تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798479293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایمنی سرنشینان، اولویت اول ام وی ام ایکس22


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: ایمنی سرنشینان، اولویت اول ام وی ام ایکس22
وجود بزرگترین مرکز تست ایمنی و بسیاری لابراتورهای تست و شهرک های صنعتی در داخل مجموعه چری همگی حکایت از قدرت و اراده این مجموعه خودرو سازی دارد.
شرکت خودرو سازی چری چین در حالی بیستمین سال تاسیس خود را پشت سر می‌گذارد که با عرضه جدیدترین محصولات مفهومی در رویدادهای بین‌المللی همچون نمایشگاه خودرو فرانکفورت حضور خود را بعنوان یکی از قدرت های خودروسازی بزرگ و جهانی تثبیت کرده است.

به گزارش عصر ایران بی‌شک پیشرفت سریع چری حاصل یک برنامه ریزی دقیق و دور اندیشانه مدیران این شرکت است. بکارگیری مجموعه ایی از بهترین مهندسان و طراحان که سابقه فعالیت در برند‌های مطرح دنیا همچون BMW،  GM، FORDدر کنار تاسیس لابراتورها و مراکز تحقیق و توسعه گوناگون سبب گردیده تا چری به عنوان خودروسازی مستقل راه پیشرفت و توسعه را به سرعت بپیماید.

 وجود بزرگترین مرکز تست ایمنی و بسیاری لابراتورهای تست و شهرک های صنعتی در داخل مجموعه چری همگی حکایت از قدرت و اراده این مجموعه خودرو سازی دارد. خودرو های چری در بیش از 80 بازار بین المللی حضور دارد و توانسته‌اند شرایط تست گوناگون را با موفقیت و بر اساس نیاز بازهای گوناگون بپیماید.

در سال های اخیر استراتژی چری تمرکز بر روی خودرو های شاسی بلند و جوان گرا قرارداده شده است. خودرو تیگو 3 ایکس که در بازار ایران با نام ایکس22 عرضه شده است اولین ایده چری برای جذب جوان‌ها به یک شاسی بلند جمع و جور و پرنشاط بود.

حاصل سالها تجربه در ساخت خودرو های هاچ‌بک و شاسی بلند همانند مدل تیگو3 ( ایکس33 اس) در ایکس22 بروز و ظهور کرد تا یک شاسی بلند زیبا، کارا و ایمن به بازار عرضه گردد.  ام وی ام ایکس 22 نیز بعنوان یک محصول موفق این سیستم در کشورهای مختلف در حال تولید و عرضه است.

 محصولی که حاصل تفکر سیستم تحقیق و توسعه و نیازسنجی بازارهای گوناگون بوده و تحت آزمایش های مختلف با شرایط آزمایشگاهی و تست های مختلف در شرایط واقعی و طبیعی، شامل تست با سرعت بالا، تست دوام، تست انحراف، تست در دمای غیر معمول بالا، تست در دمای غیر معمول زیر صفر درجه و ... واقع شده و در مجموع پیمایش 1/1 میلیون کیلومتر را ثبت کرد تا نتیجه آن دریافت بیش از 100 گواهی نامه و تاییدیه کیفیت در عملکرد از موسسات و استانداردهای مختلف بوده است.


ایمنی سرنشینان، اولویت اول ام وی ام ایکس22



 در طول کمتر از یک سال از زمان عرضه این شاسی بلند کوچک، استقبال بی نظیر و فروش بسیار بالای آن گواه این موفقیت بوده است.
بکارگیری تجربه و دانش فنی قطعه سازان مطرح و موفق بین‌المللی همانند بوش، ولوو، اِدشا، والِئو، لوک، مگنت‌مارلی و ... از دیگر نقاط قوت ایکس22 است. جهت اطمینان از عملکرد مناسب قطعات مختلف یک خودرو در شرایط مختلف شاخص های متفاوتی در نظر گرفته می‌شود.

بطور مثال برای یک قطعه ساده‌ایی همانند پدال گاز، استانداردهایی از جهت کیفیت، روش‌های تولید، و همچنین الزامات حفظ ایمنی و سلامت سرنشینان تدوین و اجرا می‌شود. برای مثال استاندارد ECE R494  اتحادیه اروپا اشاره مستقیم به حفظ ایمنی و سلامت در قسمت مچ، ساق پا و زانوی راننده دارد و از این بابت شکل تولید و شرایط لازم برای عکس‌العمل لازم پدال گاز را تشریح می‌کند، بطوری که در صورت نیاز در زمان بروز تصادف و نیاز به شکستگی این اتفاق رخ داده تا از آسیب به راننده جلوگیری شود.

 همچنین تاییدیه های تست تصادف و ایمنی در سطح استانداردهای C-NCAP و  E-NCAP AOP شکسته شدن این قطعه در زمان تصادفات احتمالی را ضروری دانسته است. لذا بخش تحقیق و توسعه خودرو سازی چری با در نظر گرفتن اولویت های ایمنی به عنوان یک اصل در طراحی و تولیدات خود همواره این مهم را اجرا می‌کند، هرچند ارتقاء و بهبود پیوسته کیفیت قطعات نیز از جمله فرآیندهای در حال  اجراء این بخش است.

 بخش های تضمین کیفیت نیز در همین راستا جهت اطمینان از تولید با کیفیت خودرو در کنار حفظ الزامات ایمنی از چهارچوب های تعیین شده استاندارد QC/T977 پیروری می‌کند. در این استاندارد تحمل نیرو تا 900 نیوتن ( وزنی معادل 90 کیلوگرم) بر پدال گاز مجاز اعلام شده است، پدال گاز بطور پیش فرض تا این میزان متحمل نیروهای ناگهانی و فشارهای وارد شده است ، اما به محض وارد شدن نیرویی بیش از این نیرو را بعنوان یک نیروی حاصل از تصادف و عامل بخطر افتادن سلامت و ایمنی راننده تلقی کرده و در این وضعیت قطعه را از چرخه عمل خارج می کند( پدال خواهد شکست). این حد مجاز و یا آستانه تحمل بعنوان یکی از ضروری ترین وظایف مهندسان طراح مطرح است.
 نکته ایی که در طرحی و تعیین میزان مقاومت و چقرمگی تحمل و شکست پذیری تمام قطعات خودرویی در نظر گرفته می‌شود. شرکت چری با توجه به آخرین معیارهای و استاندارد های تعیین شده جهانی ، سیستم های تولید خود را همسو ساخته و سعی در حفظ ایمنی و ارگونومی محصولات خود دارد. اتفاقی که در آخرین محصولات مفهومی چری بعنوان دستاورد های تحقیاتی و محصولات آتی این برند مطرح شده است.



تاریخ انتشار: ۱۴:۴۱ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - 20 September 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن