تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799119284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی ادکلن مردانه با قیمت مناسب


واضح آرشیو وب فارسی::

همه ما دوست داریم تا با خریداری کالاهای با کیفیت و لوکس، سطح زندگی خود را ارتقاء دهیم. این مورد به‌ویژه در خصوص البسه و کفش با جدیت بیشتری دنبال می‌شود. به‌عنوان مثال، آقایان مایلند تا بنا بر سبک زندگی و نوع شغل خود، بهترین لباس رسمی شامل کت و شلوار، کفش و لوازم جانبی یا همان اکسسوری‌های مناسب و شیکی را خریداری کنند و یک مدل موی مناسب و مدرن هم برای خود در نظر بگیرند. اما از طرفی باید به این نکته توجه شود که عطر و ادکلن، یکی از مهمترین و اصلی‌ترین اکسسوری‌هایی است که آقایان در خرید آن، بسیار حساس بوده و برخی هم که عشق عطر و ادکلن هستند، وسواس خاصی در تهیه و استفاده آن دارند. اما برای خرید یک عطر مردانه قیمت مناسب و بوی خاص و شیک، هر مردی نیاز دارد تا یک فروشگاه مورد اعتماد و در دسترس را بشناسد. یعنی فروشگاهی که می‌تواند نیازهای وی را به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکنه شناسایی کرده، مشاوره‌های لازم را ارائه داده و در نهایت یک تجربه خرید فراموش نشدنی را برای فرد رقم بزند. در این مطلب، می‌خواهیم به معرفی عطر مردانه قیمت مناسب بپردازیم و در رابطه با خرید ادکلن صحبت کنیم. ضمن اینکه، در نهایت نیز یک وب‌سایت حرفه‌ای را که در خصوص عطر و ادکلن مردانه قیمت مناسب فعالیت دارد، معرفی خواهیم کرد.



عطر مردانه قیمت مناسب

تا همین چند سال پیش هم، برای خرید عطر و ادکلن، با دست و دلبازی هرچه تمام‌تر به فروشگاه‌های فیزیکی و اینترنتی مراجعه می‌کردیم. اما هم اکنون اوضاع فرق کرده و با توجه به افزایش هزینه‌های زندگی، تورم و افزایش نرخ ارز، می‌باید تا به دنبال ادکلن مردانه قیمت مناسب باشیم. اما این موضوع را هم نباید فراموش کرد که هر فروشگاهی نمی‌تواند کاملاً نیازهای یک مرد را در خصوص خرید ادکلن تأمین کرده و مشاوره‌های لازم را برای وی فراهم آورد. اما به هر حال، در کشور ما، آقایان برای ادکلن و بوی خوش، امتیاز و توجه ویژه‌ای قائل شده و شاید هر چند ماه یک بار به‌دنبال خرید یک ادکلن خوشبو باشند.

در معرفی خرید ادکلن مردانه باید چندین جنبه بررسی شود. عطر و ادکلن، به نوعی یک حس است و فرد آن را خریداری می‌کند. این حس، با وی همراه بوده و به دیگر افراد شامل، همسر، دوست و همکار، منتقل می‌شود. اما خود فرد را هم نباید فراموش کرد، یعنی شخصی که در استفاده از این ادکلن مردانه، بیشترین استفاده و لذّت را می‌برد و این ادکلن، به تکمیل تیپ فرد کمک کرده و حس اعتماد به نفس ویژه‌ای را برای وی به ارمغان می‌آورد.

 معرفی ادکلن مردانه قیمت مناسب

قبل از اینکه به معرفی ادکلن مردانه قیمت مناسب بپردازیم، بهتر است به این موضوع اشاره کنیم که خرید ادکلن، امری کاملاً سلیقه‌ای بوده و از طرفی هم، واژه قیمت مناسب به باز تعریف نیاز دارد. زیرا ممکن است عطر مردانه قیمت مناسب، از دید فردی در حدود 1 میلیون تومان قیمت داشته باشد و شخصی نیز این قیمت مناسب را حدود 5 میلیون تومان تعریف کند. اما برای اینکه اکثر سلیقه‌ها و قشر گسترده‌ای از خریداران را تحت پوشش قرار دهیم، به معرفی چند نمونه عطر مردانه قیمت مناسب در بازه 500 هزار تومان تا دو میلیون تومان می‌پردازیم.

  • Lalique, Encre Noireیکی از ادکلن‌های مردانه که در طی دو دهه اخیر توانسته نظر مردان شیک پوش و خوش سلیقه را به خود جلب کند و نسخه‌های مختلفی از آن تولید شده است. اما این نسخه اولیه، هنوز هم معروف و پرطرفدار است. این عطر گرم و تلخ، از روایح چوبی، وتیور و مشک تشکیل شده که حس آرامش و اعتماد به نفس را القاء می‌کند.
  • Calvin Klein, Euphoria: به جرات می‌توان گفت که کمتر علاقمند به عطری وجود دارد که این ادکلن مردانه قیمت مناسب را تا به حال خریداری نکرده باشد. بوی مرموز این عطر مردانه گرم، آن را برای استفاده در فصول سرد سال به گزینه‌ای ایده آل تبدیل کرده است. کهربا، زنجبیل، عود و فلفل، روایحی هستند که با روح و روان بازی فرد و اطرافیانش بازی می‌کند.
  • Mont Blanc, Legend: این ادکلن مردانه، مخصوص آقایان شیک پسندی است که دوست دارند تا یک ادکلن مردانه را برای تمام فصول سال یا به اصطلاح چهار فصل، استفاده کرده و از آن لذّت ببرند. ترکیب آناناس، اسطوخودوس، ترنج و سیب سرخ، بوی خاص و استثنایی را برای مون بلان لجند به وجود آورده که در کمتر ادکلن مردانه‌ای تا رنج قیمت یک میلیون تومان می‌توان پیدا کرد.
  • Bvlgari, Aqva Pour Homme: کمپانی بولگاری که به ارائه ادکلن‌هایی با روایح گس مانند و عطر چای معروف است، با معرفی این عطر در حدود 16 سال پیش، شیفتگان متعددی پیدا کرده است. این عطر مردانه خنک و تلخ، بیشتر برای استفاده در فصول گرم سال توصیه می‌شود. نارنگی، جلبک، پرتقال و سدر، روایحی هستند که آرامش حضور شما در یک ساحل خنک و آرام را شبیه سازی می‌کنند.
  • Versace, Pour Homme: اگر به دنبال یک عطر مردانه قیمت مناسب و بوی خاص هستید، این مدل از ورساچه، کاملاً نظر شما را جلب می‌کند. عطر مردانه‌ای خنک و ترش که با روایحی مانند لیمو، بهار نارنج و ترنج، حسی ویژه را برای شما ایجاد می‌کند. پیشنهاد می‌شود که آن را در فصل پاییز و اوایل بهار استفاده کنید.
  • Davidoff, Cool Water: این مدل معروف، یکی از ادکلن‌های مردانه قیمت مناسب بوده که با خرید آن، به نوعی یک نوستالژی را صاحب شده اید. سال‌ها است که کمپانی دیویدوف به تولید این عطر ادامه داده و طرفداران آن نیز در حال افزایش هستند. ترکیبات و روایح پرشمار این ادکلن مردانه، مانند رزماری، سنبل، یاسمن، شمعدانی، زنبق، مشک و عنبر، حس و حالی به مانند حضور در دریا را القاء می‌کند. این عطر مردانه، در گروه ادکلن‌های آبزی قرار می‌گیرد.



  • Dsquared Wood, Rocky Mountain: یکی از معروفترین مدل‌های کمپانی Dsquared Wood که به وود مشکی هم شهرت دارد. این عطر مردانه ملایم و تلخ، به خوبی جایگاه خود را در بین آقایان شیک پوش و خوش سلیقه، پیدا کرده و خریداری آن هم به شدت توصیه می‌شود. روایح خاصی مانند زنبق، عنبر، مشک، بنفشه و فلفل، ترکیبی ویژه را برای آن ایجاد کرده است.
  • Clinique, Happy: این ادکلن مردانه، هرچند که قدیمی است، اما پرطرفدار بوده و برند آن نیز بسیار معروف است. اگر به دنبال یک عطر مردانه قیمت مناسب خنک با ماندگاری قابل قبول هستید، این مدل را از دست ندهید. روایحی مانند آب دریا، لیموترش سبز و نارنگی ماندارین، کلینیک هپی را جهت استفاده فصول گرم سال، به نمونه‌ای مناسب تبدیل کرده است.
  • Azzaro, Wanted: بی انصافی است که اگر صحبت از عطر مردانه قیمت مناسب باشد و برند آزاروو فراموش شود. مدل وانتد، با شکل زیبای شیشه‌ای که دارد، یک عطر مردانه معطر و ادویه‌ای محسوب می‌شود. بنابراین، با توجه به طبع شیرینی که دارد، بهتر است در فصول سرد سال استفاده شود. سرو کوهی، زنجبیل، لوبیای تونکا و سرو کوهی به همراه سیب، بوی دلنشین و خاصی برای این ادکلن مردانه ایجاد کرده‌اند.

معرفی چند نمونه از لوکس ترین و منحصر به فرد ترین عطر های مردانه

یکی از مهم ترین بخش های خرید عطر مردانه، تنوع بسیار بالای محصولات این حوزه است. عموما عطر های مردانه در روایح و برند های مختلفی در حال تولید هستند که این تنوع، باعث سردرگمی بسیاری از مشتریان شده است. از لوکس ترین برند های تولید عطر مردانه می توان به برند های کرید، شنل، مارلی، تام فورد، جووی، جو مالون، بای کیلیان،  فردریک مال، ناسوماتو، اورتو پاریسی و... اشاره نمود.

معرفی گالری عطر و ادکلن مارسلا

دسترسی به یک وب‌سایت حرفه‌ای فروش عطر و ادکلن، این روزها به دغدغه دوستداران چنین کالای محبوب و پراحساسی تبدیل شده است. زیرا با توجه به افزایش هزینه‌ها و رشد تصاعدی نرخ ارز، خرید یک عطر مردانه خوشبو، با ماندگاری بالا و از یک برند معروف، کار آسانی نیست.

اما در وب‌سایت مارسلا، شما می‌توانید انواع و اقسام ادکلن‌های مردانه با قیمت مناسب را پیدا کنید. تنوع در گالری عطر و ادکلن مارسلا، بسیار بالا است و با مرور بخش‌های مختلف آن، متوجه خواهید شد که این وب‌سایت، برای سلیقه‌های مختلف و در گستره‌های قیمتی گوناگون، عطرهای پرشماری دارد.



به عنوان مثال، دسته بندی‌هایی که در گالری عطر و ادکلن مارسلا وجود دارد، مواردی مانند عطر مردانه، عطر زنانه، پرفروشترین‌ها، تستر عطر و... را شامل می‌شود. البته هر کدام از این دسته بندی‌ها، به زیر شاخه‌های متعددی تقسیم می‌شوند. مثلاً شما می‌توانید نوع رایحه، گروه بویایی و رنج قیمتی را هم انتخاب کرده تا به سادگی عطر مردانه خود را بیابید و آن را خریداری نمایید.

در گالری عطر و ادکلن مارسلا، مجموعه‌ای از بهترین و با کیفیت‌ترین عطرها عرضه می‌شود و تمامی‌محصولات مارسلا، 100 اوریجینال بوده و از ضمانت نامه کتبی اصالت کالا برخوردار است که در صورت عدم وجود اصالت، عودت می‌شوند. ضمن اینکه، کارشناسان و مشاوران حرفه ای این گالری، در خصوص خرید و نکات مربوط به عطر، بهترین مشاوره‌ها را ارائه می‌دهند.

گالری عطر و ادکلن مارسلا، در شبکه‌های اجتماعی نیز حضوری فعال دارد. پیشنهاد می‌شود که برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این گالری، به وب سایت آن به آدرس https://www.marcella.ir/ مراجعه نمایید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1791]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن