تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820472221




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار زابل: عزت و اقتدار ايران مرهون خون پاك شهدا است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فرماندار زابل: عزت و اقتدار ايران مرهون خون پاك شهدا است
فرماندار زابل گفت: عزت و اقتدار امروز نظام جمهوري اسلامي ايران مرهون و مديون خون پاك شهد است.

حسين كيخا روز جمعه در آيين سالگرد فاجعه هفتم تير شهادت دكتر بهشتي و ‪ ۷۲‬نفر از ياران امام راحل افزود: انقلاب اسلامي و نظام ديني جمهوري اسلامي با شهادت ياران امام(ره) در حادثه هفتم تير تثبيت و بيمه شد.

وي ادامه داد: منافقان سرسپرده دشمنان ملت ايران با ارتكاب اين جنايت و اقدامهاي كور غيرانساني چهره‌اي پليد و منفور در اذهان ملت ايران از خود بر جاي گذاشتند.

او اظهار داشت: تاريخ نظام جمهوري اسلامي ايران سرشار از افتخار و از خودگذشتگي فرزندان و چهره‌هاي مذهبي ملت است.

وي افزود: شهادت دكتر بهشتي به عنوان يكي از مهمترين انديشمندان حوزه علم، معرفت، دين و ديانت نه تنها ضربه‌اي به انقلاب وارد نكرد بلكه به پشتوانه ملت باعث شد اين نظام با همراهي مردم در مقابل توطئه‌هاي دشمنان موفق و سربلند خارج شود.

فرماندار زابل اقدام پليد منافقان كوردل در شهادت آيت‌الله بهشتي و ياران وفادارش در دفتر حزب جهموري اسلامي را حركتي نابخردانه و
ناجوانمردانه توصيف كرد.

او گفت: آشنايي نسل جوان با فرهنگ ايثار و شهادت و آرمانهاي والاي شهدا به ويژه شهيدان واقعه هفتم تير ماه سال ‪ ۶۰‬در شرايط كنوني براي مقابله با دشمنان ملت و نظام بسيار ضروري است.

وي از شهيد آيت‌الله سيد محمدتقي حسيني طباطبايي نخستين نماينده مردم زابل در مجلس شوراي اسلامي نيز كه در واقعه هفتم تير به شهادت رسيد به عنوان يكي از افتخارهاي مردم سيستان ياد كرد.

فرماندار زابل گفت: آيت‌الله طباطبايي عالمي گرانقدر و انساني وارسته، جهادگر و خستگي‌ناپذير بود كه هيچگاه دست از تلاش و خدمت نكشيد.

او افزود: اين شهيد والامقام يكي از مبارزان دوران ستمشاهي بود كه خدمات ارزنده‌اش و مجاهدتهاي او در راه مردم منطقه سيستان و ملت ايران همواره در تاريخ پرافتخار اين سرزمين و كشور ثبت و ضبط شده است.

وي تاكيد كرد: مبارزه‌ها و خدمات شهيد وارسته آيت‌الله طباطبايي همواره چراغ راه علاقه‌مندان و عاشقان نظام جمهوري اسلامي و انقلاب مردمي ملت ايران خواهد بود.

طي اين آيين در جوار مزار آيت‌الله طباطبايي، شركت‌كنندگان با ذكر فاتحه و قرائت آيه‌هاي قرآني ياد و خاطره آن شهيد گرانقدر را گرامي داشتند.

اين آيين با حضور گسترده گروه‌هاي مختلف مردمي از جمله خانواده‌هاي شاهد و ايثارگر، روحانيان، بازاريان، مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي و نيروهاي نظامي و انتظامي برگزار شد. ك/‪۲‬
 جمعه 7 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن