تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797035066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عرضه‌ی کفپوش‌های جدید آنتی استاتیک بساپلیمر| برپایه‌ی رزین‌های اپوکسی و پلی یورتان


واضح آرشیو وب فارسی::



علی رغم الزام به استفاده از کفپوش‌های اپوکسی آنتی استاتیک در برخی از کاربری‌های خاص، به دلیل مشکلاتی همچون عدم ارائه‌ی محصولات در تمامی رده‌های مقاومت الکتریکی متناسب با کاربری‌های مختلف‌، وجود همیشگی گره خوردگی و بیرون زدگی غیر متعارف الیاف کربن (نقاط داغ) و همچنین الزام به اعمال مقادیر بالای رنگ در هر بار پوشش دهی و در نتیجه تحمیل هزینه‌های ناشی از آن به مشتری استفاده از این محصولات با محدودیت‌هایی رو به رو بوده است .

در راستای حل این مشکلات، بساپلیمر با ارائه محصولات مطابق با رده بندی دقیق مقاومت الکتریکی سطحی کفپوش، کاهش نقاط داغ، افزایش جلوه‌ی بصری، کاهش میزان مصرف تا 200 گرم در هر مترمربع به صورت پوشش‌های محافظتی، توانایی پاسخ دهی به تست‌های ولتاژ پایین و استفاده از سیستم‌های پخت متنوع توانسته است سبد جدیدی از کفپوش‌های آنتی استاتیک/کانداکتیو را به بازار ارائه نماید.

متریال کفپوش آنتی استاتیک اپوکسی و پلی یورتان

با افزایش پیچیدگی‌ها در دستگاه‌های الکترونیکی و تراکم بیشتر اجزای آن، حساسیت به آسیب دیدگی آن‌ها در برابر تخلیه‌ی الکترواستاتیکی (Electrostatic discharge) افزایش یافته است. از سوی دیگر ایمنی و سلامت افراد شاغل در مکان‌هایی که این تجهیزات وجود دارد نیز در سال‌های گذشته بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. در همین راستا ضوابط سختگیرانه‌ای درخصوص کفپوش‌ها و تجهیزات ضد الکتریسیته‌ی ساکن همچون استانداردهای اصلی ANSI/ESD S20.20، ASTM D150-06، ANSI/ESD S7.1و IEC 6134تدوین شده است، که به اختصار دسته بندی‌ کفپوش براساس محدوده‌ی مقاومت الکتریکی آن در شکل 1 نمایش داده شده است.

 شکل 1. تقسیم بندی محدوده‌های ECF و DIF مطابق با استانداردهای رایج

بساپلیمر بر اساس دامنه فعالیت خود، برای برآوردن نیازهای روبه‌رشد بازار در زمینه پوشش‌های مذکور، کفپوش‌های نوآورانه خود را بر پایه‌ی رزین‌های اپوکسی و پلی یورتان طراحی کرده است. لیست این محصولات جدید در جدول یک آورده شده است. باید توجه داشت که در گسترش سبد محصولات آنتی استاتیک تولید محصولات فناورانه، کاهش محتوای فرار مواد آلی (VOC) و سازگارسازی بیشتر آنها با محیط زیست نیز در نظر گرفته شده است. 

جدول 1- لیست محصولات آنتی استاتیک/ کانداکتیو جدید بساپلیمر


 کفپوش‌های جدید آنتی استاتیک



معرفی محصولات:

پوشش کف رنگی آنتی استاتیک BASADUR® E709:

دو جزئی برپایه‌ی رزین اپوکسی، به عنوان لایه‌ی نهایی سیستم کفپوش آنتی استاتیک که از نقات قوت آن می توان به محتوای فرار نزدیک به صفر، پشت‌پوشی بالا، چسبندگی عالی به زیرآیند و همچنین دوام بالاتر در ضمن میزان مصرف کم (150 تا 250 گرم) در هر مترمربع اشاره کرد. همچنین مقاومت در برابر شره کردن (Anti-Sagging Effect) امکان بهره گیری از این محصول را در سطوح عمودی نیز فراهم نموده است.

محصول BASADUR® E326:

 روکش خودتراز آنتی استاتیک بر پایه‌ی رزین اپوکسی است. این محصول خواص رئولوژیکی بهینه‌ای را ایجاد کرده و میزان گره خوردگی و بیرون زدگی الیاف را در حین اجرا به حداقل می‌رساند. عرضه‌ی این محصول رسانایی الکتریکی را بدون نقاط داغ در محدوده‌ی 104 –106 اهم ایجاد می‌کند، این در حالی است که خواص مکانیکی اصلی مانند دوام و استحکام آن حفظ شده است. 

محصول BASADUR® U306:

روکش خودتراز پلی یورتان با خاصیت آنتی استاتیک/کانداکتیو، دو جزئی با انعطاف پذیری و درصد ازدیاد طول 50% است. تولید این محصول که درواقع بر پایه‌ی یک نوع پلی یورتان ترموست است، خواص مکملی همچون سختی و چقرمگی را جایگزین سختی و شکنندگی می‌کند. شایان ذکر است که تولید کفپوش رزینی آنتی استاتیک پیش از این تنها برپایه رزین اپوکسی در بازار ایران متداول بوده است.

کاربرد‌های کفپوش آنتی استاتیک

مکان‌های متنوعی وجود دارد که تجهیزات الکترونیکی حساس باید در برابر تخلیه‌های الکترواستاتیک محافظت شوند.

مثلا صنعت مراقبت‌های بهداشتی از تعداد زیادی تجهیزات الکترونیکی حساس نجات دهنده زندگی استفاده می‌کند. صنعت هوانوردی باید اطمینان حاصل کند که ماشین آلات آن بدون نقص کار می‌کند تا هواپیماها را در هوا نگه دارد. و هر گونه امکانات حساس مانند مرکز داده یا اتاق تمیز.

در محیط‌هایی که گازها، حلال‌ها یا گرد و غبار قابل اشتعال وجود دارد، تخلیه‌های الکترواستاتیکی می‌توانند منبع احتراق خطرناکی باشند! این احتمال بیشتر در صنایع مهمات و نظامی‌رایج است، همچنین در هر محیط تحقیق و توسعه، تولید یا مراقبت‌های بهداشتی که در آن عناصر قابل اشتعال وجود دارد به کفپوش آنتی استاتیک نیاز است.

کفپوش رسانا و ضد الکتریسیته ساکن را کجا می‌توان استفاده کرد؟

•          آزمایشگاه‌ها

•          مجموعه‌های کامپیوتری

•          مونتاژ الکترونیکی

•          خودرو

•          هوانوردی

•          دارویی

•          پزشکی

•          ساخت

•    نفت و فرآوری شیمیایی

کفپوش‌های رزینی ضد الکتریسیته ساکن، مانند کفپوش آنتی استاتیک و کانداکتیو اتاق عمل و اتاق برق، توانایی جلوگیری از تخلیه بار الکترواستاتیکی و یا جرقه را دارند.

کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک، از طریق رسانش (هدایت بار الکتریکی) بار الکتریکی ساکن را منتقل کرده و یا با اتلاف آن ( کفپوش‌های نیمه‌هادی) از بروز خطر جلوگیری می‌کنند. بر این اساس در زمان خرید کفپوش بیمارستانی باید به نوع و میزان هدایت بار الکتریکی توسط آن توجه نمود. به عنوان مثال استفاده از کفپوش رزینی آنتی استاتیک بیمارستانی به عنوان کفپوش اتاق عمل یا کفپوش اتاق تمیز انتخاب مناسبی است و نیازی به استفاده از کفپوش کانداکتیو برای اتاق عمل وجود ندارد. اما در زمان خرید کفپوش اتاق برق و یا اتاق سرور‌های کامپیوتری پیشنهاد می‌شود از کفپوش کانداکتیو استفاده شود.

کفپوش‌های آنتی استاتیک بساپلیمر به طور خاص برای توزیع الکتریسیته ساکن طراحی شده و جهت استفاده در محیط‌هایی که تجهیزات حساس در آن به کار گرفته شده‌اند، از جمله صنایع الکترونیک (مانند اتاق برق و سرور) و یا بخش صنایع شیمیایی مناسب هستند.

 

راه‌های ارتباط با بساپلیمر جهت کسب اطلاعات بیشتر، ثبت سفارش و خرید: 

تلفن تماس: 02144960014

وبسایت:www.BASAPolymer.com 

پست الکترونیک : [email protected]






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 707]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن