تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797689464




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین روانشناس نوجوان در تهران


واضح آرشیو وب فارسی::

یکی از مهمترین دوران زندگی هر انسانی، نوجوانی می باشد. نوجوانی پل عبور از دوران کودکی به بزرگسالی می باشد. گسترده ترین و بزرگترین مشکلاتی که هر انسانی در دوران زندگی تجربه می کند، در دوران نوجوانی می باشد. مشکلات زیادی از جمله بلوغ، بحران های هویت نوجوانی و... رخ می دهد که باید توسط یک روانشناس خوب بررسی شود. موارد زیادی گزارش شده است که افراد در سنین نوجوانی رفتار های غیر معمول از خود نشان داده اند. همگی این موارد باید بررسی شوند و به خوبی مدیریت و کنترل شوند. در صورتی که این مشکلات در نوجوانی حل نشوند، در بزرگسالی به بحران ها و مشکلات بزرگتری تبدیل می شوند که حل کردن آن ها مشکل می باشد.

آیا فرزندم به مشاوره نوجوان نیاز دارد؟

روانشناس نوجوان خوب در تهران به نوجوانان کمک می کند که با نگرانی ها و مشکلاتی که ممکن است بر رشد شناختی یا عاطفی آن ها تاثیر بگذارد، به شیوه درستی برخورد کنند. مشاور نوجوان به آن ها کمک می کند که احساسات و مشکلات خود را بدون هیچ ترسی در یک محیط امن بیان کنند و انرژی نهفته درون خود را به شیوه ای مناسب تخلیه کنند. 

 

 

 

 

روانشناس نوجوان در تهران بیشتر بر روی مسائلی تمرکز دارد که در دوران مهم نوجوانی خود را نشان می دهند. مشاوران خوب قادرند به راحتی اکثر مسائل اجتماعی، عاطفی، نقص های شناختی، آسیب های بیولوژیکی، استرس های دوران نوجوانی و... را تشخیص دهند و در درمان این ها به نوجوانان کمک کنند. همانطور که می دانید نوجوانی مرحله ای از زندگی است که ارتباط فرد با محیط بیرون و جامعه خیلی بیشتر می شود و به دلیل رخ دادن بلوغ، تغییرات جسمی و روحی زیادی نیز برای فرد اتفاق می افتد. به همین دلایل وجود یک مشاوره نوجوان خوب در این دوران اهمیت زیادی دارد.

روانشناس نوجوان در تهران چه تاثیری بر سلامت فرزندان دارد؟

 

افراد نوجوان به دلیل تغییراتی که برای آن ها اتفاق می افتد، با مشکلات روانی، عاطفی، ذهنی، اجتماعی و... برخورد می کنند و کنار آمدن با این مسائل برایشان دشوار می باشد. در این زمان یک مشاور نوجوان در تهران می تواند بسیار مفید باشد. نوجوانان در این سن به دلیل کمبود اطلاعات و نداشتن تجربه، قادر به حل این مسائل نیستند و نمی توانند آن ها را نیز با کسی در میان بگذارند. بنابراین یک روانشناس نوجوان در تهران ممکن است تنها چیزی باشد که افراد به آن نیاز دارند. یک روانشناس خوب می تواند این مشکلات و مسائل را شناسایی کند و به نوجوان در سازگاری و درمان آن ها کمک می کند.

مشاور نوجوان در تهران چه کسی است؟

روانشناس نوجوان در تهران، مشاوری می باشد که به صورت تخصصی در زمینه نوجوانی و مشکلات و بحران های نوجوانی تحصیل کرده است و سطح سواد و مدرک بالایی دارد. همچنین این افراد باید در این زمینه چندین سال فعالیت کرده باشند تا تجربه خوبی در رابطه با این مسائل کسب کرده باشند. مشاور نوجوان در طی چند جلسه فرد را کاملا ارزیابی و بررسی می کند و همگی مشکلات او را شناسایی می کند و سپس به حل و درمان این مشکلات می کوشد. مشاوره نوجوان باید با بروزترین و جدیدترین تست های تشخیصی و روش های درمانی جهان آشنا باشد و در سریع ترین زمان ممکن بتواند مشکلات را شناسایی و درمان کند. در حال حاضر یکی از باسوادترین و بهترین مشاوران نوجوان در تهران، خانم دکتر مونا فلسفی می باشد.

 

خانم دکتر مونا فلسفی بر چه مواردی تمرکز دارد؟

خانم دکتر مونا فلسفی یکی از بهترین روانشناسان متخصص نوجوانان و کودکان در تهران می باشد. این متخصص دارای سابقه کاری و تجربه در زمینه نوجوانان و کودکان می باشد. یکی از مشکلات اصلی نوجوان برقرار ارتباط موثر با بقیه می باشد. ارتباطات نوجوانان در این سن نسبت به سایر اوقات بیشتر می شود و به همین دلیل باید یاد بگیرند که آن ها را به شیوه درستی مدیریت کنند. بنابراین در قدم اول دکتر فلسفی روابط نوجوانان را بررسی می کند و شیوه های برقراری و مدیریت ارتباط موثر را به آنان یاد می دهد. یکی دیگر از مسائل مهم دوره نوجوانی، کسب اعتماد به نفس، عزت نفس و حس استقلال می باشد. به عبارت دیگر نوجوانی دوره سازندگی می باشد. دکتر فلسفی بر روی این مسائل به خوبی تمرکز می کند و جهت بهبود و تقویت این مسائل به نوجوانان کمک می کند.

خانم دکتر مونا که بهترین روانشناس نوجوان در تهران محسوب می شود، همگی استرس ها و نگرانی های نوجوانان را بررسی می کند. سپس با برنامه ریزی اصولی و صحیح و ارائه راهکار های موثر، همگی این استرس ها را رفع می کند. همچنین نوجوانی دورانی می باشد که ممکن است فرد دچار رابطه عاطفی شود. دکتر فلسفی تمام نکات لازم مربوط به روابط عاطفی را به نوجوانان یاد می دهد و به آن ها در انتخابی صحیح کمک می کند. 

 

 

 

 

 

همچنین به سازگاری نوجوانان با مسائل و مشکلات دوران بلوغ کمک می کند. یکی دیگر از مسائل دوران نوجوانی، تحصیل آنان می باشد. بسیاری از نوجوان به دلیل مشکلات این دوره از مدرسه و تحصیلات خود عقب می افتند. دکتر فلسفی با تمرکز بر این مورد، در حل مشکلات تحصیلی به نوجوانان کمک می کند.

شیوه های مختلف مشاوره نوجوانان

روانشناس نوجوان در تهران ممکن است به شیوه های مختلفی مشکلات نوجوانان را بررسی کند. بعضی از روش های آن عبارت اند از: روان درمانی بین فردی، آموزش سازمانی، خانواده درمانی، شناخت درمانی، شناختی رفتاری، رفتار درمانی و... . برای نوجوانان کوچکتر ممکن است از بازی درمانی نیز استفاده شود. انتخاب شیوه درست درمان بستگی به شرایط و مشکل فرد دارد. دکتر مونا فلسفی بر همگی این روش ها تسلط کافی دارد. گاهی اوقات ممکن است ترکیبی از این روش ها را بکار گیرد. همچنین ممکن است در کنار این ها، جهت بهبود سریعتر، دارو تجویز شود.

 

ممکن است تصور کنید که مشکلات نوجوانان بدون مراجعه به روانشناس، خودبخود بهبود می یابند و نیاز به پیگیری ندارند. در حالی که چنین تفکری صحیح نمی باشد و چنین کاری موجب می شود که همین مشکلات در بزرگسالی به مشکلات جدی تبدیل شوند. شما می توانید برای انجام مشاوره به دکتر مونا فلسفی مراجعه کنید. دکتر فلسفی با ارائه بهترین مشاوره و بکارگیری بهترین راه حل ها، مشکلات نوجوانان را حل می کند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1068]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن