تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801209572




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کدام هتل شیراز بیشترین تخفیف را دارد؟


واضح آرشیو وب فارسی::


کدام هتل شیراز بیشترین تخفیف را دارد؟

می‌دانید چرا شیراز همه‌ساله پذیرای میلیون‌ها توریست و گردشگر است؟ باید به شما بگویم سفر به این شهر به بیننده این امکان را می‌دهد که به کاوش در عمق غنای فرهنگی ایران‌زمین بپردازد. از سوی دیگر سفر به شیراز هیجان‌انگیز است چراکه جاذبه‌های توریستی گردشگری بسیاری برای مهمان‌های این شهر در نظر گرفته‌شده است. شاید خارج از لطف نباشد که بگویم بسیار از توریست‌های بین‌المللی برای بازدید از ایران، شهر شیراز را در لیست اولویت‌های خود قرار می‌دهند. وجود مکان‌های گردشگری بکر از یک‌سو و بوی بهارنارنج شهر شیراز در آب‌وهوای خنک این شهر از سوی دیگر جایی برای سخن نمی‌گذارد. در ادامه می‌خواهیم در مورد یکی از هتل‌های مطرح و به نام شیراز که تخفیف‌های بسیار عالی را این روزها برای مهمان‌های خود فراهم کرده است با شما بگویم. برای اینکه از یک هتل خوش‌خدمت و باکیفیت با رنج قیمتی ایدئال بهره‌مند شوید کافی است در ادامه همراه ما باشید.

رزرو ایدئال‌ترین هتل در شیراز

همان‌طور که اشاره شد شیراز همانند سایر شهرهای توریستی ایران نظیر مشهد، اصفهان و شمال کشور سالانه گردشگران بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. بر همین اساس می‌خواهیم با شما از هتل شیراز که یکی از برگزیده‌ترین هتل‌های این شهر است بگویم همراه ما باشید.

امکانات هتل زندیه شیراز

استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی جز امکانات هتل زندیه شیراز هستند و حتی در روزهای تعطیل، امکان استفاده از آن‌ها وجود دارد. حمام ایرانی هتل زندیه شیراز یکی از جالب‌ترین امکانات هتل زندیه شیراز است. این حمام سنتی به سبک حمام وکیل ساخته شده و حس نوستالژیکی دارد. با ورود به حمام ایرانی یک پک رایگان شامل لنگ و وسایل بهداشتی دریافت می‌کنید سپس با شربت‌های سنتی شیراز از شما پذیرایی می‌شود. در آخر خدماتی مانند لیف، کیسه و ماساژ سنتی دریافت می‌کنید. همچنین ماساژ صورت، ماساژ با سنگ داغ، ماساژ ریلکسیشن، ماساژ ریلکس ورزشی و پاکسازی پوست در مجموعه اسپا هتل زندیه شیراز ارائه می‌شوند.


با هتل بزرگ شیراز بیشتر آشنا شویم

با هتل بزرگ شیراز بیشتر آشنا شویم

همه شما به‌خوبی می‌دانید خدماتی را که یک هتل پنج ستاره عرضه می‌کند را در هیچ هتل دیگری نمی‌توان مشاهده کرد. بر همین اساس هم باید بگویم که این خدمات نیاز به نیروی کار بیشتر دارد که سبب می‌شود قدری قیمت تمام‌شده برای رزرو اتاق در این هتل‌ها بیشتر شود. بااین‌وجود باید بگویم هتل ۵ ستاره شیراز با اعمال تخفیفی بین ۱۰ تا ۳۰ درصد امکان بهره‌گیری از خدمات خود به‌منظور اقامت در شیراز را برای مهمان‌های عزیز شیرازی مهیا کرده است. این هتل در نزدیکی دروازه قرآن که یکی از بناهای تاریخی و مهم این شهر است بناشده است. ساختمانی ۱۳ طبقه با ۱۵۸ باب اتاق برای پذیرایی از ۳۵۰ مهمان آماده خدمت‌رسانی است. از مزیت‌های حضور شما در هتل فوق این است که به‌راحتی می‌توانید علاوه بر بهره‌گیری از خدمات یک هتل پنج ستاره در بزرگ‌ترین رستوران گردان ایران هم‌غذا نوش جان‌کنید. امری که سبب شده است تا از سوی گردشگران این هتل بسیار محبوب شود نمای کشتی مانند آن است که منظره بسیار زیبایی را در شهر به تصویر کشیده است. با حضور خود در این هتل خاص‌ترین تجربه از مسافرت به شیراز را در لیست خاطرات خود به ثبت برسانید.

خدمات مربوط به هتل بزرگ شیراز

تاریخ ساخت این هتل مربوط به سال ۹۲ می‌شود و همین امر نوساز بودن و کیفیت بالای پذیرایی از مهمان‌ها را در این هتل در همین ابتدا به رخ می‌کشد. وضعیت دید اتاق‌ها رو به خیابان است، اما در محیطی آرام و دنج پذیرایی از شما دنبال می‌شود. در لابی هتل شیراز تقریباً ۳۵ نفر به‌طور هم‌زمان می‌توانند حضورداشته باشند و در رستوران خدمات برای ۳۶۰ نفر مهیا شده است. شما می‌توانید برای برگزاری مراسم خود به‌راحتی در این هتل اقدام کنید چراکه در کنار کیفیت خدمات بسیار عالی در رستوران و کافی‌شاپ پارکینگ با ظرفیت ۶۰۰ خودرو برای مهمان‌های این هتل در نظر گرفته‌شده است. وجود اینترنت که اصل مهم دنیای مدرن امروز به شمار می‌آید و خدمات رفاهی تفریحی نظیر استخر، سونا و جکوزی هم از مزیت‌های دیگر حضور شما محسوب می‌شود.


رنج قیمتی قبل و بعد تخفیف برای اقامت در هتل بزرگ شیراز

رنج قیمتی قبل و بعد تخفیف برای اقامت در هتل بزرگ شیراز

  • اتاق دوتخته هتل شیراز دبل برای پذیرایی از دو مهمان با یک‌تخت دبل پیش از اعمال تخفیف ۳۷۲۰ هزار تومان و بعد از تخفیف ۳۴۹۰ هزار تومان برای شما در نظر گرفته‌شده است.
  • اتاق دوتخته توئین همراه با صبحانه برای دو نفر این بار با دو تخت خواب سینگل پیش از اعمال تخفیف ۳۷۲۰ هزار تومان و بعد از تخفیف ۳۴۹۰ هزار تومان برای شما در نظر گرفته‌شده است.
  • اتاق دوتخته برای یک نفر با یک‌تخت سینگل پیش از در نظر گرفتن تخفیف ۲۱۴۱ هزار تومان و بعد از تخفیف ۱۱ درصد با کاهش قیمتی در حدود ۱۹۰۶ هزار تومان همراه بوده است.
  • اتاق کانکت چهار تخته همراه با صبحانه برای چهار نفر و دو تخت سینگل و یک‌تخت دبل بدون تخفیف ۵۰۴۰ هزار تومان برای شما مهیا شده است.

مکان‌های توریستی نزدیک هتل بزرگ شیراز

  • باغ جهان‌نما ۴ دقیقه با خودرو
  • آرامگاه حافظ ۵ دقیقه با خودرو
  • آرامگاه شاه شجاع ۵ دقیقه با خودرو
  • ارگ کریم‌خانی ۵ دقیقه با خودرو
  • دروازه قرآن ۶ دقیقه با خودرو
  • بازار وکیل ۷ دقیقه با خودرو
  • باغ ارم ۷ دقیقه با خودرو

کلام آخر در مورد هتل تخفیف‌دار شیراز

همان‌طور که مطالعه کردید سفر به شیراز از سوی گردشگران یکی از مسافرت‌های توریستی بسیار پرطرفدار محسوب می‌شود. چراکه در این شهر بناهای تاریخی و مراکز تفریحی بسیاری به‌قصد بازدید گردشگران مهیا شده است. از سوی دیگر مردمان مهمان‌نواز شیراز این امر را فراهم ساخته‌اند تا بازدید از این شهر مورد استقبال قرار بگیرد. بر همین اساس هتل‌های بسیاری را برای اقامت شما در این شهر فراهم ساخته‌اند که یکی از این هتل‌های برگزیده در شیراز هتل بزرگ شیراز است که با خدمات متمایز ایدئال‌ترین کیفیت یک هتل پنج ستاره را برایتان به تصویر کشیده است. شما می‌توانید با حضور در این هتل این بار به‌جای صرف هزینه‌های زیاد برای اقامت تنها با پرداخت قیمتی بین ۱۹۰۰ تا ۵۰۰۰ برای هر شب حضور خود در شیراز هزینه کنید. این اعمال تخفیف فرصت حضور در این هتل لوکس و زیبا را برای عموم فراهم ساخته است تا متفاوت‌ترین سبک از پذیرایی را شاهد باشند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن