تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه دارى (در حكم) دهانى است كه جز به خير سخن نگويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819625267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دايره المعارف مديريت واحد شهري كشور رونمايي شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دايره المعارف مديريت واحد شهري كشور رونمايي شد
اصفهان - خبرگزاري مهر: براي نخستين بار در كشور دايره المعارف مديريت واحد شهري در مراسم اختتاميه يكصدمين سالگرد تاسيس بلديه در اصفهان رونمايي شد.

به گزارش خبرنگار مهر در اصفهان، اين كتاب با فعاليت بيش از 50 استاد دانشگاه و فعاليت 7 هزار ساعته، در جهت ارتقاي سطح كيفيت مديريت شهري تدوين شده است.

همچنين در بخش ديگري از اين مراسم نقش تمبرهاي مرتبط با مراسم يكصدمين سالگرد تاسيس شهرداريها رونمايي شد.

در بخشي از اين جلسه نائب رئيس شوراي اسلامي كشور با اشاره به اينكه در سطح كشور بيش از 33 هزار و 500 شورا وجود دارد افزود: بالغ بر 110 هزار نفر عضو شورا در سطح كشور مشغول به فعاليت هستند و اين رقم حاكي از اين اصل است كه چه اقدامات ارزنده اي توسط اين افراد در سطح كشور در حال انجام است.

عباس حاج رسوليها افزود: شهروندان مي توانند با ارائه نظارتي مثبت و كارآمد به شوراي اسلامي اين شورا را در جهت كارايي بهتر ياري رسانند و قطعا نظرات آنان حداكثر پس از دو هفته به يك مصوبه تبديل خواهد شد.

رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان در بخش ديگري از سخنان خود به خدمات شهرداريها اشاره كرد و گفت: به طور مثال در اصفهان با جمعيتي بالغ بر يك و نيم ميليون نفر شهرداري روزانه بيش از 500 تن زباله توليد شده را جمع آوري، سرانه فضاي سبزي بالغ بر 40 ميليون مترمربع را حفاظت، بيش از 40 ميليون متر مربع را جاروب كرده و با انواع خدمات متنوع در خدمت شهروندان است.
 پنجشنبه 6 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن