تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشان منافق سه چیز است: 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در اما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818265178




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تایید خودکشی یکی از بازداشت‌شدگان در کلانتری 12 اراک


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تایید خودکشی یکی از بازداشت‌شدگان در کلانتری 12 اراک
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی ضمن تایید خودکشی یکی از بازداشت شدگان در اراک گفت: با وجود اینکه آثار خودزنی بر روی جسد این فرد محرز است فیلمی از لحظه خودکشی وی نیز موجود است بنابراین با توجه به شواهد و قرائن موجود مرگ این فرد بر اثر خودکشی در کلانتری بوده است.
آفتاب‌‌نیوز : قاسمی با اشاره به خودکشی یکی ازمتهمان در بازداشتگاه کلانتری 12 اراک گفت: این فرد چندین سابقه کیفری و سابقه حمل مواد مخدر و خودزنی را در پرونده خود داشته است.


به گزارش آفتاب‌نیوز، این در حالی است که برخی رسانه‌ها به نقل از خانواده این فرد، گفته‌اند که وی هیچ‌گونه سابقه اعتیاد و حمل مواد مخدر نداشته است.


همچنین در روزهای اخیر و بعد از انتشار خبر فوت این جوان، پلیس اعلام کرده بود که وی از بازداشت‌شدگان حوادث اخیر نبوده و در ارتباط با مواد مخدر بازداشت شده بود.


با این حال، دادستان استان مرکزی ادامه داد: آثار خودزنی بر روی جسد این فرد محرز است؛ از طرفی فیلمی از لحظه خودکشی وی نیز موجود می باشد، بنابراین با توجه به شواهد و قرائن موجود مرگ این فرد بر اثر خودکشی در کلانتری تایید شده است.


به نوشته خبرگزاری میزان، دادستان اراک در پایان گفت: بلافاصله پس از گزارش موضوع، بازپرس سر صحنه حاضر و ادله را بررسی کرده است، در عین حال پرونده نیز برای پزشکی قانونی ارسال شده و در حال انجام تحقیقات است.






۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن