تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798163961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تا چه اندازه میزان بودجه می تواند برای شروع نوازندگی پیانو تاثیرگذار باشد؟


واضح آرشیو وب فارسی::

همیشه زمانی که فرد قصد خرید کالایی را دارد میزان قیمت بسیار مهم است و میزان بودجه هم همین طور برای یادگیری پیانو هم همین طور است. ما در این مقاله به طور کامل به بررسی این موارد خواهیم پرداخت

 

 



 

خرید ساز برای شروع یادگیری نواختن انواع سازهای موسیقی به ویژه پیانو امر بسیار مهمی است و در طی سالیان اخیر به دلیل تغییرات ناگهانی قیمت دلار، پیانوهای آکوستیک از جمله سازهایی بودند که تحت تاثیر این تغییرات قیمت آن‌ها دچار نوسانات بسیار زیادی شد. به‌علاوه این تغییرات سبب شد تا بازار فروش‌های سازهای موسیقی و پیانوهای آکوستیک دست دوم رونق بسیاری پیدا کند و خرید پیانوی آکوستیک دست دوم به اولویت اول افرادی زیادی تبدیل شود که برای شروع نوازندگی به دنبال خرید پیانوهای آکوستیک نو بودند. البته در اینجا باید به این نکته مهم اشاره کنیم که شروع نوازندگی با یک پیانوی باکیفیت نه تنها به شما کمک می‌کند تا مهارت نوازدگی خود را تقویت کنید، بلکه کمک می‌کند تا در زمان کوتاه‌تری به نواختن این ساز محبوب و پرطرفدار در جهان، کاملا تسلط پیدا کنید.

شروع نوازندگی پیانو با استفاده از پیانوهای دیجیتال، گزینه مناسب دیگری است که پیش روی شما قرار دارد. اما در خصوص پیانوهای دیجیتال باید به این نکته مهم اشاره کنیم که کارشناسان حوزه موسیقی بسیاری عقیده دارند که اگر فردی می‌خواهد حوزه موسیقی را به شکل حرفه‌ای دنبال کند و در بلند مدت قصد دارد تا به نوازنده پیانویی حرفه‌ای تبدیل شود، خوب است که نوازندگی خود را به جای پیانوهای دیجیتال با استفاده از پیانوهای آکوستیک آغاز کند.

ضمنا پیانوهای دیجیتال در مقایسه با پیانوهای آکوستیک طول عمر کمتری دارند، به همین دلیل اگر محدودیت بودجه ندارید، پیانوهای آکوستیک انتخاب هوشمندانه‌ای برای شما خواهند بود. چون با یک بار پرداخت هزینه آن‌ها، پیانویی بادوام را در اختیار خواهید داشت.

کدام مدل پیانو برای شروع نوازندگی مناسب است؟

به‌طور کلی پیانو ها در بازارهای جهانی در دو مدل آکوستیک و دیجیتال یافت می‌شوند و هر یک از این دو مدل پیانو، مزایا و معایب مخصوص به خود را دارد که این اتفاق سبب شده تا مصرف‌کنندگان براساس نوع انتظاری که از ساز خود دارند، یکی از آن‌ها را برای خود انتخاب کنند و به نوعی تولیدکنندگان با عرضه پیانوها در این دو مدل تلاش کرده‌اند تا طیف گسترده‌ای از نیاز مصرف‌کنندگان را پوشش بدهند.

در حال حاضر در زمینه تولید پیانوهای اکوستیک، برندهای آسیایی بی‌شماری گوی سبقت را از رقبای اروپایی خود ربوده‌اند و امروزه این برندهای آسیایی که از جمله شناخته شده‌ترین آن‌ها می‌توان به برندهای پرل ریور، کاوایی و یاماها اشاره کرد، معتبرترین برندهای آسیایی تولید پیانو آکوستیک در جهان هستند.

به عنوان مثال پیانوهای آکوستیک برند پرلریور در دو مدل گرند و دیواری به بازارهای جهانی عرضه می‌شود و از جمله مزایای پیانوهای گرند این گروه تولیدی می‌توان به تولید صدایی فوق‌العاده و توان خروجی صدای بسیار بالا اشاره کرد. همچنین به دلیل ابعاد بزرگ، پیانوهای آکوستیک گرند بیشتر مناسب کنسرت‌ها هستند و به همین دلیل در اغلب موارد توسط نوازندگان حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند.

درخصوص پیانوهای آکوستیک دیواری پرل ریور نیز باید بگوییم که این مدل پیانوهای آکوستیک به دلیل ابعاد کوچک‌تر بیشتر برای خانه‌هایی مناسب هستند که فضای کم‌تری دارند. به‌علاوه پیانوهای آکوستیک دیواری یا به اصطلاح Upright پیانوها، گزینه مناسبی برای هنرجویانی هستند که می‌خواهند یادگیری نواختن پیانو را شروع کنند. ضمنا باتوجه به ابعاد کوچک پیانوهای آکوستیک دیواری، توان خروجی صدای آن‌ها در مقایسه با پیانوهای آکوستیک گرند، کمی ضعیف‌تر خواهد بود.



در هنگام خرید پیانو آکوستیک باید به چه نکاتی توجه کنید؟

در اینجا بر خود لازم می‌دانیم تا به این موضوع مهم اشاره کنیم که اگر برای شروع نوازندگی و به عنوان یک تازه‌کار یک پیانو خریداری کنید، خوب است پیش از هر اقدامی به نکاتی که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، توجه کنید.

۱- بدانید تا چه بازه قیمتی می‌خواهید هزینه کنید

اینکه بدانید در چه بازه قیمتی می‌خواهید برای خرید پیانو هزینه کنید از این جهت مهم است که در بسیاری از موارد خرید سازی ارزان قیمت بسیار وسوسه کننده خواهد بود، اما اگر بدانید که با کمی هزینه بیشتر می‌توانید پیانویی خریداری کنید که هم از کیفیت بالایی برخوردار است و هم دوام بیشتری دارد، آن را برای خودتان انتخاب خواهید کرد.

۲- هرگز کیفیت را فدای قیمت نکنید

افراد بسیاری ممکن است به تصور اینکه فرزندانشان برای شروع نوازندگی نیازی به تمرین با پیانوی باکیفیت ندارند و استفاده از پیانوهای دست دوم هم می‌تواند پاسخگوی نیاز آن‌ها باشد، این مدل پیانوها را برای آن‌ها خریداری کنند، اما باید بگوییم که این پیانوها با فشرده شدن کلیدها توسط نوازنده صدای باکیفیتی تولید نمی‌کنند.

۳- پیانوهای برندهای معتبر را انتخاب کنید

برندی که محصولات آن توسط طیف گسترده‌ای از مصرف‌کنندگان مورد تاییر قرار گرفته است، مطمئنا محصولات باکیفیتی در اختیار آن‌ها قرار داده است، از این رو پیش از اینکه برای خرید پیانو به وبسایت فروشگاه‌های آنلاین یا فروشگا‌های فیزیکی عرضه سازهای موسیقی مراجعه کنید، خوب است در مورد برندهای معتبر تولید پیانو یا انواع سازهای موسیقی تحقیق کنید.

۴- برای خرید هرگز عجله نکنید و مدل‌های مختلف پیانو را بایکدیگر مقایسه کنید

یکی از اصلی‌ترین نکاتی که پیش از خرید هر محصولی باید به آن توجه کنید، مقایسه محصول مشابه برندهای مختلف بایکدیگر است. درواقع مقایسه به شما کمک می‌کند تا ضمن آشنایی با جنبه‌های مختلف هر یک از محصولات، محصولی را برای خود انتخاب کنید که باتوجه به نیازتان مناسب‌ترین گزینه برای شما خواهد بود.

۵- قبل از خرید پیانو حتما با فرد متخصصی در این حوزه مشورت کنید

استفاده از تجربیات افراد متخصص در حوزه سازهای موسیقی بسیار مهم است. چون انجام چنین کاری پیش از خرید ساز به شما کمک می‌کند تا با نکاتی در خصوص نحوه نگهداری آن و همچنین نوع صدایی که آن ساز تولید می‌کند، بیشتر آشنا شوید. به‌طور کلی فرآیند یادگیری نواختن پیانو بسیار زمانبر خواهد بود؛ بنابراین در زمان یادگیری موارد اولیه نظیر شناخت تئوری پیانو و آشنایی با تاریخچه آن، شما زمان مناسبی در اختیار خواهید داشت تا براساس میزان بودجه‌ای که اکنون در اختیار دارید، برای خرید پیانوی موردنظر خود برنامه‌ریزی کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2920]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن