تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 3 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817908192




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش اسکای نیوز دربارۀ زبان بدن ولادیمیر پوتین


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: گزارش اسکای نیوز دربارۀ زبان بدن ولادیمیر پوتین


اسکای نیوز در ادامه انتشار سلسله کلیپ‌های ویدئویی خود در تحلیل زبان بدن سیاستمداران جهان، حرکات بدن ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه را مورد بررسی قرار داد و عنوان کرد که او یک مرد روسی اهل عمل است که این کشور از زمان پتر کبیر به چشم ندیده است.  ایرنا نوشت: اسکای نیوز در این کلیپ ویدئویی افزود که پوتین می‌خواهد نشان دهد با رهبران پیشین روسیه تفاوت دارد و صرف‌نظر از دشواری هر کاری، از عهده آن برمی‌آید. "او می‌خواهد نشان دهد که رئیس است و غالباً شاهد هستیم که فرمان‌برداران او در سکوت به اظهاراتش گوش می‌کنند."
این شبکه انگلیسی در ادامه به طرز راه رفتن پوتین درحالی‌که دست راستش جلوتر از دست چپ او حرکت می‌کند اشاره و عنوان کرد که پوتین این عادت را از زمانی که در ک گ ب ( سرویس اطلاعاتی اتحاد جماهیر شوروی سابق) کار می‌کرد به ارث برده است. به گفته اسکای نیوز، مأمورین این نهاد اطلاعاتی آموزش‌دیده‌اند که دست راستشان بایستی همواره برای شکار اسلحه مخفی آماده و جلوتر باشد.
این شبکه انگلیسی افزود: فارغ از اینکه این ادعا درست باشد، اما این طرز راه رفتن پوتین، پرانرژی و هدفمند و مانند مردی است که یک مأموریت را دنبال می‌کند. از دیگر حرکات اشاره‌شده در این کلیپ ویدئویی ، طریقه دست دادن پوتین است. به گفته اسکای نیوز، او همواره دستش را از بالا به سمت دست مخاطب نشانه رفته تا القا کند که او رئیس است.
همچنین بدن رئیس‌جمهوری روسیه هنگام ملاقات با یک مقام سیاسی دو وضعیت متفاوت را دنبال می‌کند. در این کلیپ ویدئویی، ملاقات وی با امانوئل مکرون رئیس‌جمهوری فرانسه را نشان می‌دهد که در جریان آن، مکرون تمام بدن خود را به سمت پوتین متمایل کرده اما رئیس‌جمهوری روسیه، درحالی‌که نیمه بالای تن خود را به سمت مکرون متمایل، اما نیمه پایین تنش یعنی پاهایش را از یکدیگر باز و ژست متفاوتی را گرفته است. اسکای نیوز دراین‌باره عنوان کرد: این اقدام نشان می‌دهد که پوتین در یک حالت چهره خود را عیان و از سوی دیگر چهره دومش را پنهان می‌کند. این شبکه انگلیسی افزود: روسیه از زمان پترکبیر رهبری پرانرژی و پرشور نداشته است. پوتین هم می‌داند که مردم روسیه چنین رهبری را دوست دارند و به همین خاطر، او خود را فردی نشان می‌دهد که قابلیت برخورد با هر چالشی را دارد و می‌تواند در آن موفق شود. اسکای نیوز در پایان افزود: پوتین یک مرد روسی اهل عمل است و بقول ترامپ فردی است که بی‌تردید بازنده نیست.
این چهارمین کلیپ ویدئویی اسکای نیوز در تحلیل زبان بدن سیاستمداران جهان طی روزهای اخیر به شمار می‌رود. پیش‌ازاین اسکای نیوز کلیپ‌هایی را درباره زبان بدن دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا، «ترزا می» نخست‌وزیر انگلیس و هیلاری کلینتون نامزد پیشین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا منتشر کرده است.

تاریخ انتشار: ۰۸:۲۶ - ۰۵ دی ۱۳۹۶ - 26 December 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن