تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808240579




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گشت و گذار در طبیعت بی‌نظیر تور مالزی، تور تایلند و تور بالی


واضح آرشیو وب فارسی::

یکی از چیزهایی که جنوب شرق آسیا را از دیگر نقاط قاره‌ی کهن جدا می‌کند، طبیعت گرم‌سیری زیبای این منطقه است که در هر گوشه‌اش یک شگفتی کم‌نظیر را پنهان شده. مقاصد گردشگری متنوعی هستند که در این خطه می‌توانید پیدا کنید اما این سه مقصدی که در نوشته‌ی امروز به شما معرفی می‌کنیم، محبوب‌ترین بوده و دنیایی از زیبایی‌ها را برای عرضه دارند.

تور مالزی؛ رفتن به سرزمینی با جاذبه‌های طبیعی متنوع

تور مالزی بیشتر به واسطه‌ی سفر به کوالالامپور معروف است. جایی که امکان بازدید از برج‌های دو قلو، رفتن به مراکز خرید بزرگ و قدم زدن در بازارهای بزرگ و شلوغ را برایتان فراهم خواهد کرد. مردم این شهر که فرهنگی ترکیب از مالای، چینی و هندی دارند، با غذاهای خوشمزه‌ی خیابانی، جاذبه‌های فرهنگی و تفریحی مختلف و خیلی چیزهای دیگر از شما پذیرایی می‌کنند. با این حال، بهترین جاذبه‌ی طبیعی کوالالامپور، یک پارک جنگلی بزرگ در مرکز شهر بوده که البته خیلی زیباست و چند نقطه‌ی جذاب در اطراف شهر، که از مرکز کوالالامپور دور هستند.


تور مالزی

پس اگر می‌خواهید، تجربه‌ی واقعی بازدید از طبیعت معروف مالزی را داشته باشید، حتما باید پا را فراتر از پایتخت گذاشته و به جاهای دیگر سفر کنید. پارک ملی باکو در ساراوک یکی از این جاهاست که قدیمی‌ترین پارک ملی این کشور به حساب آمده و پوشیده از جنگل‌های بارانی است و در خود چندین آبشار زیبا و دریاچه‌های کوچک دارد. البته در ساراواک یک پارک ملی باشکوه دیگر به نام گونونگ مولو وجود دارد که با صخره‌های خاص خود و همچنین چندین غار بزرگ و زیبا معروف شده و صد در صد ارزش دیدن دارد.

اما اگر اهل سفر به طبیعت ساحلی هستید و دوست دارید، تعطیلات خود را بر روی ماسه‌های داغ و در حین گردش‌های دریایی بگذرانید، پیشنهاد ما تور لنکاوی یا پنانگ است. مخصوصا لنکاوی که جدا از زیباترین سواحل مالزی، گردش در میان جزایر کوچک، بازدید از جنگل‌های زیبا و سر زدن به چندین و چند آبشار دیدنی این کشور را برایتان ممکن می‌کند. این مقاصد جذاب را می‌توانید در صفحه تور مالزی در سایت آژانس مسافرتی آویسا تور پیدا کرده و با قیمت‌های عالی این شرکت، سفری مقرون به صرفه و عالی را برای تعطیلات امسال خود برنامه‌ریزی کنید.

تور تایلند؛ ماجراجویی پارک‌های ملی و طبیعت استثنایی

شرکت در تور تایلند نیز شما را به یکی دیگر از کشورهای زیبای جنوب شرق آسیا خواهد برد. کشوری که البته جاذبه‌های آن در دنیا معروف‌تر هستند و گردشگران بی‌شماری هر ساله از نقاط مختلفش، دیدن می‌کنند. با این حال، خیلی از آن‌ها که به تایلند می‌روند نیز، برنامه‌ی سفر خود را برای بانکوک برنامه‌ریزی می‌کنند. یکی از جذاب‌ترین شهرهای دنیا برای سفر که متنوع‌ترین تفریحات، جذاب‌ترین مراکز خرید و بسیار جاذبه‌های فرهنگی مختلف را برای مسافران به ارمغان آورده و رودی زیبا از میانش می‌گذارد که زیبایی‌های این شهر را دو چندان می‌کند.


تور تایلند

اما وقتی پای رفتن به مراکز طبیعی تایلند در میان باشد، جاهای مختلفی هستند که می‌توان برای چنین سفری پیشنهاد کرد. اکثر ما دوست داریم تا در تور تایلند، به مقاصد ساحلی این کشور همچون پوکت، کرابی، پاتایا یا جاهایی از این دست برویم. خلیج‌های بسیار زیبایی در این مناطق وجود دارد که با سوال فوق‌العاده خود، مناظری عالی را نیز پیش رو دارند و ترکیبی ایده‌آل را برایتان به همراه خواهند داشت. تمامی مقاصدی که از آن‌ها اسم بردیم، دارای دیدنی‌های طبیعی دیگر مثل آبشارهای بزرگ یا دریاچه‌های جنگلی نیز هستند و تنها به سواحل خود محدود نمی‌شوند.

جاهای خاص‌تری نیز در تایلند وجود دارند که می‌توانیم برای سفر و بازدید از جاذبه‌های طبیعی این سرزمین به شما معرفی کنیم. پارک ملی کائو یای یکی از این محل‌هاست که جزو میراث جهانی یونسکو به حساب آمده، دارای چندین آبشار بی‌نهایت زیبا، حیات وحشی متنوع و غارهای متخلف است و دسترسی به آن نیز خیلی سخت نخواهد بود. خیلی از مقاصد معروف این کشور در غرب آن واقع شده اما پارک ملی دریایی آنگ تونگ در شرق این کشور نیز که شامل 42 جزیره‌ی کوچک است، از جمله زیباترین نقاط ممکن در آن‌جا به حساب می‌آید. البته قرار نیست تمامی جاذبه‌های طبیعی تایلند به مقاصد دریایی‌اش ختم شود. چیانگ می جاذبه‌های این چنینی زیادی دارد که مهم‌ترین آن‌ها، پارک ملی دوی اینتانون بوده که رفتن به آن‌جا، تجربه‌ای کم‌نظیر از سفر به تایلند را برایتان به همراه خواهد داشت.

تور بالی؛ تجربه در طبیعت بی‌نظیر یکی از زیباترین جزایر دنیا

اساسا یکی از دلایل سفر به بالی، بازدید از منابع طبیعی شگفت‌انگیز این جزیره است. مناطقی که نه تنها شامل سواحل استثنایی آن‌ها، بلکه مناطق جنگلی، کوهستانی و به طور کلی، گوشه‌ گوشه‌ی جزیره می‌شود. اگر قصد دارید در هتلی در اوبود بمانید، مطمئن باشید که انتخابی عالی برای سفر خود داشته‌اید چون این منطقه، خود مملو از جاذبه‌های طبیعی، جنگل‌های بزرگ و مزارع پلکانی برنج بوده و لوکیشن‌هایی عالی برای عکاسی به شما هدیه خواهد ک
تور بالی
رد.

 

برای طبیعت گردی در بالی، مناطق مختلفی را می‌توانید هدف‌گذاری کرده و برای رفتن به آن‌جاها برنامه‌ریزی کنید. مثلا به کوه باتور رفقته و در نقاط بالا دست آن، دریایی از ابرها را زیر پای خود ببینید و بالی را از نقطه‌ای متفاوت تماشا کنید. غار پنهان دره‌ی بِجی گووانگ با آن فرم خاص صخره‌هایش و رودخانه‌ای که از میان آن‌جا گذر می‌کند نیز جایی عالی برای رفتن به حساب می‌آید.

اما یکی از زیبایی‌های بالی، آبشارهای متعدد این جزیره است. آبشار چشم‌نواز بونانا، آبشار پلکانی و بزرگ کانتو لامپو و آبشار غاری خیره کننده توکاک سِپونگ تنها نمونه‌های اندکی از چندین و چند آبشار عالی در بالی به شمار می‌آیند. در نهایت اما همه‌ی ما اول از همه برای سواحل بالی به این جزیره می‌رویم و دوست داریم ساعت‌ها در آن‌جاها به تفریحات آبی مشغول شوید و آفتاب بگیریم. خوشبختانه، این جزیره هم دارای سواحل بزرگ عمومی برای انجام تفریحات مختلف و برپایی جشن‌های شبانه است و هم سواحلی پنهان و خاص دارد که طبیعت بکری داشته و آرامش خیلی خوبی را نیز برایتان به همراه خواهد داشت.

در نهایت فراموش نکنید که در تور بالی از باغ گیاه‌شناسی بالی که گونه‌های بسیار زیادی از درختان و گل‌های مختلف نگهداری می‌شود و دو دریاچه مختلف زیبا دارد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1216]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن