تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‏اش باز دارد برخداست كه به او از غذاهاى بهشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798671898




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخلفات مراکز معاینه فنی خودرو را به اتحادیه اطلاع دهید


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: تخلفات مراکز معاینه فنی خودرو را به اتحادیه اطلاع دهید
مدیر عامل اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور تاکید کرد: مردم توجه کنند که هزینه مراجعه خودروهای دو گانه سوز به مراکز هیدرواستاتیک برای آن دسته از خودروهایی که یک مخزن دارند 117 هزار تومان و برای خودروهایی که دو مخزن دارند 204 هزار تومان در نظر گرفته شده است.
 پول نیوز- 481 مرکز معاینه فنی در کل کشور داریم. این موضوعی است که صبح امروز مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور در نشست خبری خود اعلام کرد و گفت: 315 شهر از شهرهای کشور دارای مرکز معاینه فنی خودرو هستند. 
به گزارش خبرنگار پول نیوز از این نشست، با اجرای سامانه یکپارچه معاینه فنی نگرانی و دغدغه‌هایی که مربوط به مراحل اخذ معاینه فنی خودروها بود برطرف شده و در حال حاضر تمامی مراکز معاینه فنی به سامانه سیمفا متصل شده‌اند. 

سعید قیصر همچنین اعلام کرد: در 7 ماهه نخست سال 95 تعداد 4 میلیون و 200 هزار خودرو مورد معاینه فنی قرار گرفتند و در 7 ماهه سال جاری، 5 میلیون و 500 دستگاه خودرو در مراکز معاینه فنی حضور پیدا کردند که این آمار نشان می‌دهد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 28 درصدی در مراجعات را تجربه کرده‌ایم.

به گفته این مقام مسئول، در 7 ماهه نخست سال 96 ،72 درصد از خودروهایی که به مراکز معاینه فنی مراجعه کرده‌اند نمره قبولی دریافت کرده‌اند و از 5 میلیون و 500 هزار خودرویی که به مراکز معاینه فنی مراجعه کردند خودروهای پیکان، نیسان، پراید، پژو، رنو و سمند بیشترین آلایندگی را داشته‌اند.

قیصر ادامه داد: در استان تهران 3 مرکز هیدرواستاتیک برای خودروهای دو گانه سوز داریم،ادامه داد: در 15 استان کشور مرکز هیدرواستاتیک وجود دارد اما در 16 استان  دیگر مرکز هیدرواستاتیک برای معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز وجود ندارد.

مدیر عامل اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور تاکید کرد: مردم توجه کنند که هزینه مراجعه خودروهای دو گانه سوز به مراکز هیدرواستاتیک برای آن دسته از خودروهایی که یک مخزن دارند 117 هزار تومان و برای خودروهایی که دو مخزن دارند 204 هزار تومان در نظر گرفته شده است. او تاکید کرد: در صورتی که مردم تحلف مشاهده کرده و با مراکزی روبرو شدند که وجه اضافه‌تری درخواست می‌کنند می‌توانند گزارش تخلف این مراکز را از طریق سامانه 30007011 اطلاع دهند تا با این مراکز برخورد شود. 

گفتنی است تهران ٨١٤ هزار مراجعه به مراکز معاینه فنی  را تجربه کرده که ١٥ درصد مراجعات کل کشور را تشکیل می دهد و با توجه به نصب تعدادی دوربین در خارج از محدوده طرح زوج و فرد، جریمه مکانیزه خودرو‌های فاقد معاینه فنی در تمام شهر تهران و تا ساعت ١٢ شب در حال انجام است.


او در پایان با بیان اینکه از مجموع 5 میلیون و 500 هزار مراجعه به مراکز معاینه فنی در کل کشور، 38 درصد متعلق به پیکان بوده است، ادامه داد:  71 درصد مردودی‌ها به دلیل آلایندگی بوده که  شامل پیکان، نیسان، پراید، پژو، رنو و سمند می شود.

تاریخ انتشار: ۰۷:۰۷ - ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - 31 October 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن