تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797009433




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میرباقری:‌ برای کودکان و نوجوانان برنامه ویژه داریم/ تابستان امسال با ۴۲۳ برنامه تلویزیونی


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
میرباقری:‌ برای کودکان و نوجوانان برنامه ویژه داریم/ تابستان امسال با ۴۲۳ برنامه تلویزیونی
میرباقری:‌ برای کودکان و نوجوانان برنامه ویژه داریم/ تابستان امسال با ۴۲۳ برنامه تلویزیونی نشست خبری میرباقری و مدیران شبکه های سیما با موضوع برنامه‌های تلویزیون در تابستان ۹۶ لحظاتی پیش آغاز شد.


به گزارش فرهنگ نیوز، نشست خبری مرتضی میرباقری معاون سیما رسانه ملی و  مدیران شبکه های سیما  عصر امروز یکشبه 11 تیرماه در ساختمان تولید سازمان صدا و سیما برگزار شد.

در ابتدای این نشست مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی گفت: رسانه ملی اهتمام بسیاری نسبت به مناسبتها دارد. تصمیم ما بر این است که تابستان را نیز به عنوان یک مناسبت در نظر بگیریم و برای آن نیز برنامه های ویژه ای  را تدارک ببین چرا که در این فصل دانش آموزان تعطیل هستند و باید برای آنها برنامه ریزی کرد. هشت سال از شبانه روز را مردم به کارهای ضروری خود می پردازند حدود 8 ساعت نیز اوقات فراغت دارند. در زمان تابستان این اوقات فراغت بیشتر می شود. بیش از نیمی از خانواده های کشورمان در تابستان با کودکان و نوجوانانی رو به رو هستند که زمان بسیاری برای فراغت دارند. در سازمان صدا و سیما تلاش عمده ای داریم که این تابستان 100 روزه را با برنامه هایی که مناسب کودکان و نوجوانان  است به کار بگیریم.

وی ادامه داد: ما در تابستان از زمانی که کودکان از خواب بر می خیزند تا زمانی که به رختخواب می روند برنامه ریزی کرده ایم که از این بین می توان به برنامه های فرهنگی، اجتماعی و تاریخی اشاره کرد. ما ده ها برنامه را تعبیه کرده ایم دستگاه درباره کارهایی که انجام می دهند پاسخگو باشند. علاوه بر شبکه های کودک و نوجوان، سایر شبکه های ما به مسائل مربوط به کودکان و نوجوانان می پردازند. ما برای تابستان 96 حدود 423 برنامه تلویزیونی در نظر گرفته ایم، هزار و 106 قسمت مسابقه و 183 قسمت سریال در نظر گرفته ایم.

معاون سیمای رسانه ملی اظهار کرد: در حال حاضر ظرفیت سیمای رسانه ملی پخش 3 سریال در طول شبانه روز است که در نظر داریم که این آمار را به 4 سریال تولیدی در طول شبانه روز افزایش دهیم. اگر بخواهیم به این مهم دستیابیم نیازمند 48 سریال در طول سال هستیم که به ترتیب سریال ها جایگزین یکدیگر می شوند. خوشبختانه امروز ما در موقعیت هستیم که در این مسیر گام برداریم. در حال حاضر رسانه ملی در بخش تهیه و نگارش سیمای رسانه ملی یک رکورد ثبت کرده است و 48 سریال در تولید و نکارش داریم. ما در ماه مبارک رمضان به علت همزمانی با 14 و 15  و شهادت امام علی نمی توانستیم برنامه طنزی در سبد رسانه ملی قرار دهیم.

مجید زین العابدین رئیس شبکه پنج سیما در این نشست گفت: شبکه 5 سیما در تابستان امسال سریال «در جستجوی آرامش» را خواهد داشت. در حوزه برنامه های غیر نمایشی برنامه رنگین کمان که حدود دوسال بود که در شبکه پنج حضور نداشتن به کنداکتور شبکه 5 سیما باز می گردد. یکی دیگر از برنامه های شبکه 5 مسابقه تلفنی است که با نام پلاک 5 به روی آنتن می رود. این برنامه علاوه برنامه های همیشگی صدا و سیما به روی آنتن می رود.

علی اصغر پورمحمدی رئیس شبکه سه سیما نیز اعلام کرد: شبکه سه سیما برنامه حالا خورشید را خواهیم داشت که در کنار چنین برنامه ورزشی به روی آنتن می رود. برنامه ای با نام نان جوانی را به روی آنتن خواهیم برد که درباره سبک زندگی ایرانی - اسلامی خواهد بود. حدود سه برنامه معارف داریم که در تابستان 96 به روی آنتن می رود.

محمدرضا جعفری جلو رئیس شبکه دو سیما  بیان کرد: در شبکه دو علاوه بر برنامه با صبح برنامه دیگر برای جوانان در نظر گرفته ایم. برنامه از لاک جیغ تا خدا یک روز در میان به روی آنتن می رود. گفت و گوی زنده ای با نام نگو که نگفتی را هر شب پخش خواهیم کرد. مسابقه اینترنتی- تلویزیونی را برای شنبه ها تا سه شنبه ها ساعت 18 تدارک دیده ایم، همچنین سری دوم دستپخت های خودمانی را در کنار برنامه های دیگر به روی آنتن خواهیم برد.

رضا پورحسین رئیس شبکه چهار سینما گفت: شبکه چهار سیما با توجه به این که شبکه ای علمی است مسابقه ای تحت عنوان آدرنالین را به روی آنتن خواهیم بود. همچنین جشنواره فیلم های سینمایی را خواهیم داشت، هر هفته ژانری را در نظر گرفته ایم و در طی آن هفته فیلمهایی که تحت عنوان ژانر مشخص هستند به روی آنتن می بریم. برنامه طنزی با نام ریسه را خواهیم داشت که در کنار برنامه های دیگر به روی آنتن می رود.

علیرضا برازش رئیس شبکه یک سیما در این نشست اعلام کرد: بخاطر این که معمولاً جوان ها صبح های زود خواب هستند برنامه فرمول یک را از صبح به عصر جا به جا کرده ایم تا جوانان بتوانند راحت تر به تماشای این برنامه بنشیند. سری جدید برنامه دستپخت را به روی آنتن خواهیم برد.

محمد احسانی رئیس شبکه نسیم اظهار کرد: برنامه های خندوانه و دورهمی تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت. سری دوم کتاب باز را خواهیم داشت که آقای صحت آن را اجرا می کنند. برنامه ای تحت عنوان دلویزیون را به روی آنتن خواهیم برد. یک سریال خواهیم داشت تحت عنوان سفر در خانه خواهیم داشت که در حال حاضر در حال تولید است.

این خبر در حال تکمیل است...
 

منبع: تسنیم


96/4/11 - 15:33 - 2017-7-2 15:33:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن