدیدترین منابع یادگیری زبان کره ای در جهان است. این کتاب ها تمام مهارت های زبانی را به طور کامل پوشش می دهند و دارای توضیحات درسی جذاب برای درک هر درس هستند.

 



کلاس فوق فشرده آموزش آنلاین زبان کره ای صفر تا صد 

یادگیری آنلاین زبان  کره ای بدون شک می تواند یک چالش جدی برای شما باشد. می دانیم که یادگیری زبان های آسیای شرقی به خصوص کره ای، ژاپنی و چینی با مشکلاتی مواجه است، اما می توانید با انتخاب یک سایت معتبر و مناسب که در این منطقه فعالیت می کند، به سطح پیشرفته ای از زبان کره ای برسید.

ویژگی های آموزش آنلاین زبان کره ای

یکی از مهمترین ویژگی هایی که درآموزشگاه زبان ایساتیس در کرج که به وضوح دیده می شود کیفیت آموزش است. آموزش با جدیدترین تکنیک های آموزشی ارائه خواهد شد و به همین دلیل روش های آموزشی بسیار نوآورانه و جذاب هستند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1188]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن