تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797788579




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چطور بهترین خانه برای خرید یا اجاره را اینترنتی پیدا کنیم ؟


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: چطور بهترین خانه برای خرید یا اجاره را اینترنتی پیدا کنیم ؟
اینترنت نحوه زندگی انسان‌ها را تغییر داده است. فرقی ندارد شما چه کاری می‌خواهید انجام دهید. مهم این است که برای این کار راه حلی وجود دارد.
آفتاب‌‌نیوز : حتی اگر به دنبال رهن آپارتمان در نیاوران یا خرید خانه در پونک باشید.


البته اگر حدود ۶ سال پیش کسی برای اجاره آپارتمان در تهرانپارس شرقی سئوال می‌کرد، جوابی در مورد جستجو و انتخاب آپارتمان مورد نظرش در اینترنت دریافت نمی‌کرد. اما اگر هم اکنون سوالی با همین مزمون پرسیدی شود، اینترنت یکی از بهترین‌، راحت‌ترین و سریع‌ترین پاسخ‌هاست.


اکنون مسیر خرید، فروش، اجاره و رهن محل سکونت از قبیل خانه، آپارتمان و ویلا به سمتی حرکت کرده است که دیگر مشاوران مسکن نیز اینترنت را به عنوان ابزار کار خود انتخاب کرده‌اند و از اینترنت برای کسب درآمد و گسترش حرفه خود استفاده می‌کنند.


پیشنهاد ما نیز برای خرید، رهن و اجاره خانه یا آپارتمان، استفاده از اینترنت است. البته دقت کنید که اینترنتی ابزاری برای تسهیل در این امور است و در نهایت برای مشاهده خانه، عقد قرارداد، پرداخت وجه، تحویل کلید و ثبت سند باید مراجعه حضوری داشته باشد. یعنی استفاده از اینترنت برای انتخاب محل سکونت هیچ تضاد و مخالفتی با صنعت مشاوران املاک یا دفترخانه‌های رسمی ندارد و حتی ابزار مناسبی برای ساماندهی و افزایش کسب درآمد این افراد است.


برای انتخاب مسکن و سکونت گزیدن در محله‌های شهر توسط اینترنت باید چه اقدام‌هایی کرد؟ آیا رهن آپارتمان در نیاوران، اجاره آپارتمان در تهرانپارس شرقی یا خرید خانه در پونک توسط اینترنت امکان‌پذیر است؟ این کار تخصص خواصی می‌خواهد؟


از جواب سوال آخر شروع کنیم. انتخاب محل سکونت در اینترنت تخصص خواصی نمی‌خواهد، فقط کمی اطلاع از وبگردی و مهارت ابتدایی کار با موبایل، تبلت، کامپیوتر یا لپ‌تاپ را نیاز دارد.


خرید، رهن و اجاره نیز که در سوال دوم مطرح شده است، در اینترنت تسهیل شده و پیشبرد آن با اینترنت امکانپذیر است.


جواب سوال سوم را بهتر است با بیان راهکارها و مراحل اقدام به این موارد بیان کنیم.


انتخاب محله


قبل از اینکه به دنبال خانه یا آپارتمان مورد نظر خود بگردید باید مورد نظر برای سکونت‌تان را انتخاب کنید. اگر در شناخت برخی محله‌ها اطلاعات کامل ندارید می‌توانید از جستجوگرهای اینترنتی یا سامانه‌های آشنایی با محله‌ها و شهرها استفاده کنید.


جستجو


برای جستجو سه مسکن مورد نظر سه راه را پیشنهاد می‌کنید.


جستجو و در سایت‌های و اپ‌های آگهی: این راه بهترین، سریع‌ترین و مطمئن‌ترین راه برای جستجو است. سایت‌ها و اپلیکیشن‌‌های آگهی معتبر همچون دیوار هم کاربران زیادی دارند هم زیر نظر پلیس فتا و دیگر مراجع همکاری می‌کنند. همچینین این سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها از دسته‌بندی‌های متناسب برای خرید، فروش، اجاره و رهن املاک و مستغلات از جمله زمین، خانه و آپارتمان برخوردار هستند.


جستجو در موتورهای جستجو: برای پیدا کردن محل سکونت دلخواه و مناسب در اینترنت یکی از راه‌ها استفاده از جستجوگرها و موتورهای جستجو همچون گوگل است. برای این کار باید دقت کنید حتما کلمات را پشت سر هم و هدفمند بیاورید. در نوار جستجو به عنوان مثال خرید خانه در پونک یا رهن آپارتمان در نیاوران را ثبت کنید.


جستجو در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها: برخی از صفحات شبکه‌های مجازی و برخی کانال‌های پیام‌رسان‌ها به مسئله خرید و فروش مسکن می‌پردازند. به همین خاطر کافی است این کانال‌ها یا صفحات را پیدا کرده یا اینکه عبارت مورد نظر خود مانند اجاره آپارتمان در تهرانپارس شرقی را جستجو کنید.


انتخاب گزینه‌های مورد پسند


پس از جستجو باید گزینه‌های مورد پسند خود را پس از دیدن عکس یا مشخصات ذکر شده انتخاب کنیم. در زمان انتخاب گزینه‌ها به تاریخ درج مشخصات یا آگهی توجه کنید تا در هنگام برقرار تماس وقت شما گرفته نشود.


تماس با مالک یا آگهی دهنده


هر چند در اکثر موارد شماره آگهی‌دهنده یا مالک برای شما نمایش داده می‌شود اما در برخی موارد تنها ایمیل یا سایت برای شما نشان داده خواهد شد. البته برای تماشای شماره، ایمیل یا سایت فرد آگهی‌دهنده در بیشتر مواقع باید عضویت خود در آن سایت را تکمیل کنید.


دقت به هشدارهای پلیس


پلیس آگاهی و پلیس فتا در مورد استفاده از آگهی‌های اینترنتی و فروشگاه‌های اینترنتی توصیه‌هایی ایمنی و پیشگیرانه‌ را به کاربران گوشزد کرده‌اند. پیش از ادامه مراحل خرید و قبل از مشاهده محل، مالک یا آگهی دهنده این هشدارها را مطالعه کرده و به آنها دقت کنید.


مشاهده محل انتخاب شده


قبل از عقد هر گونه قرارداد یا قولنامه‌ای باید محل مورد نظر را مشاهده و بررسی کنید. در این کار تنبلی نکرده و به عکس‌ها و ویدیوهای موجود اکتفا نکنید.


اطمینان از مالک و اسناد


قبل از عقد قرارداد حتما اسناد مسکن مورد نظر خود را چک کرده و آن را با مشخصات هویتی مالک تطبیق دهید. پیشنهاد ما این است که برای این کار از یک یا دو نفر فرد مورد اطمنیان یا متخصص کمک و مشورت بگیرید.


یکجا پرداخت نکنید


همیشه دقت کنید برای خرید خانه یا آپارتمان پول را یکجا پرداخت نکنید و بخشی قابل توجهی از مبلغ را به بعد از ثبت رسمی سند موکول کنید.


خبرآنلاین 






۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن