تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 4 آبان 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1823926669




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای بازسازی خانه از کجا شروع کنیم؟


واضح آرشیو وب فارسی::

 بازسازی منزل همانطور که از اسمش پیداست به منظور تغییر و یا تعمیر بنای ملک برای زیباسازی، افزایش ماندگاری و عمر مفید سازه‌ی مربوطه صورت می گیرد. بازسازی با نوسازی تفاوت اساسی دارد، اغلب افرادی که از نما و ساختار ظاهری ملک خود خسته شده‌اند و یا نگران فرسودگی منزل خود هستند به فکر بازسازی ملک خود میافتند.

 

بازسازی منزل همانطور که از اسمش پیداست به منظور تغییر و یا تعمیر بنای ملک برای زیباسازی، افزایش ماندگاری و عمر مفید سازه‌ی مربوطه صورت می گیرد. بازسازی با نوسازی تفاوت اساسی دارد، اغلب افرادی که از نما و ساختار ظاهری ملک خود خسته شده‌اند و یا نگران فرسودگی منزل خود هستند به فکر بازسازی ملک خود میافتند. معمولا سازه‌های قدیمی با قدمت بیشتر از 10 سال، نیاز به بازسازی بیشتری نسبت به سازه‌های جدیدتر دارند. به همین دلیل بازسازی برای حفظ امنیت ساکنین و بهبود کیفیت و ماندگاری سازه بهتر است جدی گرفته شود. متأسفانه تعدادی از خطرات ناشی از کهولت سازه‌ها غافل اند و آنها را جدی نمیگیرند. از جمله این خطرات می‌توان به آلودگی جانوری و محیطی، ترک برداشتن سازه، مشکلات تأسیساتی، شکستگی ستونها و... اشاره کرد.


شرکت بازسازی منزل

قدم های اولیه برای بازسازی :

  1. اولین حرکت و قدمی که باید بردارید،یک برنامه مختصر و واضح از تک تک کارهایی را که هنگام بازسازی خانه مورد نیاز است، تهیه کنید. برنامه را طوری تنظیم کنید با کارآمدترین فرآیند تنظیم شده باشد. محاسبه تعداد کارها و اینکه با کدام صنفها بسته به ماهیت پروژه، چه مقدار هزینه می شود در برنامه ریزی صحیح، بسیار مفید خواهد بود.
  2. قدم بعدی موفقیت در بازسازی خانه یا تغیر دکوراسیون ، دوراندیشی و در نظر گرفتن تمام نیازها و بهره گیری از دانش و اطلاعات در این زمینه خواهد بود. ببینید چه چیزی مورد پسند سلیقه و روحیه شماست .اگر قبل از بازسازی نقشه خود را بطور دقیق مرور نمایید در پایان کار به خانه رویایی خود نزدیک می شوید.
  3. قدم سوم نحوه استفاده اعضای خانواده از فضا خانه و سبک و شیوه زندگی شماست. اگر بیشتر ترجیح می دهید با خود خلوت کنید و به امور کاری و تحصیلی و شغلی خود بهای بیشتری میدهید یک نوع سبک و اگر اهل مهمانی ها و شب نشینی های صمیمی چند نفره هستید ، سبک دیگری باید در منزل پیاده کنید.منطقه نشمین بزرگ با چیدمان خاص در هر کدام متفاوت است. علاوه بر این شرایطی که در آینده برای شما پیش خواهد آمد را نیز در طراحی و بازسازی ساختمان اعمال کنید.
  4. قدم چهارم اینکه مشخص کردن بودجه، اولویت نیازها را برای شما مشخص می سازد. با برآورد هزینه دقیق بازسازی داخلی و خارجی و مشاوره با معماران  با تجربه و طراح دکوراسیون شرکت بازسازی می توانید اولویت‌بندی را طبق هزینه و نظر متخصصین در اختیار داشته باشید.عملیات تخریب قسمت‌های مورد نیاز و شروع کار بازسازی به ترتیب اولویت  میتواند از بازسازی آشپزخانه، بازسازی سقف، بازسازی و نوسازی لوله کشی سرد و گرم، برق کشی و تاسیسات،  بازسازی کف یا  نوسازی سرویس بهداشتی و حمام شروع شود.

برای بازسازی خانه از کجا شروع کنیم؟

باز سازی آشپزخانه:

تعداد زیادی هستند که اولین اقدام آنها در بازسازی ، تغییر دکوراسیون آشپزخانه است. آشپزخانه قلب تپنده خانه است. کوچکترین تغییر در این قسمت از خانه بیشترین تاثیر را بر بیننده و روحیه خود شما خواهد گذاشت. اجرای کابینت‌ها به رنگ سفید با به کارگیری ویترین‌هایی در دو طرف آشپزخانه و هم‌خوانی نور طبیعی پنجره یا نور مخفی با دیگر المانهای آشپزخانه، چهره خانه را متحول می کند.

بازسازی سرویس بهداشتی:

بازسازی سرویس بهداشتی و حمام مشکل، وقت‌گیر و پرهزینه است. اگر در حد بازسازی لوله‌کشی آب و بازسازی لوله‌کشی فاضلاب آن باشد، هزینه کم است. ولی  اگر نیاز به تعویض  شیرآلات ساختمانی و یا توالت فرنگی بود هزینه بالا خواهد رفت. به خصوص اگر تصمیم به تغییرات لوله کشی، برق کشی و کارهای زیرساختی چون عایق کاری داشته باشد.

بازسازی اتاق خواب:

اگر دیوارهای اتاق خواب شما به شکلی بی‌روح و قدیمی تبدیل شده‌اند با تغییر جای کمد دیواری‌های قدیمی یا ایجاد کمد دیواری‌های جدید یا تعویض کفپوش و دیوارپوش، جو اتاق خواب ‌را عوض کنید. اگر فضای اتاق‌خواب کوچکی دارید بهترین راه حذف کمد دیواری و استفاده از کمد دیواری‌های ام‌دی‌اف در قسمت زیر یا بالای تخت خواب است. استفاده از نورپردازی‌های متفاوت ، نورپردازی‌های سقفی و دیواری باعث می‌شوند تا فضای اتاق شما به کلی عوض شود.

بازسازی نشیمن:

افرادی هم هستند که هدف اولیه آنها این است که فضای پذیرایی را تغییر دهند. برای بازسازی نشیمن ابتدا یک سبک چیدمان را انتخاب و استفاده می کنند. نور برای هر فضایی بخصوص نشیمن، یک عضو حیاتی است. سخت‌ترین تغییرات این فضا مربوط به نورپردازی یا جابجایی سیم‌کشی برق و آنتن یا در صورت نیاز تغییرات سیستم گرمایشی سرمایشی است. پس به رنگ های مورد استفاده در نشیمن منزل خود فکر کنید و با تغییر رنگ و متریال در سقف،به تغییر کف‌پوش و دیوارپوش بپردازید.


بازسازی منزل

در نهایت :

اگر دنبال یک شرکت بازسازی باتجربه با قیمتی مقرون به صرفه برای انجام بازسازی ساختمان، بازسازی خانه و بازسازی آپارتمان یا موارد دیگر هستید، با استودیو معماری فراز در تماس باشید.

 جهت هماهنگی بیشتر می توانید از کارشناسان متبحر ما در استودیو معماری فراز کمک بگیرید تا مناسبترین پیشنهاد کارشناسی در این زمینه را برای شما داشته باشند.

جهت هماهنگی با تلفن های مجموعه در واحد پشتیبانی در تماس باشید.

  • وبسایت
    WWW.DPFARAZ.COM
  • تلفن همراه
    ۰۹۱۲۸۱۱۲۷۸۵
  • شماره تماس
    ۰۲۱-۲۸۴۲۲۷۳۲

 

برچسب ها : بازسازی,بازسازی خانه,شرکت بازسازی منزل






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 609]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن