تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797971219




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نکات مهم خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت


واضح آرشیو وب فارسی::



 

ووچر پرفکت مانی یکی از راه های بسیار ساده و بدون دردسر برای خرید از فروشگاه های اینترنتی خارجی است. اما سوال اینجاست که با تمام محدودیت های فعالیت های ارزی آنلاین، آیا امکان خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت وجود دارد؟ اگر جواب مثبت است، چه محدودیت هایی برای آن وجود دارد؟ قبل از بررسی این موضوع کمی به دلیل اهمیت ووچر پرفکت مانی و استفاده های آن خواهیم پرداخت تا کمی بیشتر با آن آشنا شویم.

درآمد دلاری و خرید اینترنتی با پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی این روز ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. علاوه بر خرید از درگاه های فروشگاه های بین المللی، از طریق این ووچر ها امکان نقد کردن درآمد های دلاری به ریال نیز وجود دارد. همانطور که شاید اطلاع داشته باشید، پرفکت مانی یک بانک الکترونیکی بین المللی است که در کشور پاناما افتتاح شده است. این بانک از معدود بانک های اینترنتی است که کاربران ایرانی را پشتیبانی می کند و کشور ما را تحریم نکرده است.

افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار های بین المللی را دارند، میتوانند از پرفکت مانی و ووچر های آنبرای سهولت فعالیت های خود استفاده کنند. یکی از راه های خوب و سریع تبدیل درآمد های دلاری در این بانک به ریال، نقد کردن آن از طریق فروش ووچر است. صرافی سیف اکسچنج 24 یکی از صرافی های آنلاین در کشور است که این نوع خدمات را ارائه می دهد. البته اگر نیاز به خرید و فروش ووچر پرفکت مانی بدون محدودیت دارید، باید با موضوع احراز هویت آشنا شوید و مزایای آن را بدانید.

اهمیت احراز هویت برای پرفکت مانی

پرفکت مانی در حال حاضر توسط بانک مرکزی ایران پشتیبانی نمی شود، اما استفاده از آن غیر قانونی نیست و خدمات مربوط به آن در بسیاری از صرافی های معتبر کشور ارائه می شود. از آنجایی که استفاده از خدمات این بانک مشمول فعالیت های ارزی و پولی می شود، مانند تمامی فعالیت های مشابه برای آن قوانین و محدودیت هایی وجود دارد که صرافی های معتبر از این قوانین پیروی می کنند.

فروش ووچر پرفکت مانی و خرید آن بدون احراز هویت برای کاربران میسر است، اما نکاتی درباره آن وجود دارد که باید بدانید. قبل از صحبت درباره این نکات، لازم است کمی به اهمیت احراز هویت در خدمات صرافی های آنلاین اشاره کنیم. احراز هویت با استفاده از مدارک معتبر هویتی شما انجام می شود. با انجام این کار محدودیت های فعالیت های ارزی خود مثل خرید و فروش ووچر پرفکت مانی را از بین می برید. همچنین از طریق آن می توانید امنیت فعالیت های ارزی خود را تامین کنید و در صورت بروز هرگونه مشکل و چالش از عوارض ناخواسته قانونی جلوگیری کنید. احراز هویت بسیار ساده و سریع است، پس پیشنهاد میکنیم قبل از شروع فعالیت های ارزی برای ثبت هویت خود اقدام کنید.

محدودیت های خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت

ووچر پرفکت مانی مانند یک کارت اعتباری عمل می کند. در هنگام خرید از برخی درگاه های اینترنتی، می توانید بدون نیاز به حساب بانکی پرفکت مانی از این ووچر ها استفاده کنید. با وارد کردن اطلاعات ووچر خریداری شده، مبلغ تراکنش خرید شما از این ووچر کاسته می شود. 

حال باید در نظر داشته باشید، با اینکه بانک پرفکت مانی در استفاده از این نوع ووچر ها محدودیتی برای کاربر در نظر نگرفته است، اما برای خرید آن در داخل کشور بدون احراز هویت، محدودیت هایی وجود دارد. به طور مثال در یک صرافی آنلاین مثل صرافی سیف اکسچنج 24، سقف مبلغ ووچری که می توانید خریداری کنید، فقط 100 هزار تومان است. برای خرید مبالغ بیشتر باید احراز هویت صورت بگیرد. 

محدودیت های فروش ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت

همانطور که گفته شد، استفاده از ووچر پرفکت مانی راهی مناسب برای تبدیل درآمد دلاری به ریال است. به افتتاح حساب در این بانک می توانید تراکنش های خود را از طریق آن به انجام برسانید. سپس زمانی که قصد دارید درآمد خود را به ریال تبدیل کنید، می توانید به طور مستقیم از حساب کاربری خود یک ووچر پرفکت مانی با مبلغ دلخواه تولید کنید. پس از تولید این ووچر با مراجعه به یک صرافی آنلاین، میتوانید ووچر را به فروش رسانده و در قبال آن ریال دریافت کنید. 

نکته جالب اینکه برخی افراد از خرید ووچر برای سرمایه گذاری بر روی دلار استفاده می کنند. در زمانی مشخص ریال خود را به ووچر تبدیل کرده، و در زمانی دیگر ووچر را با مبلغی بالاتر به ریال تبدیل می کنند. اما مانند خرید ووچر، برای فروش ووچر پرفکت مانی نیز محدودیت هایی وجود دارد.

برای فروش ووچر پرفکت مانی از در صرافی ها محدودیت 500 هزار تومانی در نظر گرفته شده است. یعنی برای فروش ووچر های بیشتر از 500 هزار تومان باید در جهت احراز هویت اقدام کنید. 

احراز هویت در سیف اکسچنج 24

احراز هویت در صرافی سیف اکسچنج 24 بسیار ساده و سریع است. برای انجام این کار ارائه تنها یک مدرک شناسایی مثل شناسنامه، کارت ملی یا گواهینامه کافی است. با بارگذاری مدارک مورد نظر در پنل کاربری، احراز هویت در اسرع وقت صورت خواهد پذیرفت.



پس از احراز هویت، محدویت فروش و خرید ووچر پرفکت مانی و دیگر خدمات این صرافی از بین خواهد رفت. دیگر محدودیتی در میزان مبلغ خرید و فروش ووچر وجود نخواهد داشت و می توانید به میزان دلخواه به انجام تراکنش های متعدد بپردازید. 

خرید و فروش ووچر پرفکت مانی در صرافی سیف اکسچنج 24

در خرید از فروشگاه های اینترنتی خارجی محدودیت های زیادی برای کاربران ایرانی وجود دارد. کسب درآمد دلاری و انجام تراکنش های این چنینی از خرید های اینترنتی نیز برای ما دشوار تر است. خوشبختانه پرفکت مانی با ووچر های خود به کمک ما آمده تا کمی از این محدودیت ها کاسته شود. 

این بانک اینترنتی خرید و فروش ووچر پرفکت مانی را به فعالیت روزمره در صرافی های آنلاین ایرانی تبدیل کرده است. البته باید در نظر داشته باشید که برای خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت محدودیت 100 هزار تومانی اعمال شده است. برای فروش ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت نیز محدودیت 500 هزار تومانی توسط قوانین صرافی ایجاد شده است. این محدودیت ها با احراز هویت از طریق مدارک شناسایی از بین می رود  و می توانید به طور نا محدود به خرید و فروش ووچر پرفکت مانی بپردازید.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 314]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن