تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817286417




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اطلاعيه ايران خودرو پيرامون برخی تخلفات در فروش خودرو/وجه خرید محصولات صرفا به حساب ایران خودرو واریز شود


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: اطلاعيه ايران خودرو پيرامون برخی تخلفات در فروش خودرو/وجه خرید محصولات صرفا به حساب ایران خودرو واریز شود
هموطنان عزيز در هنگام خريد محصولات اين خودروساز، وجوه خود را صرفا به حساب اين شركت واريز كرده و اكيدا از پرداخت وجه نقد و يا واريز به حساب هاي غير، خودداري كنند.
گروه صنعتي ايران خودرو با صدور اطلاعيه اي نسبت به مشكلات ناشي از تخلف شركت "خودرو تجارت يكتا" واكنش نشان داد و اعلام كرد طی اين رويداد متضرر شده و پيگيري هاي حقوقي لازم براي احقاق حق خود را انجام خواهد داد.     

 به گزارش عصر ایران در اين اطلاعيه آمده است: گروه صنعتي ايران خودرو ضمن ابراز تاسف درخصوص مشكلات پيش آمده براي برخي هموطنان كه محصولات اين شركت را از يك شركت خصوصی به نام "خودرو تجارت يكتا" خريداري كرده اند، به اطلاع می رساند که شرکت مذكور هیچ گونه ارتباط و وابستگی به گروه صنعتی ایران خودرو نداشته و ندارد، اما در جهت احقاق حقوق و حمایت از شهروندان و در کنار آنها، هرگونه همکاری را از طریق مراجع قضایی و انتظامی به عمل خواهد آورد.

بدیهی است گروه صنعتی ایران خودرو نیز از نظر معنوی در این رویداد متضرر شده است و پیگیری های حقوقی لازم جهت احقاق حق خود را به عمل خواهد آورد. اين گروه صنعتي در راستاي تنویر افکار عمومی توجه به نکات زير را ضروری می داند:

شركت "خودرو تجارت يكتا" كه اقدام به دريافت وجه جهت فروش محصولات گروه صنعتي ايران خودرو كرده، داراي شخصيت حقوقي مستقل بوده است.

سوابق بررسي شده حاكي است هيچ شخصيت حقيقي يا حقوقي، قراردادي با ايران خودرو براي خريد اين محصولات منعقد نكرده و در فرآيند انعقاد قرارداد و فروش اين محصولات هيچ وجهي از سوي مشتريان و شركت "خودرو تجارت يكتا" به حساب ايران خودرو واريز نشده است.

گفتنی است که مدیریت شرکت خودرو تجارت یکتا و نمایندگی تعليق شده 5054 ایران خودرو، یک نفر بوده، ولی كليه تخلفات و سوءاستفاده هاي اخير در قالب شركت "خودرو تجارت يكتا" كه ارتباطي با گروه صنعتي ايران خودرو ندارد، صورت گرفته است. قراردادهای منعقد شده نيز با شرکت "خودرو تجارت یکتا" و ممهور به مهر این شرکت بوده است.

شايان ذكر است، گروه صنعتي ايران خودرو بارها اعلام و تاكيد كرده كه هموطنان عزيز در هنگام خريد محصولات اين خودروساز، وجوه خود را صرفا به حساب اين شركت واريز كرده و اكيدا از پرداخت وجه نقد و يا واريز به حساب هاي غير، خودداري كنند. اين موضوع در قراردادهاي رسمي گروه صنعتي ايران خودرو با مشتريان نيز به صراحت درج و مورد تاكيد قرار گرفته است.

تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - 22 August 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن